آموزشگاه ماهدیس

آموزش کاشت ناخن در کرج با مدرک فنی و حرفه ای

دوره آموزش کاشت ناخن در کرج ، از دوره های جذابی است که در آموزشگاه ماهدیس برگزار می شود.

کاشت ناخن یکی از روش های زیبایی بخشی به ناخن ها است که مورد علاقه بسیاری از خانم هایی است که از مشکلات رشد نکردن و شکستگی زیاد ناخن ها به دلیل قرار گرفتن زیاد در آب جهت انجام کارهای خانه رنج می برند. استفاده از این روش علاوه بر حفظ ویژگی سایز و شکل دلخواه ناخن باعث زیبایی بخشی زیادی به آنها نیز می شود . انجام کاشت ناخن مراحل متعددی دارد که با داشتن دانش کافی در این زمینه می‌ توان آن را انجام داد . به همین دلیل آموزشگاه ماهدیس دوره آموزش کاشت ناخن در کرج را با هدف تربیت هنرجویانی که تسلط و مهارت کافی در انجام کاشت ناخن با ابزار و وسایل های لازم را دارند ارائه می دهد.
این دوره آموزشی زیر نظر مربیانی برگزار می‌شود که تجربه و مهارت کافی در کاشت ناخن به سبک ها و مدل های مختلف را دارا بوده و صفر تا صد کاشت ناخن را به همراه نکات، ریزه کاری و فوت و فن های این روش به هنرجویان آموزش می دهند.
کاشت ناخن یک برنامه کاربردی است که برای اهداف درمانی و همچنین زیبایی و مراقبت از ناخن های شکننده انجام شده و باعث آراسته به نظر رسیدن ناخن ها می ‌شود.
از جمله مزایای کاشت ناخن می توان به فرم دادن به ناخن هایی که دارای صدف بد فرم هستند و ایجاد یک لایه محافظ بر روی ناخن که آن را در برابر شکستگی مقاوم می کند ، اشاره نمود.

آموزشگاه ماهدیس : مرکز آموزش کاشت ناخن در کرج

✵ آموزش کاشت ناخن در کرج از مبتدی تا پیشرفته
✵ برگزاری کننده دوره آرایشگری زنانه از مبتدی تا پیشرفته
✵ ارائه گواهینامه فنی و حرفه ای با کد بین المللی و استاندارد جهانی
✵ بیش از 30 سال سابقه در آموزش دوره های تخصصی آرایشگری

برای اطلاع از قیمت دوره آموزش کاشت ناخن در کرج و شرایط دوره ها ، تماس بگیرید.

call mahdis min

در دوره آموزش کاشت ناخن در آموزشگاه ماهدیس هنرجویان تحت چه آموزش هایی قرار می گیرند؟

مربیان کارکشته و حرفه ای آموزشگاه ماهدیس هنرجویانی که در دوره آموزش کاشت ناخن ثبت نام کرده‌اند را تحت آموزش های جامعی از مواردی که در کاشت ناخن باید انجام داد قرار داده و روش های مختلفی که برای افزایش مقاومت و استحکام ناخن ها به کار برده می شود را به آنها آموزش می دهند. بدین منظور هنرجویان ابتدا با روش های مختلفی که برای کاشت ناخن استفاده می‌شوند آشنا شده سپس مربیان ابزار و وسایلی که برای این کار مورد استفاده قرار می گیرند را به طور کامل به هنرجویان معرفی نموده و روند کار با آنها را به هنرجویان آموزش می دهند. هنرجویان در ادامه با انواع روش های کاشت ناخن که شامل آموزش کاشت پایه، کاشت ناخن با تیپ ، کاشت ناخن پودری ، کاشت ناخن با فرمر و کاشت ناخن هلویی آشنا نموده و نحوه ژلیش کردن و لمینت ناخن را به آنها می آموزند.
سپس هنرجویان یاد می گیرند که چگونه کاشت ناخن را به صورت مرحله به مرحله انجام داده و در پایان دوره تسلط و مهارت کافی بر عملیات کاشت ناخن مطابق با سلیقه مشتری را پیدا می کنند.
سرفصل های دوره آموزش کاشت ناخن در آموزشگاه ماهریس کرج مطابق با سرفصل های فنی و حرفه‌ای بوده و شامل موارد زیر می ‌باشند:

مدت دوره : 6 جلسه

● آشنایی با ابزار و مواد
● آموزش کاشت پایه
● کاشت با قالب
● کاشت با تیپ و فرمر
● کاور با بیلدر ژل و پودر
● کاشت بیبی بومر
● کاشت استند گلس
● کاشت گلس و نچرال
● کاور ناخن
● لمینیت
● زدن لاک ژل از ریشه
● آموزش مانیکور
● آمبره
● لنز
● نگین
● فرنچ
● ماربل
● طراحی و نصب انواع دیزاین
● ترمیم وریمو

آموزش کاشت ناخن در کرج
آموزش کاشت ناخن در کرج

آموزش کاشت ناخن شامل چند دوره است؟

آموزش کاشت ناخن در آموزشگاه ماهدیس شامل دو دوره مبتدی و پیشرفته بوده که در دوره مبتدی هنرجویان مواردی همچون نحوه حفظ بهداشت ناخن و جلوگیری از قارچ، آشنایی با انواع روش های کاشت، نحوه سوهان کشیدن ناخن ها به صورت اصولی و صحیح، نحوه حرکت دست و میزان اعمال فشار مناسب به هنگام سوهان کشیدن ناخن ها و گوشه ناخن ها را آموزش دیده و نحوه مانیکور کردن به صورت خشک و تر ، پدیکور، کاشت میکس ،هلویی و پایه را فرا می گیرند و می آموزند که چگونه با انواع قالب ها کار نموده و کاشت تزیینی، مرمریت و استفاده از

در دوره پیشرفته ناخن (ژل) فرا می گیرید :

مدت دوره:۶جلسه

● آشنایی با ابزار و مواد
● آموزش مانیکور
● شناخت دنیای ژل
● آموزش کاشت با هارد ژل و سافت ژل ها
● کار با پلی ژل
● کاربا منوژل و رابرژل
● کار با بیلدر ژل ها
● آموزش کاشت بدون سوهان کشی
● اموزش پینچ کردن
● کار با تیپ،فرمروفایرگلس
● آموزش استفاده دیزاین زیر کاشت

 

دوره آموزش کاشت ناخن در آموزشگاه ماهدیس چگونه برگزار می شود؟

این دوره آموزشی در آموزشگاه ماهدیس شامل سه گروه خصوصی، نیمه خصوصی و عمومی بوده و هنرجویان می توانند مطابق میل خود در کلاس های خصوصی با یک تا سه هنرجو، نیمه خصوصی با سه تا ۸ هنرجو و عمومی با ۸ تا ۱۵ هنرجو شرکت کنند . همچنین آموزشگاه برای هنرجویانی که شاغل بوده و یا با محدودیت تایم مواجه هستند این امکان را ایجاد کرده است تا بتوانند در روزهای آخر هفته و حتی تعطیلات و یا بعد از ظهرها بعد از تایم اداری در رشته مورد علاقه خود شرکت نموده و دوره ببینند. علاوه براین هنرجویان می توانند با نازل ترین قیمت ها در دوره آموزشی مورد علاقه خود ثبت نام نموده و شهریه کلاس ها را نیز به صورت اقساط پرداخت کنند.

ابزار و وسایل مورد نیاز برای دوره آموزش کاشت ناخن در آموزشگاه ماهدیس شامل چیست؟

ابزار و وسایلی که برای گذراندن دوره آموزش کاشت ناخن مورد نیاز است شامل انواع سوهان دستی، برقی و چوبی ، ژل و کرم مخصوص مانیکور، کاتر ، نیپر ، پرایمر ناخن، پودر کاشت، شابلون ، محلول ضدعفونی کننده، انواع لاک برای طراحی، لاک فرنچ ناخن، ناخن گیر، ضد قارچ، لیکویید کاشت، پولیش بافر و… می باشد.

آموزش آرایشگری با اعطای مدرک معتبر فنی و حرفه ای

آموزشگاه آرایش و پیرایش ماهدیس ، برگزار کننده دوره های مختلف آرایشگری از مبتدی تا فوق حرفه ای ، با 30 سال سابقه

✵ اعطای مدرک معتبر فنی و حرفه ای برای استخدام یا تاسیس سالن زیبایی
✵ اعطای مدرک قابل ترجمه و معتبر بین المللی برای مهاجرت

برای مشاوره و اطلاع از شرایط دوره ها با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *