آموزشگاه ماهدیس

آموزش پاکسازی پوست در کرج با مدرک فنی و حرفه ای

آموزش پاکسازی پوست در کرج در آموزشگاه آرایش و پیرایش ماهدیس ، با بالاترین کیفیت و اعطای مدرک فنی و حرفه ای و بین المللی برگزار می گردد .
از آنجایی که داشتن پوست شفاف و سالم زیبایی صورت را دو چندان می کند بنابراین توجه به سلامت پوست و رسیدگی به آن یکی از کارهای روتین و مورد علاقه در اکثر خانم ها است . بدین منظور افراد زیادی روزانه برای پاکسازی کردن و رسیدگی به پوست خود روانه کلینیک یا سالن های زیبایی می ‌شوند. با توجه به اینکه تقاضا برای این کارها زیاد است طبیعی است که افراد زیادی نیز خواستار کار در این زمینه باشند که بدین منظور باید ابتدا دوره های آموزش این شاخه آرایشی را بگذرانند . دوره آموزش پاکسازی پوست در کرج در آموزشگاه آرایشگری ماهدیس برگزار شده و مربیان دلسوز و با تجربه این آموزشگاه هنرجویان را با تمام نکات و ریزه کاری های پاکسازی پوست آشنا می کنند.

مزایای دوره آموزش پاکسازی پوست در کرج در آموزشگاه ماهدیس

✵برگزاری دوره آموزش پاکسازی پوست در کرج از مبتدی تا پیشرفته بصورت عمومی و خصوصی
✵ ارائه گواهینامه فنی و حرفه ای با کد بین المللی و استاندارد جهانی معتبر در 186 کشور جهان 
✵ بیش از 30 سال سابقه در آموزش دوره های تخصصی آرایشگری
✵ ورود به بازار کار رو به رشد با درامد بالا
✵ فضای آموزشی مناسب و بهداشتی ، مجهز به بروزترین تجهیزات و ابزار کار
✵ مدت دوره : 10جلسه

 

برای اطلاع از قیمت و شرایط دوره ها ، تماس بگیرید.

call mahdis min

💯 بخوانید : بازار کار و درآمد پاکسازی پوست چقدر است؟

پاکسازی پوست چیست؟

پاکسازی پوست یا فشیال شامل انجام یک سری ماساژهای خاص روی پوست و استفاده از طیف وسیعی از درمان ها بر روی آن است که با هدف بهبود یافتن ظاهر پوست و داشتن پوستی صاف ، درخشان و سالم انجام می شود.
این روش شامل مراحل مختلفی است که مراقبت از پوست را به همراه داشته و با ماساژ و لایه برداری، منافذ پوست را پاکسازی نموده و با استفاده از ماسک ها و اسکراب های مخصوص مشکلات رایج پوست را درمان می ‌کند و باعث زیبایی بیشتر پوست می گردد. به طور کلی پاکسازی پوست برای جوانسازی و تغذیه پوست صورت انجام می ‌شود.
پاکسازی کردن بر روی بهبود وضعیت طبیعی پوست و به دست آوردن نتیجه فوری و بلند مدت تمرکز دارد. انجام این روش علاوه بر پوست صورت باعث آرامش بدن و ذهن نیز می شود و می توان توسط این روش و با آبرسانی به پوست خشک زیبایی خاصی به آن بخشید.

آموزش پاکسازی پوست در کرج
آموزش پاکسازی پوست در کرج

سرفصل های دوره آموزش پاکسازی پوست و کار با دستگاه

این دوره آموزشی زیر نظر مربیان مجرب و با تجربه ای انجام می ‌شود که همه از مربیان فنی و حرفه ای بوده و بر صفر تا صد کار کاملاً تسلط دارند . مربیان آموزشگاه ماهدیس در دوره آموزش پاکسازی پوست ابتدا هنرجویان را با نحوه آنالیز کردن و تشخیص نوع پوست (خشک، چرب و ترکیبی) آشنا نموده و به آنها یاد می دهند که چگونه جوش های سرسیاه و آلودگی های سطحی را روی پوست پاک کنند و اکسیژن رسانی و آبرسانی به پوست را انجام دهند . در ادامه هنرجویان با مراحل پاکسازی کردن پوست ، استفاده از اسکراب های مختلف و مراقبت های بعد از این کار آشنا می شوند.
سرفصل هایی که در این دوره آموزش داده می شوند عبارتند از:
● فشیال پوست
● ماساژ اصولی صورت
● کار با دستگاه میکرودرم
● تخلیه جوشها و افزایش گردش خون زیر پوست
● کار با دستگاه اسکرابر،اتوی صورت، درما اف،لیفت پوست و جوانسازی
● پیلینگ جوش
● کار با دستگاه هیدرودرمی ،آبرسانی پوست، آنتی باکتریال کردن پوست؛خشک کردن جوشها،ترمیم پوست، روشن کننده و ضدلک پوست ، ترمیم مو آسیب دیده و پک ضدریزش و تقویتی مو
● کار با دستگاه بخور گرم و سرد
● کار با دستگاه ال ای دی نوری، جوانسازی،هیدراته پوست، ضد جوش،ضد لک و سفت کردن پوست، شادابی و نشاط پوست

آموزش صفر تا صد پاکسازی پوست در کرج

این آموزش در آموزشگاه آرایشگری ماهدیس در دو دوره مبتدی و پیشرفته برگزار می گردد.
هنرجویانی که در دوره مبتدی آموزش پاکسازی پوست شرکت کنند با نحوه آنالیز و تشخیص نوع پوست آشنا شده و انواع دستگاه های آنالیزور پوست به آنها معرفی می شود . این هنرجویان همچنین ساخت انواع ماسک برای پوست های مختلف و آماده کردن پوست برای انجام پاکسازی، لایه برداری ، اتوی صورت را یاد گرفته و نحوه انجام میکرودرم و شناخت بیماری های پوستی را فرا می گیرند . در دوره پیشرفته هنرجویان علاوه بر مواردی که در دوره مبتدی آموزش داده می شود با دستگاه های مختلف پزشکی که برای جوان سازی پوست مورد استفاده قرار می گیرند مانند میکرونیدلینگ، مزونیدلینگ، میکرودرم ابریژن پودری و الماسه ، دستگاه مزووایت که برای کرم پودر دائم استفاده می شود، نحوه ویتامینه کردن پوست صورت توسط دستگاه و استفاده از دستگاه های ال ای دی، هایفو و مینی آر اف را نیز یاد می گیرند.
در پایان دوره به دلیل تکرار و تمرین زیاد همه موارد آموزش داده شده توسط هنرجویان یرادات آنها زیر نظر مربیان گرفته شده و آنها در انجام پاکسازی صورت تسلط و مهارت کافی را پیدا می‌کنند.

آموزش پاکسازی صورت در آموزشگاه ماهدیس چگونه برگزار می شود؟

این دوره آموزشی در آموزشگاه ماهدیس شامل سه گروه خصوصی، نیمه خصوصی و عمومی بوده و هنرجویان می توانند مطابق میل خود در کلاس های خصوصی با یک تا سه هنرجو، نیمه خصوصی با سه تا ۸ هنرجو و عمومی با ۸ تا ۱۵ هنرجو شرکت کنند . همچنین آموزشگاه برای هنرجویانی که شاغل بوده و یا با محدودیت تایم مواجه هستند این امکان را ایجاد کرده است تا بتوانند در روزهای آخر هفته و حتی تعطیلات و یا بعد از ظهرها بعد از تایم اداری در رشته مورد علاقه خود شرکت نموده و دوره ببینند.

دوره آموزش پاکسازی پوست در کرج
دوره آموزش پاکسازی پوست در کرج

قیمت دوره پاکسازی پوست در کرج

قیمت پاکسازی پوست در کرج بستگی به دوره (مبتدی یا پیشرفته ) دارد ولی در همه حال آموزشگاه ماهدیس ، به عنوان یک آموزشگاه پیشگام در کرج ، تلاش می کند آموزش ها با حداقل قیمت و بالاترین کیفیت برگزار شوند.
برای اطلاع از قیمت پاکسازی پوست در کرج با ما تماس بگیرید.

مدرک بین المللی پاکسازی پوست

آموزشگاه آرایش و پیرایش ماهدیس ، تحت نظر سازمان فنی و حرفه ای فعالیت دارد. به کلیه هنرجویانی که در این آموزشگاه موفق به اتمام دوره آموزشی شوند ، مدرک معتبر فنی و حره ای اعطا می شود . این مدارام اعتبار بین المللی داشته و حتی خارج از ایران نیز مورد تایید بوده و معتبر است.

ابزار و وسایل مورد نیاز برای پاکسازی پوست شامل چیست؟

هنرجویانی که در دوره آموزش پاکسازی پوست در آموزشگاه آرایشگری ماهدیس کرج ثبت نام می کنند در هنگام ثبت نام ابزار و وسایل مورد نیاز را در قالب یک پک از آموزشگاه دریافت می کنند که هزینه پک بر عهده هنرجو است.
ابزار و وسایلی که درون پک قرار دارد شامل ماسک و کرم های آبرسان، اسکراب صورت، دستگاه بخور، قلمو، کاسه، رولر، کاردک، پد پاک کننده، دستگاه میکرودرم، دستگاه آر اف، دستگاه میکرونیدلینگ، سرم سدیم کلراید، پک استریل، شیر پاک کن، لوسیون، انواع ماسک ها، حوله، کرم، پیشبند و محلول‌های گیاهی پوست می باشد.

آموزش آرایشگری با اعطای مدرک معتبر فنی و حرفه ای

آموزشگاه آرایش و پیرایش ماهدیس ، برگزار کننده دوره های مختلف آرایشگری از مبتدی تا فوق حرفه ای ، با 30 سال سابقه

✵ اعطای مدرک معتبر فنی و حرفه ای برای استخدام یا تاسیس سالن زیبایی
✵ اعطای مدرک قابل ترجمه و معتبر بین المللی برای مهاجرت

برای مشاوره و اطلاع از شرایط دوره ها با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *