آموزشگاه ماهدیس

آموزش اکستنشن مژه در کرج با مدرک بین المللی

دوره آموزش اکستنشن مژه در کرج در آموزشگاه ماهدیس ، توسط مربیان با تجربه و در بالاترین کیفیت برگزار می شود.

بسیاری از افراد از داشتن مژه های شاداب، ضخیم، بلند و پرپشت که ظاهر زیبایی دارند لذت می برند و تمایل دارند با روش های مختلف مژهای خود را پرپشت و بلند جلوه دهند . اکستنشن کردن مژه ها می تواند این کار را بدون هیچ‌ گونه دردسر یا استفاده از مواد آرایشی و ده ها لایه ریمل تضمین کند . در این فرآیند از الیاف طبیعی و مصنوعی در اندازه ها ، طول ها و فرهای مختلف استفاده می شود تا با مژه طبیعی مطابقت داشته باشد و این مژه های طبیعی و مصنوعی با استفاده از چسب اکستنشن مژه توسط آرایشگران حرفه ای که در این زمینه تخصص دارند در انواع کلاسیک، حجم دهنده یا هیبریدی به مژه های اصلی اعمال می شوند.

آموزشگاه ماهدیس : مرکز آموزش اکستنشن مژه در کرج

دوره آموزشی اکستنشن مژه در کرج در آموزشگاه آرایشگری ماهدیس برگزار شده و هنرجویان زیر نظر مربیان با تجربه و حرفه ای این مرکز با انواع روش های اکستنشن مژه آشنا می شوند تا بر این امر تسلط و مهارت کافی را پیدا کرده و بتوانند به صورت مستقل جذب بازار کار شده و از این راه کسب درآمد کنند.
پس از پایان دوره ، علاوه بر صدور مدرک آموزشگاه در صورت درخواست هنرجویان معرفی نامه فنی حرفه‌ای نیز برای آنها صادر شده و هنرجویان می توانند پس از شرکت در آزمون های فنی و حرفه ای موفق به کسب مدرک از این سازمان شوند.

✵ آموزش اکستنشن مژه در کرج از مبتدی تا پیشرفته
✵ برگزاری کننده دوره آرایشگری زنانه از مبتدی تا پیشرفته
✵ ارائه گواهینامه فنی و حرفه ای با کد بین المللی و استاندارد جهانی
✵ بیش از 30 سال سابقه در آموزش دوره های تخصصی آرایشگری
✵ کلاس های آموزشی روزهای پنجشنبه و جمعه برای کارمندان و افراد شاغل

برای اطلاع از قیمت دوره آموزش اکستنشن مژه در کرج و شرایط دوره ها ، تماس بگیرید.

call mahdis min

سرفصل های دوره آموزش اکستنشن مژه :

در طی این دوره آموزشی ، مربیان این مرکز هنرجویان را با انواع فرم های چشم آشنا کرده و به آنها یاد می‌ دهند که چگونه طراحی و اکستنشن کردن مژه را با توجه حالت چشم ها انجام دهند . در این آموزش جامع انواع روش های اکستنشن کردن مژه و مراقبت هایی که پس از انجام آن باید انجام گیرد نیز آموزش داده شده و هنرجویان زیر نظر مربیان این مرکز موارد فرا گرفته شده را بر روی مدل تمرین و تکرار می ‌کنند تا ایرادات آنها توسط مربیان گرفته شده و در انجام این روش مهارت و تسلط کافی را پیدا کنند.
سرفصل هایی که در دوره آموزش اکستنشن مژه در آموزشگاه آرایشگری ماهدیس کرج آموزش داده می‌شود مطابق با سرفصل های فنی و حرفه‌ای بوده و شامل موارد زیر می باشد:
– آموزش انواع ساختمان مو و مژه
– آموزش انواع مژه
– آشنایی هنرجویان با ابزار و موادی که برای اکستنشن مژه استفاده می ‌شوند.
– آموزش نحوه انجام اکستنشن مژه به صورت کلاسیک و تار به تار
– آموزش نحوه انجام اکستنشن مژه سه بعدی
– آموزش نحوه انجام اکستنشن کردن مژه به روش مگاوالیوم
– آموزش نحوه اکستنشن کردن مژه ها به روش نچرال
– آموزش نحوه اکستنشن کردن مژه ها به روش والیوم
– آموزش نحوه اکستنشن کردن مژه ها به روش فانتزی و رنگی
– آموزش نحوه اکستنشن کردن مژه ها به صورت اکلیلی و نگین دار
– ترمیم کردن اکستنشن مژه یا ریمو کردن آن
– آموزش نحوه انجام اسپایک
– آموزش انواع روش های افکت

دوره آموزش اکستنشن کردن مژه چطور برگزار می شود؟

این دوره آموزشی در آموزشگاه ماهدیس شامل سه گروه خصوصی، نیمه خصوصی و عمومی می باشد. همچنین آموزشگاه برای هنرجویانی که شاغل بوده و یا با محدودیت تایم مواجه هستند این امکان را ایجاد کرده است تا بتوانند در روزهای آخر هفته و حتی تعطیلات و یا بعد از ظهرها بعد از تایم اداری در رشته مورد علاقه خود شرکت نموده و دوره ببینند. علاوه براین هنرجویان می توانند با نازل ترین قیمت ها در دوره آموزشی مورد علاقه خود ثبت نام نموده و شهریه کلاس ها را نیز به صورت اقساط پرداخت کنند.

آموزش اکستنشن مژه در کرج
آموزش اکستنشن مژه در کرج

آموزش اکستنشن مژه شامل چند دوره است؟

این دوره های آموزشی در آموزشگاه ماهدیس در دو دوره مبتدی و پیشرفته برگزار می شود.
در دوره مبتدی هنرجویان یاد می ‌گیرند که چگونه بهداشت را در حین کار رعایت کنند سپس با انواع مژه و نحوه انتخاب مژه به صورت مصنوعی یا طبیعی برای اکستنشن کردن در نوع و اندازه های مختلف آشنا شده و می آموزند که چگونه با استفاده از چسب مخصوص، اکستنشن مژه را انجام دهند و همچنین می آموزند که چه کارهایی برای نگهداری از مژه های اکستنشن شده انجام دهند اما در دوره پیشرفته علاوه بر مواردی که در دوره مبتدی آموزش داده می شود هنرجویان با انواع مشکلات و بیماری هایی که چشم با آن درگیر شده و ممکن است با استفاده از مواد و ابزار اکستنشن به چشم انتقال یابد آشنا شده و تمامی روش ها و سبک های مختلف اکستنشن کردن مژه چشم و نحوه ترمیم و ریموو کردن آنها را یاد می گیرند.

چه ابزار و وسایلی برای گذراندن دوره اکستنشن مژه مورد نیاز است؟

 ابزار و وسایلی که برای گذراندن دوره مورد نیاز است شامل چسب مخصوص ، فرچه مخصوص، چسب مخصوص مژه، تار های مژه مصنوعی و طبیعی و مواد تقویت کننده مژه می ‌باشند.

آموزش آرایشگری با اعطای مدرک معتبر فنی و حرفه ای

آموزشگاه آرایش و پیرایش ماهدیس ، برگزار کننده دوره های مختلف آرایشگری از مبتدی تا فوق حرفه ای ، با 30 سال سابقه

✵ اعطای مدرک معتبر فنی و حرفه ای برای استخدام یا تاسیس سالن زیبایی
✵ اعطای مدرک قابل ترجمه و معتبر بین المللی برای مهاجرت

برای مشاوره و اطلاع از شرایط دوره ها با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *