آموزشگاه ماهدیس

آموزش ماساژ صورت در کرج

آموزش ماساژ صورت در کرج یکی از دوره های جذاب برای خانم هاست . زیرا ماساژ صورت ، نقش بسزایی در شادابی و جوانسازی پوست صورت دارد. 
با موفقیت در دوره آموزش ماساژ صورت در کرج ، علاوه بر دریافت مدرک معتبر بین المللی ، می توانید با درامد مکفی ، جذب بازار کار شده یا بصورت مستقل ، به سایر خانم ها ، خدمت رسانی کنید. 

آموزشگاه ماهدیس : مرکز آموزش ماساژ صورت در کرج ( فقط خانم ها )

آموزشگاه ماساژ در کرج از مبتدی تا پیشرفته
✵ برگزاری دوره آموزش ماساژ صورت در کرج  از مبتدی تا پیشرفته 
✵ ارائه گواهینامه فنی و حرفه ای با کد بین المللی و استاندارد جهانی

برای اطلاع از قیمت دوره آموزش ماساژ صورت در کرج و شرایط دوره تماس بگیرید.

call mahdis min

ماساژ صورت یک عمل باستانی است که هم از نظر پزشکی و هم از نظر زیبایی شناسی مورد توجه قرار گرفته و سلامتی را برای کل بدن به ارمغان می آورد. در صورتی که ماساژ صورت به خوبی انجام شود، می تواند تقریبا یک ساعت طول کشیده و نه تنها اثر بازسازی کننده بر روی پوست و عضلات صورت داشته باشد بلکه بر روی کل سیستم عصبی مرکزی نیز اثرات شگفت انگیزی دارد .

انواع ماساژ صورت

ماساژ کلاسیک

این نوع ماساژ صورت با تکنیک های مالش و نوازش و با استفاده از روغن ماساژ انجام می شود . این نوع ماساژ دارای اثر لایه برداری خاصی است بطوری که نه تنها خون، بلکه گردش لنفاوی را نیز بهبود می بخشد، متابولیسم تسریع می شود و به همین دلیل روند بازسازی سلولی تحریک می شود. در نتیجه پوست صورت حالت ارتجاعی پیدا نموده و جوان و جذاب به نظر می رسد.

ماساژ سینوس

ماساژ سینوسی نوعی ماساژ صورت است که به بازیابی تنفس بینی، فعال کردن فرآیندهای متابولیک و بهبود گردش خون کمک می‌ کند.

ماساژ شیاتسو

شیاتسو یک نوع ماساژ و سیستم بدنسازی ژاپنی بر اساس اصول طب سنتی چینی است. این نوع ماساژ تاثیری بر نقاط فعال بیولوژیکی بدن به منظور تسکین درد، کاهش استرس، کمک به درمان و پیشگیری از آسیب شناسی های مختلف است. برای اهداف آرایشی، از این سیستم برای جوانسازی پوست استفاده می شود.
این نوع ماساژ یک درمان دستی بسیار مؤثر است که شامل تأثیر انگشتان یا کف دست ها بر روی نقاط خاصی از صورت و بدن است .
این تکنیک برای تمرین تمام قسمت های بدن مناسب است و بر اساس فشار، کشش و ضربه زدن است و این فقط یک تأثیر نیست، بلکه تغییر در وضعیت کل ارگانیسم است. شیاتسو با بازگرداندن تحرک به مفاصل، از بین بردن گرفتگی عضلات و عادی سازی سیستم عصبی بدن را سبک می کند.

ماساژ تخلیه لنفاوی

ماساژ تخلیه لنفاوی موثرترین راه برای عادی سازی حرکت لنف و همچنین یکی از بهترین روش های مورد استفاده برای جوانسازی و بهبود رنگ پوست است.

ماساژ کوبیدو

ماساژ کوبیدو یک تکنیک منحصر به فرد ژاپنی است که اثر جوان کننده قوی اما ظریف بر روی پوست صورت ایجاد می کند، عضلات آن شل می شوند، گردش خون عادی می شود، پف و چین و چروک های ریز از بین می روند و خاصیت ارتجاعی طبیعی پوست بازیابی می شود.

آموزش ماساژ صورت در کرج
آموزش ماساژ صورت در کرج

علائم و نشانه های نیاز به انجام ماساژ صورت شامل چیست؟

– پوست سست صورت، با علائم واضح خستگی روی پوست
– وجود چین و چروک های تقلیدی کوچک
– پوست چرب یا مشکل دار
– اثرات ایجاد شده روی پوست ناشی از درمان آکنه
– ضعیف شدن تون عضلات صورت
– کاهش ترشح سبوم (پوست خشک)
– تورم بافت نرم صورت

هدف از انجام این تکنیک چیست؟

هدف از انجام ماساژ صورت ، تسریع و فعال کردن حرکت لنف، رفع گرفتگی، بهبود گردش خون و در نتیجه بهبود دسترسی به مواد مغذی به پوست است.
در نتیجه این عمل ، لیفت طبیعی صورت رخ می دهد، خاصیت ارتجاعی بافت ها برمی گردد، ورم و سیاهی زیر چشم کاهش می یابد و رنگ چهره یکدست می شود.
در طول عمل، می توانید از مواد آرایشی اضافی استفاده کنید که پوست را مرطوب و تغذیه می کند. اثر ترکیبی ماساژ و مواد فعال نتیجه بیشتری می دهد و شدت عمل یکدیگر را افزایش می دهد.

فواید ماساژ صورت

نقاطی که در حین ماساژ صورت تحریک می شوند از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند ، زیرا بر ساختارهای مختلفی مانند سیستم لنفاوی ، سیستم عصبی مرکزی، سیستم عضلانی صورت، لایه های اپیدرمی اثر می گذارد .
اول از همه ، ماساژ صورت برخی از نواحی بدن مانند سر، پشت، گردن و شانه ها را نیز درگیر می کند. هر تکنیکی که برای ماساژ قسمت های مختلف به کار گرفته شود، دلپذیر و آرامش بخش است و مزایای مرتبط با این عمل به راحتی قابل شناسایی است. این مزایا عبارتند از:

کاهش استرس

ماساژ صورت قدرت تسکین دهنده و آرامش بخش قوی دارند و حساسیت حسی را تحریک می کند .

تحریک لنفاوی

ماساژ صورت می‌تواند لنف را تخلیه کند، بنابراین تورم بالا و زیر چشم و رکود در سینوس‌های پارانازال را کاهش می‌دهد .

میکروسیرکولاسیون موضعی

این نوع ماساژ میکرولاسیون موضعی را در سطح درم و عضلات صورت را با اثر اکسیژن رسانی مجدد به بافت ها، تسهیل اسمز طبیعی، کشسانی فیبرهای عضلانی تحریک می کند،. این کار باعث جذب بیشتر مواد فعال سرم ها و کرم های مورد استفاده می شود، رنگ طبیعی پوست را افزایش می دهد و به بافت ها رنگ می بخشد.

درخشندگی پوست

با ماساژ، پوست از تیرگی و تیرگی پاک می شود، نشاط و استحکام جدیدی پیدا می کند.

کاهش سرعت تشکیل رادیکال های آزاد

ماساژ به طور کلی ابزاری برای مقابله با پیری سلولی است. همچنین فیبروبلاست‌ها را تحریک می‌کند و تولید الاستین و کلاژن را تحریک می‌کند تا پوست فشرده‌تر، لطیف‌تر و الاستیک ‌تر شود. ماساژ صورت ظاهری آرام و جوان‌تر ایجاد می کند.

آموزش آرایشگری با اعطای مدرک معتبر فنی و حرفه ای

آموزشگاه آرایش و پیرایش ماهدیس ، برگزار کننده دوره های مختلف آرایشگری از مبتدی تا فوق حرفه ای ، با 30 سال سابقه

✵ اعطای مدرک معتبر فنی و حرفه ای برای استخدام یا تاسیس سالن زیبایی
✵ اعطای مدرک قابل ترجمه و معتبر بین المللی برای مهاجرت

برای مشاوره و اطلاع از شرایط دوره ها با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *