آموزشگاه ماهدیس

مرکز آموزش اکستنشن مو در کرج با مدرک فنی و حرفه ای

دوره آموزش اکستنشن مو در آموزشگاه ماهدیس با بالاترین کیفیت توسط مربیان مجرب و تحت نظر سازمان فنی و حرفه ای برگزار می گردد.

مطابق با ریتم عصر جدید ، هنگامی که سبک ها و استانداردهای زیبایی هر روز آپدیت می شوند، خانم ها تمایل زیادی دارند که به طور مداوم مدل موهای خود را با طول های متفاوت کوتاه و بلند تغییر دهند . این مسئله باعث شده است تا روش جدیدی برای تغییر مدل و اندازه مو ایجاد شود که با نام اکستنشن مو شناخته می شود.
اکستنشن مو یکی از شیک ترین روش های تغییر اندازه و مدل مو و یک روش جدید در آرایشگری است که برای انجام آن باید دوره آموزش اکستنشن مو در آموزشگاه های آرایشگری گذرانده شود.
به طور معمول در اکستنشن از موی طبیعی اهدا شده توسط افراد دیگر استفاده شده و با استفاده از موادی نظیر چسب ، نخ های مخصوص یا نوار بر روی موی افراد دیگر پیوند زده می شود.
اکستنشن مو می ‌تواند در طول و ضخامت مختلف با سبک های متفاوتی مانند صاف، مجعد، فر ، رنگ شده و غیره انجام شود. از آنجایی که این موها صد درصد موهای طبیعی انسان هستند بنابراین ، وقتی به موهای واقعی پیوند زده می شوند موهایی نرم و صاف و طبیعی درست مانند موهای خود خواهید داشت . بنابراین تشخیص اینکه آیا این موها موهای اصلی فرد است یا اکستنشن ، دشوار است.
اما اکستنشن مو با موهای مصنوعی نیز قابل انجام بوده و می توان برحسب نظر و بودجه مشتری یکی از این دو روش را انتخاب نمود.

آموزشگاه ماهدیس : مرکز آموزش اکستنشن مو در کرج

آموزشگاه آرایشگری ماهدیس دوره آموزش اکستنشن مو در کرج را ارائه داده و این دوره زیر نظر مربیان باتجربه و ماهر فنی و حرفه ای برگزار می شود .
هدف از برگزاری این دوره آموزشی ، تربیت هنرجویانی است که دانش و مهارت عملی برای انجام اکستنشن مو با بالاترین استاندارد را فرا گرفته و بتوانند پس از کسب مدرک به طور مستقل جذب بازار کار شده و از این راه کسب درآمد کنند.

✵ آموزش اکستنشن مو در کرج از مبتدی تا پیشرفته
✵ برگزاری کننده دوره آرایشگری زنانه از مبتدی تا پیشرفته
✵ ارائه گواهینامه فنی و حرفه ای با کد بین المللی و استاندارد جهانی
✵ بیش از 30 سال سابقه در آموزش دوره های تخصصی آرایشگری

برای اطلاع از قیمت دوره آموزش اکستنشن مو در کرج و شرایط دوره ها ، تماس بگیرید.

call mahdis min

هنرجویان در دوره آموزش اکستنشن مو در آموزشگاه ماهدیس چه مواردی را فرا می گیرند ؟

در طی دوره آموزش اکستنشن مو در آموزشگاه آرایشگری ماهدیس ، هنرجویان زیر نظر مربیان کاربلد و ماهر این مرکز ابتدا یاد می گیرند که چگونه با توجه به موهای مشتری بهترین نوع اکستنشن را برای او انتخاب نموده و سپس با انواع روش های اکستنشن مو که شامل اکستنشن کردن توسط موی طبیعی، موی مصنوعی، لاینی، لیزری ‏، اکستنشن توسط دوخت، اکستنشن کردن با رینگ را یاد می گیرند و می آموزند که چگونه ترمیم و ریمو کردن اکستنشن را نیز انجام دهند. همچنین به هنرجویان موارد مراقبت از اکستنشن مو و کارهایی که باید پس از انجام اکستنشن توسط افراد انجام گیرد مانند نحوه اصولی شانه کردن و شستشوی موها و… آموزش داده می شود.
در پایان دوره هنرجویان با انواع مدل های اکستنشن مو آشنا شده و به دلیل تمرین و تکرار روش ها بر روی مدل و برطرف شدن ایرادات توسط مربیان ، در این امر مهارت و تسلط کافی را پیدا می کنند.
سرفصل هایی که در طی این دوره آموزشی به هنرجویان آموزش داده می ‌شود مطابق با سرفصل های فنی و حرفه ای بوده و شامل موارد زیر می باشند:

– آموزش انجام اکستنشن توسط موی طبیعی
– آموزش انجام اکستنشن مو توسط موی مصنوعی
– نحوه اکستنشن کردن مو توسط رینگ
– نحوه انجام و نصب کردن اکستنشن توسط چسب
– آموزش دوخت مو و اتصال حرارتی اکستنشن ها
– نحوه ترمیم کردن یا ریموو اکستنشن مو

اکستنشن مو در کرج
اکستنشن مو در کرج

چه ابزار و وسایلی برای گذراندن دوره آموزشی اکستنشن مو مورد نیاز است؟

 ابزار و وسایلی که برای گذراندن دوره مورد نیاز است :
اتوی موی التراسونیک، موی طبیعی و مصنوعی اکستنشن، گیره های مخصوص جدا کننده مو، انواع مختلف چیپ های اکستنشن در رنگهای مختلف زرد ، قهوه ای ، مشکی و شفاف، کلت های مختلف کراتینی، محافظ های مو و انگشت، چسب های مخصوص کراتین، رینگ و کلیپس، لیزر و چسب حرارتی.

دوره آموزش اکستنشن مو در آموزشگاه آرایشگری مادیس با چه تعداد هنرجو برگزار می شود؟

این دوره آموزشی در آموزشگاه ماهدیس شامل سه گروه خصوصی، نیمه خصوصی و عمومی بوده و هنرجویان می توانند مطابق میل خود در کلاس های خصوصی با یک تا سه هنرجو، نیمه خصوصی با سه تا ۸ هنرجو و عمومی با ۸ تا ۱۵ هنرجو شرکت کنند . همچنین آموزشگاه برای هنرجویانی که شاغل بوده و یا با محدودیت تایم مواجه هستند این امکان را ایجاد کرده است تا بتوانند در روزهای آخر هفته و حتی تعطیلات و یا بعد از ظهرها بعد از تایم اداری در رشته مورد علاقه خود شرکت نموده و دوره ببینند. علاوه براین هنرجویان می توانند با نازل ترین قیمت ها در دوره آموزشی مورد علاقه خود ثبت نام نموده و شهریه کلاس ها را نیز به صورت اقساط پرداخت کنند.
در پایان دوره نیز علاوه بر ارائه مدرک آموزشگاه به هنرجویان ، در صورت درخواست هنرجو معرفی نامه به فنی و حرفه‌ای نیز صادر شده و هنرجو می تواند پس از شرکت در آزمون های این سازمان و کسب مدرک فنی و حرفه ای به صورت مستقل وارد بازار کار شده و از این طریق کسب درآمد کند.

آموزش آرایشگری با اعطای مدرک معتبر فنی و حرفه ای

آموزشگاه آرایش و پیرایش ماهدیس ، برگزار کننده دوره های مختلف آرایشگری از مبتدی تا فوق حرفه ای ، با 30 سال سابقه

✵ اعطای مدرک معتبر فنی و حرفه ای برای استخدام یا تاسیس سالن زیبایی
✵ اعطای مدرک قابل ترجمه و معتبر بین المللی برای مهاجرت

برای مشاوره و اطلاع از شرایط دوره ها با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *