آموزشگاه ماهدیس

آموزش ماساژ در کرج با مدرک بین المللی – فنی و حرفه ای

آموزش ماساژ در کرج ویژه بانوان یکی از امکانات فراهم شده توسط آموزشگاه ماهدیس است .

ماساژ یک ابزار عالی برای آرامش، تسکین درد، کاهش تنش عضلانی و موارد دیگر است که توسط متخصصینی که در زمینه انجام ماساژ آموزش ‌دیده و مهارت دارند، انجام می شود. این روش شامل استفاده از فشارها ، حرکات و تکنیک های مختلف برای دستکاری عضلات و سایر بافت های نرم بدن است.
با هدف کاهش سرعت سیستم عصبی، ماساژ می ‌تواند برای رهایی از استرس، التیام جراحات و حمایت از سلامتی استفاده شود.

آموزشگاه ماهدیس : مرکز آموزش ماساژ در کرج

✵ آموزشگاه ماساژ در کرج از مبتدی تا پیشرفته
✵ برگزاری دوره های مختلف ماساژ  از مبتدی تا پیشرفته : ماساژ ایرانی – ماساژ تایلندی – ماساژ صورت – ماساژ بافت عمیق – ماساژ شمع – ماساژ شیاتسو – ماساژ سوئدی – ماساژ کمپرس گیاهی – ماساژ سنگ داغ – ماساژ رفلکسولوژی – ماساژ آروماتراپی
✵ ارائه گواهینامه فنی و حرفه ای با کد بین المللی و استاندارد جهانی
✵ آموزش انواع ماساژ : ماساژ تایلندی –  ماساژ سوئدی – ماساژ سنگ داغ – ماساژ شمع  – ماساژ رفلکسلوژی – ماساژ آرما تراپی – ماساژ ایرانی – ماساژ بافت عمقی (دیپ تیشو) – ماساژ شیاتسو (فشاری) – ماساژ کمپرس گیاهی

برای اطلاع از قیمت دوره آموزش ماساژ در کرج و شرایط دوره ها ، تماس بگیرید.

call mahdis min

 

دوره آموزش ماساژ درکرج آموزشگاه ماهدیس
دوره آموزش ماساژ درکرج آموزشگاه ماهدیس

آموزشگاه ماهدیس با مجوز سازمان فنی و حرفه‎ای در دوره “کاربر ماساژ” تمام نکات ایمنی و بهداشتی‎ای که یک کاربر ماساژ بدان نیاز دارد را متناسب با سرفصل زیر به شما علاقه‎مندان آموزش می‎دهد.
۱- رعایت موارد بهداشتی، ایمنی و زیست محیطی در محل انجام ماساژ
۲- ارزیابی عوامل ناشی از انجام ماساژ و بکارگیری دستورالعمل‌های بیومکانیکی و ارگونومی
۳- برقراری ارتباط موثر و مطلوب در محیط کار و اخلاق حرفه‌ای
۴- آمادگی ذهنی و جسمانی کاربر (ماساژور) و توسعه و حفظ آن
۵- بکارگیری ساختار و نحوه قرارگیری ( آناتومی) و عملکرد و رفتار (فیزیولوژی) اندام ها
۶- کاربرد متدها و سبک‌ها، ممنوعیت‌ها، موارد منع استفاده و تاثیرات انجام ماساژ بر روی بدن
۷- اجرای ماساژ و روش‌ها و تکنیک‌های آن
۸- انجام ماساژ موضعی و ماساژ عمومی بدن
شرکت کنندگان در پایان دوره پس از موفقیت در آزمون از سازمان فنی و حرفه‎ای گواهینامه “ماساژ کاربر فنی و حرفه ای” را دریافت خواهند کرد.

بازار کار رشته آموزش ماساژ در کرج

با توجه به اینکه دانش‌آموختگان دوره آموزش ماساژ در کرج می‌توانند به عنوان ماسور در مکان‌های مختلفی از جمله اسپاها، سالن‌های زیبایی، کلینیک‌های تناسب اندام ،باشگاه های ورزشی ، استخر ها، هتل‌ها و… مشغول به کار شوند، بازار کار گستره دای برای آنها وجود دارد. همچنین، برخی افراد ممکن است تصمیم بگیرند به صورت مستقل و به عنوان ماسور حرفه‌ای  فعالیت کنند که داشتن مهارت و مدارک معتبر ، می توانند اقدام کنند .

بازار کار ماساژ در هر  شهری ممکن است متفاوت باشد. برخی از شرایط و عواملی که می‌توانند تأثیرگذار باشند عبارتند از:

1. محل سکونت: در شهرها و مناطقی با تقاضای بالا برای خدمات ماساژ، فرصت‌های شغلی بیشتری وجود دارد.

2. تقاضا و علاقه مردم: تقاضای ماساژ در مکان‌هایی که افراد به بهداشت و آرامش خود اهمیت می‌دهند، معمولاً بیشتر است و این علاقه روز به روز بیشتر می شود .

3. تخصص و مهارت: داشتن تخصص و مهارت در زمینه‌های خاص ماساژ می‌تواند فرصت‌های شغلی بهتری را فراهم کند. به عنوان مثال، ماساژ درمانی، ماساژ ورزشی یا ماساژ تایلندی

4. تجربه کاری: تجربه کاری در زمینه ماساژ می‌تواند برای شروع کار در محیط‌های مختلف مفید باشد.

5. مدارک و گواهینامه‌ها: دریافت مدارک و گواهینامه‌های رسمی ماساژ می‌تواند اعتبار و قابلیت اشتغال بهتری را به شما بدهد.

برای شروع به کار به عنوان ماسور، می‌توانید ابتدا دوره‌های آموزشی ماساژ در کرج را گذرانده و مدارک مربوطه را دریافت کنید. سپس می‌توانید به دنبال فرصت‌های شغلی در مکان‌های مختلف یا ایجاد کسب و کار خودتان بگردید.

میزان درامد ماسور ها 

با توجه به اینکه مردم ، بیشتر به آرامش و رفع استرس و افزایش سطح سلامت فکری و روانی خود اهمیت می دهند ، درخواست برای ماساژ ، بالا بوده و نگاهی به قیمت های اعلام شده توسط مراکز خدمات ماساژ نشان می دهد ، ماسورها به ازاء هر ساعت خدمات ماساژ ، رقمی  تا چند صد هزار تومان دریافت  می کنند . لذا درامد بالای این حرفه برای افراد متخصص و لایق ، قابل تصور است . 

انواع ماساژ درمانی

ماساژ در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارد که به عنوان گزینه های درمان نیز شناخته می شوند. برخی از انواع ماساژ شامل موارد زیر می باشد:

دوره آموزشی ماساژ ایرانی :

بیشتر ما سبک‌های ماساژ را منحصر به کشورهایی همچون تایلند، چین و ژاپن می‌دانیم اما ایران نیز خاستگاه یکی از اصیل‌ترین و پرطرفدارترین سبک‌های ماساژ است. ماساژ ایرانی (بالولینگ) که ترکیبی از تکنیک‌های محکم و ملایم، به وسیله دست و پا است با هدف رفع گره‌های عضلانی و ریلکسیشن از زمان‌های بسیار قدیم در حمام‌های سنتی ایران مرسوم و پرطرفدار بوده و امروزه بصورت سبکی از ماساژ براساس فیزیولوژی، علوم آناتومی و دانش‌های وابسته به تربیت‌ بدنی شکل مشخصی گرفته است. و در مراکز ماساژِ سرتاسر جهان به صورت کاملا تخصصی آموزش داده و اجرا می‌شود. آموزشگاه ماهدیس با مجوز سازمان فنی و حرفه‎ای در دوره ” ماساژ ایرانی” تمام تکنیک‌ها و نکات ایمنی و بهداشتی‎ای که در طول انجام ماساژ بدان نیاز است را متناسب با سرفصل زیر به شما علاقه‎مندان آموزش می‎دهد:

۱- تجزیه تحلیل ماساژ ایرانی
۲- به کارگیری واژه‌های مرتبط و اصطلاحات ماساژ ایرانی
۳- آماده‌سازی اتاق، تجهیزات و لوازم کار
۴- آماده‌سازی مراجعه کننده
۵- اجرای تکنیک‌های ماساژ ایرانی
۶- انجام ماساژ ایرانی

شرکت کنندگان در پایان دوره پس از موفقیت در آزمون از سازمان فنی و حرفه‎ای گواهینامه “ماساژ ایرانی فنی و حرفه ای” را دریافت خواهند کرد.

ماساژ شیاتسو (فشاری) :

ماساژ شیاتسو که زادگاه آن ژاپن است، قدمتی ۲۰۰۰ ساله دارد و از سال ۱۹۶۴، دولت ژاپن آن را بصورت رسمی بعنوان یکی از شیوه‌های درمانی پذیرفت است. این ماساژ ترکیبی از تکنیک‌های طب فشاری با استفاده از انگشت شست، کف دست و آرنج و برخی از اجزا پزشکی سنتی چینی، یعنی طب سوزنی می‎باشد و با تاثیر بر کانال‌های انرژی بدن، مشکلات کمر، سردرد و میگرن، افسردگی، آسیب‌های ورزشی و … را درمان می‌کند.
آموزشگاه ماهدیس با مجوز سازمان فنی و حرفه‎ای در دوره ” ماساژ شیاتسو” تمام تکنیک‌ها و نکات ایمنی و بهداشتی‎ای که در طول انجام این ماساژ بدان نیاز است را متناسب با سرفصل زیر به شما علاقه‎مندان آموزش می‎دهد:

۱- تجزیه تحلیل ماساژ شیاتسو (فشاری)
۲- آماده‌سازی اتاق، تجهیزات و لوازم کار ماساژیست
۳- آماده‌سازی مراجعه کننده
۴- اجرای تکنیک‌های ماساژ شیاتسو (فشاری)
۵- انجام ماساژ شیاتسو (فشاری)

شرکت کنندگان در پایان دوره پس از موفقیت در آزمون، از سازمان فنی و حرفه‎ای گواهینامه “ماساژ شیاتسو (فشاری) فنی و حرفه ای” را دریافت خواهند کرد.

ماساژ با سنگ :

ماساژ با سنگ گرم نوعی ماساژ درمانی است که چند سالی ست با استقبال بالایی مواجه شده؛ و ماساژور در طول ماساژ سنگ‌های صاف و گرم شده را بر روی قسمت‌های خاصی از بدن همچون کمر، شکم، دست‌ها، صورت و پاها قرار می‌دهد تا از این طریق باعث شل شدن و کاهش اسپاسم عضلانیِ بافت‌های آسیب دیده در بدن شود. این ماساژ منجر به دفع سموم بدن، افزایش تمرکز، بهبود انعطاف ماهیچه‎ها و مفاصل و تقویت سیستم عصبی می‌شود.
علاقه مندان به یادگیری “ماساژ با سنگ” می‌توانند با مراجعه و ثبت نام در آموزشگاه ماهدیس  با مجوز سازمان فنی و حرفه‎ای، در دوره ” ماساژ با سنگ” تمام تکنیک‌ها و نکات ایمنی و بهداشتی‎ای که در طول انجام این ماساژ بدان نیاز است را متناسب با سرفصل زیر آموزش ببینند:

۱- تجزیه تحلیل ماساژ با سنگ
۲- آماده‌سازی اتاق، تجهیزات و لوازم کار
۳- کار با دستگاه گرم کن و دستگاه فریز سنگ
۴- آماده‌سازی مراجعه کننده
۵- اجرای تکنیک‌های ماساژ با سنگ
۶- انجام ماساژ با سنگ
شرکت کنندگان در پایان دوره پس از موفقیت در آزمون، از سازمان فنی و حرفه‎ای گواهینامه “ماساژ با سنگ فنی و حرفه ای” را دریافت خواهند کرد.

ماساژ سوئدی

از رایج‌ترین و پر طرفدار‌ترین ماساژها، “ماساژ سوئدی” است. این ماساژ پایۀ ماساژهایی همچون “ماساژ ورزشی”، “ماساژ بافت عمقی”، “ماساژ آروماتراپی” و دیگر ماساژهای مشهور است که با تحریک گردش خون و بهبود عملکرد آن باعث پرورش عضلات و اندام‌ها می‌شود، اسپاسم‌ها و تنش‌های عضلانی را برطرف می‌کند و درد را تسکین می‌دهد؛ و با خارج کردن اسید لاکتیک و دیگر سموم منجر به بهبود وضعیت عمومی بدن می‌شود.
علاقه مندان به یادگیری “ماساژ سوئدی” می‌توانید با مراجعه و ثبت نام در آموزشگاه ماهدیس، با مجوز سازمان فنی و حرفه‎ای، در دوره ” ماساژ سوئدی” تمام تکنیک‌ها و نکات ایمنی و بهداشتی‎ای که در طول انجام این ماساژ بدان نیاز دارید را متناسب با سرفصل زیر آموزش ببینید:

۱- تجزیه تحلیل ماساژ سوئدی
۲- بکارگیری واژه‌های مرتبط و اصطلاحات ماساژ سوئدی
۳- آماده‌سازی اتاق، تجهیزات و لوازم کار
۴- آماده‌سازی مراجعه کننده
۵- اجرای تکنیک‌های ماساژ سوئدی
۶- انجام ماساژ سوئدی
شرکت کنندگان در پایان دوره پس از موفقیت در آزمون، از سازمان فنی و حرفه‎ای گواهینامه “ماساژ سوئدی فنی و حرفه ای” را دریافت خواهند کرد.

ماساژ آروماتراپی :

“ماساژ آروماتراپی” نوعی از “ماساژ سوئدی” است که با استفاده از عصاره طبیعی گیاهان برای ارتقا سلامتی و بهبود وضعیت جسمانی انجام می‌شود. در این ماساژ برخلاف “ماساژ سوئدی” تکنیک‌های با فشار ملایم‎تری همراه با روغن‌های گیاهی مخصوص یا لوسیون حاوی این روغن‌ها انجام می‌شود. در طول ماساژ، رایحه این روغن‌ها استشمام و یا از طریق پوست جذب بدن می‌شود؛ که منجر به کاهش استرس، اضطراب و علائم افسردگی، افزایش آرامش و تسکین درد‌های عضلانی می‌شود.
کافی است با آموزشگاه ماهدیس ، با مجوز سازمان فنی و حرفه‎ای تماس بگیرید و برای یادگیری ” ماساژ آروماتراپی” ثبت نام کنید تا تمام تکنیک‌ها و نکات ایمنی و بهداشتی‎ای که در طول انجام این ماساژ بدان نیاز دارید را متناسب با سرفصل زیر آموزش ببینید.

۱- تجزیه تحلیل ماساژ آروماتراپی
۲- بکارگیری واژه‌های مرتبط و اصطلاحات ماساژ آروماتراپی
۳- مشاوره جهت انتخاب روغن و عصاره گیاهی
۴- آماده‌سازی اتاق، تجهیزات و لوازم کار
۵- آماده‌سازی مراجعه کننده
۶- اجرای تکنیک‌های ماساژ آروماتراپی
۷- انجام ماساژ آروماتراپی
شرکت کنندگان در پایان دوره پس از موفقیت در آزمون، از سازمان فنی و حرفه‎ای گواهینامه “ماساژ آروماتراپی فنی و حرفه ای” را دریافت خواهند کرد.

 

ماساژ عمیق بافت ها (دیپ تیشو) :

در برخی افراد ماهیچه ها ممکن است در اثر استفاده مکرر یا کم فعالیتی به دلیل نشستن زیاد، رانندگی کردن یا قوز کردن روی لپ تاپ سفت و سخت شوند.
در این حالت استفاده از ماساژ عمیق بافت ها به عضلات و تاندون ها می‌کند تا این سفتی از بین برود.این روش برای افرادی که دچار آسیب دیدگی ، سفتی عضلانی عمومی و درد مزمن عضلانی هستند بسیار ایده آل است.

“ماساژ بافت عمقی” نوعی از ماساژ است که با اعمال فشار مداوم بواسطۀ ضربات آهسته اما عمیق، با هدف قرار دادن لایه‌های داخلی عضلات و بافت‌های هم بند، مشکلات اسکلتی عضلانی، مانند کشیدگی‌ها و آسیب‌های ورزشی را درمان می‌کند. همچنین باعث کاهش فشار خون، علائم آرتروز و افسردگی می‌باشد.
آموزشگاه ماهدیس با مجوز سازمان فنی و حرفه‎ای در دوره ” ماساژ عمقی” تمام تکنیک‌ها و نکات ایمنی و بهداشتی‎ای که در طول انجام این ماساژ بدان نیاز است را متناسب با سرفصل زیر به شما علاقه‎مندان آموزش می‎دهد.
۱- تجزیه تحلیل ماساژ عمقی (دیپ تیشو)
۲- بکارگیری واژه‌های مرتبط و اصطلاحات ماساژ عمقی (دیپ تیشو)
۳- آماده‌سازی اتاق، تجهیزات و لوازم کار
۴- آماده‌سازی مراجعه کننده
۵- اجرای تکنیک‌های ماساژ عمقی (دیپ تیشو)
۶- انجام ماساژ عمقی (دیپ تیشو)
شرکت کنندگان در پایان دوره پس از موفقیت در آزمون از سازمان فنی و حرفه‎ای گواهینامه “ماساژ عمقی (دیپ تیشو) فنی و حرفه ای” را دریافت خواهند کرد.

ماساژ رفلکسولوژی :

رفلکسولوژی یک درمان باستانی است که با فعال کردن نقاط مختلف بدن از طریق لمس و فشار گوش‌ها، دست‌ها و پاها منجر به واکنش دیگر اعضای داخلی متصل به این اعضا و بهبودی وضعیت بدن می‌شود. فشار دادن روی نقاط مختلف دست و پا باعث ایجاد واکنش‌های رفلکس در قسمت‌های مربوطه بدن می‌شود که می‌تواند به کاهش سردرد‌های مزمن، افزایش متابولیسم و گردش خون بدن، بهبود عمکرد مغز و فعالیت‌های عصبی کمک کند.
اگر علاقه مند به یادگیری ” ماساژ رفلکسولوژی” هستید با آموزشگاه ماهدیس با مجوز سازمان فنی و حرفه‎ای تماس بگیرید و در دوره ” ماساژ رفلکسولوژی ” شرکت کنید تا تمام تکنیک‌ها و نکات ایمنی و بهداشتی‎ای که در طول انجام این ماساژ بدان نیاز است را متناسب با سرفصل زیر آموزش ببینید.
۱- تجزیه تحلیل ماساژ رفلکسولوژی
۲- بکارگیری واژه‌های مرتبط و اصطلاحات ماساژ رفلکسولوژی
۳- آماده‌سازی اتاق، تجهیزات و لوازم کار
۴- آماده‌سازی مراجعه کننده
۵- اجرای تکنیک‌های گرم کردن
۶- اجرای تکنیک‌های ماساژ رفلکسولوژی
۷- انجام ماساژ رفلکسولوژی
شرکت کنندگان در پایان دوره پس از موفقیت در آزمون از سازمان فنی و حرفه‎ای گواهینامه ” ماساژ رفلکسولوژی فنی و حرفه ای” را دریافت خواهند کرد.

ماساژ تای :

ماساژ تای (تایلندی) یک روش درمانی سنتی است که از هند آغاز شده و مرکب از فشار ملایم مداوم و مجموعه‌ای از حرکات کششی مشابه به یوگا برای آرام‌سازی کل بدن می‌باشد. تکنیک این ماساژ با آنچه در ماساژهای غربی معمول است بسیار متفاوت است. ماساژیست با استفاده از کف دست و انگشتان خود فشار محکم به بدن وارد می‌کند و بدن را در وضعیت‌های گوناگون می‌کشد و پیچ می‌دهد تا اسپاسم‌ها و انقباضات بدن آزاد شوند. این ماساژ منجر به گردش خون بهتر، بهبود دامنه حرکتی و کاهش سطح استرس می‌شود.

آموزشگاه ماهدیس با مجوز سازمان فنی و حرفه‎ای در دوره ” ماساژ تای” تمام تکنیک‌ها و نکات ایمنی و بهداشتی‎ای که در طول انجام این ماساژ بدان نیاز است را متناسب با سرفصل زیر به شما علاقه‎مندان آموزش می‎دهد.
۱- تجزیه تحلیل ماساژ تای
۲- آماده‌سازی اتاق و ماساژیست
۳- آماده‌سازی مراجعه کننده
۴- اجرای تکنیک‌های ماساژ تای
۵- انجام ماساژ تای
شرکت کنندگان در پایان دوره پس از موفقیت در آزمون از سازمان فنی و حرفه‎ای گواهینامه ” ماساژ تای فنی و حرفه ای” را دریافت خواهند کرد.

ماساژ شمع :

“ماساژ شمع” یک ماساژ آمریکایی است که با هدف رفع تنش، خستگی و بی خوابی، التیام زخم و جراحت، تحریک حواس و دادن نیروی تازه به ذهن و بدن با استفاده از موم مخصوص تهیه شده از روغن‌های معطر انجام می‌شود. شمعِ ذوب شده که فقط دو درجه از دمای بدن گرمتر ست بر روی قسمت‌های مختلف بدن ریخته می‎شود و با حرکات ملایم و آرام روی پوست ماساژ داده می‌شود. محتویات مذاب شمع‎های مخصوصِ این نوع ماساژ، منجر به مرطوب شدن پوست و تغذیه آن می‌شود؛ و مهمتر از آن خستگی و استرس‌های روزمره را نیز از بین می‌برد.

برای یادگیری ماساژ شمع، کافی است با آموزشگاه ماهدیس با مجوز سازمان فنی و حرفه‎ای تماس بگیرید و در دوره ” ماساژ شمع” ثبت نام کنید تا تمام تکنیک‌ها و نکات ایمنی و بهداشتی‎ای که در طول انجام این ماساژ بدان نیاز دارید را متناسب با سرفصل زیر آموزش ببینید:
۱- تجزیه تحلیل ماساژ شمع
۲- بکارگیری واژه‌های مرتبط و اصطلاحات ماساژ شمع
۳- آماده‌سازی اتاق، تجهیزات و لوازم کار
۴- آماده‌سازی مراجعه کننده
۵- اجرای تکنیک‌های ماساژ شمع
۶- انجام ماساژ ماساژ شمع
شرکت کنندگان در پایان دوره پس از موفقیت در آزمون، از سازمان فنی و حرفه‎ای گواهینامه ” ماساژ شمع فنی و حرفه ای” را دریافت خواهند کرد.

ماساژ کمپرس گیاهی (هربال) :

“ماساژ کمپرس گیاهی” (هربال) یک روش معمول درمانی است که در طب سنتی تایلند استفاده می‌شود. کمپرس گرم گیاهی، حاوی گیاهان زیادی است که به شکل کمپرس، بخار پز می‌شوند و بصورت گرم بر روی یک ناحیه عضلانی قرار داده شده و با فشار دادن و مالش بر روی بافت‌های آن ناحیه ماساژ داده می‌شود. فشار وارد شده می‌تواند از سبُک تا خیلی عمیق باشد. خواص گیاهان از طریق پوست جذب می‌شوند و سیستم عصبی را تسکین می‌دهند، بدن را به آرامش می‌رساند، درد عضلات و همچنین التهاب مفاصل را کاهش می‎دهد.
برای یادگیری “ماساژ کمپرس گیاهی”، کافی است با آموزشگاه ماهدیس با مجوز سازمان فنی و حرفه‎ای تماس بگیرید و در دوره ” ماساژ کمپرس گیاهی” ثبت نام کنید تا تمام تکنیک‌ها و نکات ایمنی و بهداشتی‎ای که در طول انجام این ماساژ بدان نیاز دارید را متناسب با سرفصل زیر آموزش ببینید:
۱- تجزیه تحلیل ماساژ کمپرس گیاهی (هربال)
۲- مشاوره جهت انتخاب گیاهان و خواص بسته گیاهی کمپرس شده
۳- کار با دستگاه گرم‎کن
۴- آماده‌سازی اتاق، تجهیزات و لوازم کار
۵- آماده‌سازی مراجعه کننده
۶- اجرای تکنیک‌های ماساژ کمپرس گیاهی (هربال)
۷- انجام ماساژ کمپرس گیاهی (هربال)
شرکت کنندگان در پایان دوره پس از موفقیت در آزمون، از سازمان فنی و حرفه‎ای گواهینامه ” ماساژ کمپرس گیاهی فنی و حرفه ای” را دریافت خواهند کرد.

ماساژ ورزشی

ماساژهای ورزشی مشابه ماساژ عمیق بافت ها هستند اما کوفتگی عضلات که ناشی از ورزش یا انجام فعالیت‌های بدنی تکراری هستند را برطرف می کند.
با توجه به اینکه ورزشکاران از بدن خود متفاوت از افراد عادی استفاده می کنند یک ماساژور باتجربه در ماساژ ورزشی می تواند برای از بین بردن سفتی عضلانی و رفع آسیب های ورزشی به ورزشکار کمک کند.

ماساژ نقطه ماشه ای

یک گره در گردن یا یک نقطه سفت در پشت به عنوان نقطه ماشه ای شناخته می‌شود که شامل اسپاسم عضلانی کوچک یا یک نقطه سفت در بافت است . در ماساژ نقطه ماشه ای ماساژور از فشار متمرکز و مستقیم برای هدف قرار دادن آن نقاط استفاده می کند و به افزایش جریان خون در ناحیه و باز شدن گره یا نقطه سفت در عضلات کمک می کند . این ماساژ می‌تواند برای افرادی که درد مزمن دارند مفید باشد.

ماساژ لنفاوی

مایع لنفاوی چندین عملکرد مهم دارد از جمله حفظ سطح مایعات و حذف مواد زائد از بدن.
ماساژ لنفاوی از یک لمس ملایم برای کمک به جریان آزادتر مایع لنفاوی در بدن استفاده می کند . این ماساژ برای افراد مبتلا به التهاب از جمله افرادی که بیماری هایی مانند آرتریت دارند و همچنین افرادی که ماستکتومی کرده اند که اغلب شامل حذف غدد لنفاوی است ، مفید می باشد.

ماساژ قبل از تولد

ماساژ های قبل از تولد برای کمک به آرامش مادران عالی هستند و می توانند به رفع دردهای دوران رشد جنین کمک کنند . ماساژ قبل از زایمان برای کاهش فشار از روی باسن فوق‌العاده هستند و می‌توانند به کاهش تورم در پاها کمک کنند.

ماساژ میوفاسیال

فاسیا شبکه ای از بافت همبند زیر پوست است که ماهیچه ها را پشتیبانی می کند و به ما اجازه می دهد تا آزادانه حرکت کنیم. هنگام انجام این ماساژ ، ماساژور عضلات و فاسیا را مالش و کشش می دهد تا تنش و سفتی را برطرف کند. این نوعی کشش عمیق است که اغلب همراه با سایر تکنیک های ماساژ درمانی استفاده می شود وبرای باز کردن سفتی در گردن، شانه ها و قسمت بالایی و پایین کمرعالی است.

مزایای ماساژ برای سلامتی

– کاهش استرس و اضطراب
– بهبود یافتن خواب به دلیل کاهش کورتیزول یا هورمون استرس و افزایش سطح سروتونین
– بهبود عملکرد سیستم ایمنی
– برطرف کردن یبوست
– کاهش علائم فیبرومیالژیا
– تسکین دردهای ناشی از سرطان
– کاهش دادن فشار خون بالا
– بهبود علائم سندرم تونل کارپال
– کاهش تهوع ناشی از شیمی درمانی
– کمک به تسکین درد مزمن گردن
– افزایش دامنه حرکتی
– کاهش تعداد دفعات عود میگرن

آموزش آرایشگری با اعطای مدرک معتبر فنی و حرفه ای

آموزشگاه آرایش و پیرایش ماهدیس ، برگزار کننده دوره های مختلف آرایشگری از مبتدی تا فوق حرفه ای ، با 30 سال سابقه

✵ اعطای مدرک معتبر فنی و حرفه ای برای استخدام یا تاسیس سالن زیبایی
✵ اعطای مدرک قابل ترجمه و معتبر بین المللی برای مهاجرت

برای مشاوره و اطلاع از شرایط دوره ها با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *