آموزشگاه ماهدیس

آموزش بافت مو در کرج با مدرک فنی و حرفه ای

آموزش بافت مو در کرج در آموزشگاه آرایش و پیرایش ماهدیس زیر نظر مربیانی برگزار می گردد که همه از مربیان فنی و حرفه‌ای بوده و علاوه بر تجربه و مهارت در زمینه بافت مو به سبک های مختلف و جدید، از دانش این کار نیز برخوردار هستند و هنرجویان را با تمام فوت و فن ها و ریزه کاری های بافت مو آشنا می کنند.

بافت مو یک مدل تزیین برای موهای بلند است که قدمتی طولانی داشته و زنان از دیرباز از این روش برای آراستگی و زیباتر کردن موهایشان استفاده می کردند . با توجه به اینکه دنیا همیشه در حال تکامل زیبایی بوده هر روز روند های جدیدی ارائه می شوند در این میان بافت مو نیز از قافله عقب نمانده و مدل های جدید و زیبایی برای بافتن موها ابداع شده است. از آنجایی که بافتن مو به سبک های مختلف در بین خانم ها خصوصا نسل جوان طرفداران زیادی دارد برای آنکه بتوان این کار را به صورت حرفه‌ای انجام داده و از این راه درآمد کسب کرد باید دوره های آموزش بافت مو در آموزشگاه های آرایشگری را بگذرانید . به همین منظور آموزشگاه آرایشگری ماهدیس دوره آموزش بافت مو در کرج را ارائه داده و در این دوره آموزش نحوه بافت مو در تمام مدل ها به هنرجویان ارائه می شود.

آموزشگاه ماهدیس : مرکز آموزش بافت مو در کرج

✵ آموزش بافت مو در کرج از مبتدی تا پیشرفته
✵ برگزاری دوره آرایشگری زنانه در کرج از مبتدی تا پیشرفته
✵ ارائه گواهینامه فنی و حرفه ای با کد بین المللی و استاندارد جهانی
✵ بیش از 30 سال سابقه در آموزش دوره های تخصصی آرایشگری
✵ مدت دوره آموزش بافت مو : یک و نیم ماه
✵ آموزش تمامی بافت های پایه و تخصصی با تکرار و تمرین

برای اطلاع از قیمت و شرایط دوره ها ، تماس بگیرید.

call mahdis min

بشنوید : شرکت کنندگان در دوره آموزش بافت مو چه می گویند؟

 دوره آموزش بافت مو در آموزشگاه ماهدیس :

در این دوره آموزشی مربیان آموزشگاه هنرجویان را با نحوه بافتن موها به سبک متفاوت و جدید برای زیبایی بخشی به آنها آشنا نموده و برای این کار ابتدا هنرجویان را با انواع روندهایی که برای بافت مو استفاده می شود ، آشنا می کنند. مربیان این مرکز به هنرجویان یاد می‌دهند که چگونه موها را قبل از شروع به بافت آماده کنند و تقسیم بندی صحیح آنها را انجام دهند. در ادامه هنرجویان با نحوه بافتن مو آشنا شده و آموزش های جامع در مورد انواع بافت مو که شامل بافت کف سری، بافت فرانسوی، مکزیکی ، آفریقایی ، دردلاک ، بافت مو به شکل تل مو ، بافت از کناره های سر، بافت تیغ ماهی، بافت هلندی و بافت حصیری آشنا نموده و به آنها یاد می دهند که چگونه با اضافه کردن مو بافت را انجام دهند.
در پایان دوره، هنرجویان بر انجام بافت مو تسلط کافی پیدا کرده و می توانند برطبق درخواست مشتری و حتی از روی عکس تمام مدل های بافت مو را بر روی موهای مشتری پیاده سازی کنند.

آموزش بافت مو در کرج
آموزش بافت مو در کرج


سرفصل های دوره آموزش بافت مو در آموزشگاه ماهدیس کرج مطابق با سرفصل های فنی و حرفه‌ای بوده و شامل موارد زیر است:

● بافت هلندی و فرانسوی
● آموزش دو نوع بافت تیغ ماهی کفسر
● آموزش بافت طنابی کفسر
● آموزش بافت بی نهایت معمولی و کفسر برجسته
● آموزش بافت اینفینیتی،الماسی،پر
● آموزش بافت های سه بعدی
● آموزش بافت چهارتایی و پنج تایی معمولی و کفسر
● آموزش بافت با روبان یا پاپیون معمولی و کفسر
● آموزش بافت دوبل هلندی
● آموزش بافت دی ان ای
● آموزش سه مدل بافت با مواضافه هلندی
● آموزش بافت با کاموا
●آموزش سه مدل بافت کویین
● آموزش بافت دندون موشی
● آموزش بافت افریقایی و ژورنالی
● آموزش بافت مکزیکی
● آموزش بافت برزیلی
● آموزش اکستنشن بافت
● آموزش بافت آبشاری
● آموزش بافت حبابی
● آموزش بافت فانوسی
● بافت نردبان چینی
● آموزش نصب لمه
● آموزش نصب مهره و چلگیس
● آموزش بافت ساحلی زیپ
●آموزش آفرو
● آموزش اسپیرال
●آفرو روسی
● اسپیرال آفرو
● مامبو توئیست
● دردلاک،دردفیک،درد راپ

آموزش بافت مو شامل چند دوره است؟

این دوره آموزشی شامل دو دوره مبتدی و پیشرفته بوده که در دوره مبتدی هنرجویان با اصول اولیه بافت مو که شامل آماده سازی موها ، براشینگ کردن آنها ، استفاده از واکس مو و باز کردن گره ها می شود را فرا می گیرند و به صورت تئوری یاد می گیرند که چگونه انواع بافت مو را انجام داده سپس موارد آموزش داده شده را بر روی مدل یا کلاه گیس به صورت عملی تمرین می کنند. اما در دوره پیشرفته بافت مو هنرجویان علاوه بر مواردی که در دوره مبتدی آموزش داده می شود نحوه انجام بافت های پیشرفته و جدید مانند بافت دردلاک، دردراپ، اسپیرال، بافت با اضافه کردن مهره و ابزار را یاد می‌گیرند.
در پایان دوره های آموزشی در صورت درخواست هنرجویان معرفی نامه شرکت در آزمون فنی حرفه ای برای آنان صادر شده و هنرجویان پس از شرکت در این آزمون و کسب مدرک می توانند به صورت مستقل وارد بازار کار شده و درآمد کسب کنند.

دوره آموزش بافت مو در آموزشگاه ماهدیس چگونه برگزار می شود؟

این دوره آموزشی در آموزشگاه ماهدیس شامل سه گروه خصوصی، نیمه خصوصی و عمومی بوده و هنرجویان می توانند مطابق میل خود در کلاس های خصوصی با یک تا سه هنرجو، نیمه خصوصی با سه تا ۸ هنرجو و عمومی با ۸ تا ۱۵ هنرجو شرکت کنند . همچنین آموزشگاه برای هنرجویانی که شاغل بوده و یا با محدودیت تایم مواجه هستند این امکان را ایجاد کرده است تا بتوانند در روزهای آخر هفته و حتی تعطیلات و یا بعد از ظهرها بعد از تایم اداری در رشته مورد علاقه خود شرکت نموده و دوره ببینند.

آموزش بافت مو در کرج
آموزش بافت مو در کرج

ابزار و وسایل مورد نیاز برای آموزش بافت مو شامل چیست؟

ابزار و وسایلی که در این پک قرار دارد شامل سشوار، فیکساتورهای معمولی و قوی، ژل مو و واکس ، سنجاق های ریز و درشت مویی و مویی رنگی ، سرم مخصوص، ماکت مو برای آموزش، شانه ، بیگودی و کش های قیطانی می باشد.

آموزش آرایشگری با اعطای مدرک معتبر فنی و حرفه ای

آموزشگاه آرایش و پیرایش ماهدیس ، برگزار کننده دوره های مختلف آرایشگری از مبتدی تا فوق حرفه ای ، با 30 سال سابقه

✵ اعطای مدرک معتبر فنی و حرفه ای برای استخدام یا تاسیس سالن زیبایی
✵ اعطای مدرک قابل ترجمه و معتبر بین المللی برای مهاجرت

برای مشاوره و اطلاع از شرایط دوره ها با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *