آموزشگاه ماهدیس

آموزش اپیلاسیون در کرج با مدرک فنی و حرفه ای

دوره آموزش اپیلاسیون در کرج ( دوره پیرایشگر موهای زائد در کرج ) با بالاترین کیفیت در آموزشگاه آرایشگری ماهدیس ، برگزار می شود.دوره آموزش اپیلاسیون در کرج یکی از پرطرفدارترین دوره ها در آموزشگاه آرایشگری ماهدیس است.
از آنجایی که اپیلاسیون یک راه حل کامل برای رفع موهای زائد بوده و تاثیر آن نسبت به سایر روش ها بیشتر است و افراد زیادی تمایل به انجام به صورت منظم دارند . بنابراین روزانه افراد زیادی برای انجام اپیلاسیون به سالن های زیبایی مراجعه می کنند . در نتیجه افرادی که به عنوان اپیلاسیون کار در سالن های زیبایی مشغول به کار هستند از درآمد قابل توجهی برخوردارند.
به همین دلیل تمایل افراد به شرکت در دوره آموزش اپیلاسیون برای کسب درآمد از این راه افزایش یافته است.

آموزشگاه ماهدیس : آموزش اپیلاسیون در کرج

✵ آموزش اپیلاسیون در کرج از مبتدی تا پیشرفته
✵ برگزاری دوره آرایشگری زنانه در کرج از مبتدی تا پیشرفته
✵ ارائه گواهینامه فنی و حرفه ای با کد بین المللی و استاندارد جهانی
✵ بیش از 30 سال سابقه در آموزش دوره های تخصصی آرایشگری

برای اطلاع از قیمت و شرایط دوره ها ، تماس بگیرید.

call mahdis min

اپیلاسیون چیست و انواع آن کدام است؟

اپیلاسیون روشی برای کندن موهای زائد از ریشه بوده که توسط موم سرد یا داغ انجام می شود.
موم داغ همانطور که از نامش پیداست مومی است که بین ۴۰ تا ۵۰ درجه سانتیگراد گرم شده، سپس با استفاده از یک کاردک چوبی توسط اپیلاسیون کار روی پوست اعمال شده و با قرار دادن یک پارچه یا نوار یکبار مصرف روی آن و چسباندن نوار یکبار مصرف روی موم و خنک شدن آن نوار به یکباره از روی پوست کشیده شده و تمام موهای زائد همراه آن کنده می شوند.
یک نوع موم گرم نیز وجود دارد که پس از گرم شدن روی پوست اعمال شده و پس از خشک شدن و خنک شدن موم روی پوست بدون اعمال نوار یکبار مصرف از روی پوست کنده می ‌شود.
موم سرد نوعی مومی است که بر روی نوارهای آماده قرار دارد که از قبل برای ناحیه خاصی از بدن مانند بالای لب شکل گرفتند . این نوارها روی ناحیه مورد نظر بدن قرار داده شده و پس از چسبیدن کامل از روی پوست کنده می شوند.

در دوره آموزش اپیلاسیون در آموزشگاه ماهدیس چه مواردی آموزش داده می شوند؟

در این دوره که زیر نظر مربیان با تجربه و حرفه ای فنی و حرفه‌ای برگزار می گردد هنرجویان ابتدا یاد می گیرند که چگونه ساختار پوست و موی مشتری را آنالیز نموده و به آنها در مورد انتخاب بهترین روش مشاوره دهند. سپس هنرجویان با انواع موم های گیاهی و شیمیایی و نحوه استفاده از آنها بر روی بدن آشنا شده و در مورد مراقبت های پوستی بعد از انجام اپیلاسیون اطلاعاتی کسب می کنند.
در این دوره هنرجویان یاد می گیرند که چگونه بدون زخم کردن و ایجاد جراحت بر روی بدن مشتری اپیلاسیون و نحوه کندن موهای زائد بدن آنها را انجام دهند . همچنین می آموزند که چگونه سلول های مرده پوست را لایه برداری نموده و پوست را احیا کنند.

آموزش اپیلاسیون در کرج
آموزش اپیلاسیون در کرج

نحوه برگزاری کلاس های آموزش اپیلاسیون در آموزشگاه آرایشگری ماهدیس چگونه است؟

آموزش اپیلاسیون در آموزشگاه آرایشگری ماهدیس کرج به سه صورت خصوصی ، نیمه گروهی و گروهی برگزار می شود که هنرجویان برحسب تمایل خود می ‌توانند یکی از این گروه ها را انتخاب و در آنها شرکت کنند. کلاس های خصوصی این آموزشگاه با یک تا سه هنرجو ، کلاس های نیمه خصوصی با سه تا ۸ هنرجو و کلاس های عمومی با ۸ تا ۱۵ هنرجو برگزار می شود.
آموزشگاه برای هنرجویان کارمند و شاغل یا کسانی که با کمبود وقت مواجه هستند کلاس های آخر هفته نیز برگزار می کند و هنرجویان می توانند در روزهای آخر هفته و بعد از ظهرها پس از ساعات کاری در این کلاس ها شرکت کنند.

چه سرفصل هایی در دوره آموزش اپیلاسیون آموزش داده می‌ شود؟

سرفصل هایی که در دوره آموزش اپیلاسیون در آموزشگاه آرایشگری ماهدیس کرج تدریس می شوند طبق سرفصل‌های فنی و حرفه‌ای بوده و شامل موارد زیر می باشند:

مدت دوره:۳ جلسه

● اپیلاسیون
● وکس صورت
● اصلاح صورت
● اپیلاسیون با رول
● ویت دست

 

کدام ابزار و وسایل برای دوره آموزش اپیلاسیون بدن مورد نیاز است؟

به طور کلی ابزار و وسایلی که برای دوره آموزش اپیلاسیون نیاز است .این ابزار و وسایل شامل روپوش یکبار مصرف، پیشبند یکبار مصرف، یا قاشق پلاستیکی یا چوبی بزرگ، آبپاش، حوله یکبار مصرف، کرم های آبرسان گیاهی، پد اپیلاسیون رولی یکبار مصرف، کرم سوختگی، کاور تخت یکبار مصرف، پودر بچه، پارچه متقابل، ظرف یکبار مصرف برای موم و دمپایی می باشد.

آموزش اپیلاسیون صورت در کرج
آموزش اپیلاسیون صورت در کرج

هنرجویان در پایان دوره آموزش اپیلاسیون چه مهارت هایی را کسب می کنند؟

هنگامی که دوره آموزش اپیلاسیون در آموزشگاه آرایشگری ماهدیس به پایان می رسد هنرجویان به دلیل آموزش زیر نظر مربیان حرفه ای و تکرار زیاد بر روی کار بسیار مسلط بوده و می توانند با انواع موم های گیاهی و شیمیایی اپیلاسیون بدن مشتری را به صورت حرفه ای انجام دهند.
در پایان دوره مدرک آموزشگاه به هنرجویان اعطا شده و در صورت درخواست، معرفی نامه آنها به فنی و حرفه ای صادر می شود . هنرجویان پس از شرکت در آزمون فنی و حرفه‌ای و کسب مدرک از این سازمان می توانند به صورت حرفه‌ای جذب بازار کار شده و از این راه کسب درآمد کنند.

آموزش آرایشگری با اعطای مدرک معتبر فنی و حرفه ای

آموزشگاه آرایش و پیرایش ماهدیس ، برگزار کننده دوره های مختلف آرایشگری از مبتدی تا فوق حرفه ای ، با 30 سال سابقه

✵ اعطای مدرک معتبر فنی و حرفه ای برای استخدام یا تاسیس سالن زیبایی
✵ اعطای مدرک قابل ترجمه و معتبر بین المللی برای مهاجرت

برای مشاوره و اطلاع از شرایط دوره ها با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *