آموزشگاه ماهدیس

بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در محمدشهر

برای حرفه ای شدن در آرایش مهم است بجای آموزشگاه آرایشگری زنانه در محمدشهر ، به دنبال بهترین آموزشگاه آرایشگری کرج باشید . زیر در قبال وقت و هزینه ای که می کنید لازم است با بالاترین کیفیت آموزش دیده و مجبور به تکرار دوره ها ، جهت مهارت آموزشی نشوید .
آموزشگاه آرایش و پیرایش ماهدیس با بیش از ۳۰ سال سابقه ،به عنوان یکی از آموزشگاه های معتبر و حرفه ای شناخته می شود. در صورتی که به دوره های آرایشگری علاقه داشته و تصمیم به یادگیری ، کسب مدرک در این زمینه را دارید مس توانید پس از کسب مهارت با دریافت مدرک معتبر و بین المللی از سازمان فنی و حرفه ای ، بلافاصله به عنوان آرایشگر استخدام شده یا برای تاسیس سالن زیبایی اقدام کنید.

مزایای آموزشگاه آرایشگری زنانه در محمدشهر

✵ آموزش توسط مربیان مجربب با 30 سال سابقه ، با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور
✵ اعطای مدرک معتبر سازمان فنی و حرفه ای با اعتبار در 186 کشور جهان برای اشتغال و مهاجرت
✵ آموزش تمامی دوره های آرایشگری از مبتدی تا فوق تخصصی
✵ مشاوه و استعدادیابی برای آموزش حرفه ای
✵ آموزش جدیدترین سبک های روز دنیا در آرایش و پیرایش
✵ تسلط بر انواع سبک ها و پرورش خلاقیت هنرجو
✵ بالاترین میزان رضایت و اشتغال هنرجویان

برای اطلاع از قیمت ، زمان و شرایط دوره ها ، تماس بگیرید.

call mahdis min

. تمام دوره های آرایشگری در این مرکز زیر نظر مربیان مجرب فنی و حرفه ای برگزار شده و هنرجویان در طی دوره با تمام نکات و ریزه کاری های شاخه های مختلف آرایشگری به طور تئوری و عملی آشنا می شوند . پس از پایان دوره نیز علاوه بر ارائه مدرک آموزشگاه درصورت درخواست هنرجویان معرفی نامه برای شرکت در آزمون های فنی و حرفه ای از طرف آموزشگاه صادر شده و هنرجویان می توانند با شرکت در آزمون های این سازمان و کسب مدرک از فنی و حرفه ای به صورت مستقل وارد بازار کار شده و کسب درآمد کنند.

دوره های آموزشی در آموزشگاه ماهدیس

دوره های آرایشگری انواع مختلفی دارد که از دوره های کوتاه مدت ، بلند مدت تا دوره های مبتدی و تخصصی متنوع می باشد و هنرجو می‌تواند برحسب تمایل و سلیقه خود و همچنین میزان زمانی که برای شرکت در کلاس ها در دسترس دارد تصمیم گرفته و در این دوره های آموزشی شرکت کند.
بنابراین اولین قدم این است که تصمیم بگیرید چه مقدار زمان برای آموزش خود اختصاص دهید، ثانیا باید مشخص کنید که در کدام دوره آرایشگری قصد ثبت نام دارید. زیرا دوره های آرایشگری بسیار متنوع بوده و متشکل از دوره های کامل آرایشگری تا دوره های کوتاه مدت است. شاخه های مختلف آرایشگری شامل دوره رنگ و مش، دوره گریم و میکاپ، دوره کوتاهی مو ، دوره آموزش پاکسازی صورت ، دوره آموزش طراحی و کاشت ناخن و غیره متفاوت است.
در آموزشگاه آرایشگری ماهدیس هنگام ثبت نام ، مشاوره به هنرجویان برای انتخاب مناسب ترین دوره برحسب سلیقه و استعداد آنها اده می شود.

آموزشگاه آرایشگری زنانه در محمدشهر
آموزشگاه آرایشگری زنانه در محمدشهر

آموزش ها در آموزشگاه آرایشگری ماهدیس شامل تکنیک دوره انتخابی ، تسلط بر انواع مختلف سبک ها و همچنین پرورش خلاقیت هنر جو است . با توجه به اینکه یک آرایشگر باید با انواع سبک ها آشنایی کامل داشنه و آنها را با یکدیگر ترکیب و یک سبک منحصر به فرد ایجاد کند تمامی این ظرائف و نکات مهم ، آموزش داده می شود.
یکی دیگر از موارد اساسی که در آموزشگاه آرایشگری ماهدیس آموزش داده می ‌شود این است که هنرجویان یاد می گیرند که همگام با زمان باشند . زیرا روند های آرایشی تغییر نموده و هر روزه سبک ها و مدل های جدیدی روانه بازار می شود. یک آرایشگر خوب و ماهر باید بتواند انعطاف پذیر بوده و انواع مد ها و ترند ها را درک کند و با خلاقیت خود از آنها مدل های خاص و منحصر به فردی ایجاد کند او باید بداند که تغییر دائمی به چه معناست و با این ایده در مسیر آرایشگری که هرگز ساکن و خسته کننده نیست قدم بگذارد.
تمامی مربیان دوره آرایشگری در آموزشگاه آرایشگری ماهدیس در رشته خود حرفه ای هستند و به لطف این مربیان آموزش ها با استفاده از فرصت های تکنولوژیکی ارائه می شود.
در این آموزشگاه برای دوره کامل آموزش آرایشگری سازماندهی کار در برنامه های دوره، قوانین رعایت بهداشت در حین کار ، شستن مو، کوتاه کردن مو ، رنگ و دکلره کردن، مراقبت از مو، اکستنشن مو ، گریم و میکاپ عروس، پاکسازی کردن صورت، مانیکور و پدیکور ناخن و… به طور کامل آموزش داده می شود . همچنین هنرجویان یاد می گیرند که چگونه آنالیز ساختار پوست و مو را به صورت حرفه‌ای انجام داده و بر حسب آنها از محصولات زیبایی و مراقبتی مناسب استفاده کنند.

برای حرفه ای شدن و ورود آسان به بازار کار ، کافی است به آموزشگاه ماهدیس بپیوندید .

آموزش آرایشگری با اعطای مدرک معتبر فنی و حرفه ای

آموزشگاه آرایش و پیرایش ماهدیس ، برگزار کننده دوره های مختلف آرایشگری از مبتدی تا فوق حرفه ای ، با 30 سال سابقه

✵ اعطای مدرک معتبر فنی و حرفه ای برای استخدام یا تاسیس سالن زیبایی
✵ اعطای مدرک قابل ترجمه و معتبر بین المللی برای مهاجرت

برای مشاوره و اطلاع از شرایط دوره ها با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *