آموزشگاه ماهدیس

آموزش آرایش عروس در کرج با مدرک فنی و حرفه ای

آموزشگاه آرایشگری ماهدیس  دوره آموزش آرایش عروس در کرج را زیر نظر مربیان مجرب فنی و حرفه ای ارائه داده و از هنرجویان علاقه مند به این رشته آرایشی ثبت نام به عمل می آورد.
در این آموزشگاه که سابقه طولانی مدتی در زمینه آموزش و تربیت هنرجویان ماهر و مسلط در آرایش و میکاپ عروس دارد تمام آموزش ها مطابق با جدیدترین متدهای روز دنیا بوده و در صورت درخواست هنرجو پس از پایان دوره ، معرفی نامه فنی حرفه ای صادر می‌شود تا هنرجو پس از گذراندن آزمون فنی و حرفه ای و کسب مدرک بتواند به صورت مستقل در این زمینه مشغول به کار شده و کسب درآمد کند.

آموزشگاه ماهدیس : مرکز آموزش آرایش عروس در کرج

✵ آموزش آرایش عروس در کرج از مبتدی تا پیشرفته
✵ برگزاری دوره آرایشگری زنانه از مبتدی تا پیشرفته
✵ ارائه گواهینامه فنی و حرفه ای با کد بین المللی و استاندارد جهانی
✵ بیش از 30 سال سابقه در آموزش دوره های تخصصی آرایشگری

برای اطلاع از قیمت و شرایط دوره ها ، تماس بگیرید.

call mahdis min

یکی از دغدغه های تمام خانم ها برای روز عروسیشان انتخاب میکاپ آرتیستی است که آرایش عروس را به سبکی متفاوت و شیک انجام داده و در انجام این کار تبحر و مهارت زیادی داشته باشد تا بتواند ظاهری زیبا و خیره کننده برای او ایجاد کند .بنابراین اگر تصمیم به شرکت در دوره آموزش آرایش عروس در کرج را دارید باید آموزشگاهی را انتخاب کنید که مطابق با جدیدترین متدهای روز دنیا آموزش های خود را ارائه می دهد تا هنرجویان خیالشان راحت باشد که این دوره را زیر نظر مربیان کارکشته و کاربلدی می گذرانند که علاوه بر داشتن دانش مخصوص از خلاقیت و نوآوری زیادی برخوردار بوده و آنها را با تمام فوت و فن های این شاخه آرایشی آشنا کرده و تمام تکنیک ها را به آنها آموزش می دهند و هنرجو می تواند پس از پایان دوره از این راه درآمد مستقلی داشته باشد.
از آنجایی که وقتی صحبت از آرایش عروس به میان می‌آید، همه آرایشگران و برخی از عروس‌ها می‌ دانند که این آرایش باید از نظر نوع محصولات مورد استفاده ، ترکیب رنگ‌ و سایه‌ها منحصر بفرد باشد تا بهترین روز زندگی عروس بخاطر کوتاهی آرایشگر خراب نشود.

آموزش آرایش عروس در آموزشگاه ماهدیس چگونه انجام می شود؟

در این دوره آموزشی در آموزشگاه ماهدیس مربیان، هنرجویان را تحت تعلیم تمام آموزش هایی که برای میکاپ کردن عروس لازم است قرار می دهند .بدین منظور هنرجویان ابتدا یاد می گیرند که انواع مدل و فرم های صورت را به درستی تشخیص دهند تا بر این اساس بتوانند بهترین نوع آرایش را متناسب با نوع صورت انتخاب نموده وکانتورینگ مناسبی بر روی صورت عروس پیاده سازی کنند. در ادامه هنرجویان با نحوه زیرسازی آرایش و جدید ترین متدهای آرایش عروس آشنا شده و نحوه استفاده از لوازم آرایشی که مخصوص آرایش عروس بوده و برندهای خاصی دارد را یاد می‌ گیرند . در این مرحله آنها می آموزند که چگونه تمیز کردن پوست صورت را برای گرفتن چربی های روی پوست انجام داده تا بتوانند از انواع کرم ها بر روی پوست با توجه به نوع و رنگ آن استفاده کنند و با استفاده از این مواد آرایشی آرایش صورت عروس را به صورت حرفه‌ای انجام دهند.

آموزش آرایش عروس در کرج
آموزش آرایش عروس در کرج

بطور کلی هنرجویانی که دوره آموزش عروس در کرج را در آموزشگاه ماهدیس می گذرانند پس از شرکت در این دوره آموزشی می توانند بر حسب سلیقه و نظر مشتری هرگونه گریم و میکاپی را بر روی صورت آنها پیاده سازی کنند.
سرفصل هایی که در این دوره آموزشی آموزش داده می ‌شود مطابق با سرفصل های فنی و حرفه‌ای بوده و شامل موارد زیر می باشد:
– آموزش نحوه انجام گریم چرب
– آموزش نحوه مژه گذاری برای عروس به صورت سه بعدی یا 3D
– آموزش سایه زدن به صورت پیشرفته و حرفه ای
– آموزش آمبره کردن لب ها
– نحوه انجام هاشور و صابون ابرو
– آموزش آرایش و میکاپ کردن کامل عروس
در این دوره آموزشی پس از آنکه هنرجویان با انجام آرایش عروس به طور کامل آشنا شدند به آنها آموزش داده می ‌شود که چگونه آرایش صورت را با طراحی که بر روی ناخن عروس انجام شده است، ست کنند.

دوره آموزش آرایش عروس در آموزشگاه ماهدیس چطور برگزار می شود؟

این دوره آموزشی در آموزشگاه ماهدیس شامل سه گروه خصوصی، نیمه خصوصی و عمومی بوده و هنرجویان می توانند مطابق میل خود در کلاس های خصوصی با یک تا سه هنرجو، نیمه خصوصی با سه تا ۸ هنرجو و عمومی با ۸ تا ۱۵ هنرجو شرکت کنند . همچنین آموزشگاه برای هنرجویانی که شاغل بوده و یا با محدودیت تایم مواجه هستند این امکان را ایجاد کرده است تا بتوانند در روزهای آخر هفته و حتی تعطیلات و یا بعد از ظهرها بعد از تایم اداری در رشته مورد علاقه خود شرکت نموده و دوره ببینند.

ابزار و وسایل مورد نیاز برای شرکت در دوره آموزش آرایش عروس شامل چیست؟

با توجه به این که آرایش عروس یک میکاپ کامل است و تمام اعضای صورت تحت گریم و میکاپ قرار می ‌گیرند بنابراین به لوازم آرایش کاملی نیاز دارد که شامل ریمل، سایه ، رژ لب ، خط چشم ، انواع کرم ها ، مداد ابرو ، خط چشم و غیره می باشد .

آموزش آرایشگری با اعطای مدرک معتبر فنی و حرفه ای

آموزشگاه آرایش و پیرایش ماهدیس ، برگزار کننده دوره های مختلف آرایشگری از مبتدی تا فوق حرفه ای ، با 30 سال سابقه

✵ اعطای مدرک معتبر فنی و حرفه ای برای استخدام یا تاسیس سالن زیبایی
✵ اعطای مدرک قابل ترجمه و معتبر بین المللی برای مهاجرت

برای مشاوره و اطلاع از شرایط دوره ها با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *