آموزشگاه ماهدیس

آموزش آرایش و پیرایش زنانه در کرج با مدرک فنی و حرفه ای

دوره آموزش آرایش و پیرایش زنانه در کرج با مدرک معتبر بین المللی که توسط سازمان فنی و حرفه ای اعطا می شود توسط آموزشگاه ماهدیس برگزار می شود.

در سال های اخیر علاقه به آرایشگر شدن خصوصاً در بین نسل جوان زیاد شده است و افراد زیادی تمایل به شرکت در دوره های آرایش و پیرایش زنانه نشان می دهند. به همین دلیل دوره آموزش آرایش و پیرایش زنانه در کرج توسط آموزشگاه ماهدیس برگزار شده و از هنرجویان علاقمند به آرایشگری در هر رده سنی ثبت نام به عمل می آورد.
هدف از برگزاری این رشته تحقق آرزوهای جوانان و تربیت میکاپ آرتیست های خلاق و حرفه‌ای است که می‌توانند باعث رونق بخشیدن بیشتر به این صنعت شوند.
حرفه آرایشگری یکی از قدیمی ترین و معتبرترین حرفه ها محسوب می شود که تنها مختص کوتاهی موها یا آرایش صورت نیست بلکه یک آرایشگر حرفه ای باید بتواند انواع خدمات آرایشی را ارائه داده و با ایجاد زیبایی بیشتر تغییرات بزرگی در ظاهر افراد ایجاد کند.
بنابراین می توان گفت آرایشگری یک هنر است که برای انجام آن باید نه تنها دستانی توانمند و فکری خلاق داشت بلکه باید دانش و اطلاعات به روزی نیز در مورد پیشرفت های ایجاد شده در این زمینه کسب کرد تابتوان علم خود را در زمینه حرفه آرایشگری بروز نگاه داشت.

آموزشگاه ماهدیس : مرکز آموزش آرایش و پیرایش زنانه در کرج

آموزش آرایش و پیرایش زنانه  در کرج از مبتدی تا پیشرفته
برگزاری دوره آرایشگری زنانه از مبتدی تا پیشرفته
ارائه گواهینامه فنی و حرفه ای با کد بین المللی و استاندارد جهانی
بیش از 30 سال سابقه در آموزش دوره های تخصصی آرایشگری
مدت دوره آرایش و پیرایش (مدرک الزامی جهت گرفتن مجوز از اتحادیه آرایشگران) : 2 ماه
 کلاس های آموزشی روزهای پنجشنبه و جمعه برای کارمندان و افراد شاغل

برای اطلاع از قیمت دوره آموزش آرایش و پیرایش زنانه و شرایط دوره ها ، تماس بگیرید.

call mahdis min

در دوره آموزش آرایش و پیرایش زنانه در آموزشگاه ماهدیس هنرجویان چه مواردی را یاد می گیرند؟

از آنجایی که برای شرکت در آزمون های فنی و حرفه‌ای و کسب جواز از این سازمان در زمینه ی آرایش و پیرایش، افراد در سازمان فنی و حرفه ای تحت آزمون در ۷ شاخه و مهارت آرایشی قرار می گیرند، بنابراین در دوره آموزش آرایش و پیرایش زنانه در آموزشگاه ماهدیس هنرجویان ۷ مهارت آرایشی که به عنوان پایه آرایشگری شناخته می شوند را زیر نظر مربیان مجرب این مرکز که همه از مربیان فنی و حرفه ای هستند ، یاد می گیرند.
مربیان آموزشگاه ماهدیس هفت مهارت آرایشی که شامل اصلاح ابرو و بند صورت، رنگ و مش کردن موها، کوتاهی مو، میکاپ صورت ، پاکسازی پوست ، مانیکور و پدیکور ناخن و همچنین شینیون مو ها است را به هنرجویان تعلیم داده و به صورت تئوری و عملی هنرجویان را با نکات و ریزه کاری های این مهارت ها آشنا می کنند.
هنرجویان پس از پایان آموزش‌ها، مهارت های فرا گرفته شده را زیر نظر مربیان بر روی مدل پیاده سازی نموده و ایرادات آنها توسط مربیان گرفته می‌شود تا در این امور تسلط ، مهارت و تخصص کافی را پیدا کنند.
سرفصل های دوره آموزش آرایش و پیرایش زنانه در آموزشگاه ماهدیس طبق سرفصل های سازمان فنی و حرفه‌ای بوده و شامل موارد زیر می باشند:

● 5 مدل کوتاهی (مصری – کرنلی – فارا – ویولت – تخم مرغی)
● اصلاح و ابرو
● براشینگ کامل مو
● کار با مواد (رنگ سه درجه – مش کلاهی – مش بالیاژ و….)
● آرایش صورت
● شینیون با پوش

در پایان دوره آموزشی ، علاوه بر اعطای مدرک آموزشگاه به هنرجویان در صورت درخواست هنرجویان معرفی نامه فنی و حرفه‌ای برای آنها صادر می شود که طبق این معرفی نامه هنرجویان می توانند با شرکت در آزمون های فنی و حرفه‌ای و کسب مدرک از این سازمان برای تاسیس سالن آرایشی خود اقدام به کسب جواز کنند.

آموزش آرایش و پیرایش زنانه در کرج
آموزش آرایش و پیرایش زنانه در کرج

دوره آموزش آرایش و پیرایش زنانه در آموزشگاه ماهدیس با چه تعداد هنرجو برگزار می شود؟

این دوره آموزشی در آموزشگاه ماهدیس شامل سه گروه خصوصی، نیمه خصوصی و عمومی بوده و هنرجویان می توانند مطابق میل خود در کلاس های خصوصی با یک تا سه هنرجو، نیمه خصوصی با سه تا ۸ هنرجو و عمومی با ۸ تا ۱۵ هنرجو شرکت کنند.
همچنین آموزشگاه برای هنرجویانی که شاغل بوده و یا با محدودیت تایم مواجه هستند این امکان را ایجاد کرده است تا بتوانند در روزهای آخر هفته و حتی تعطیلات و یا بعد از ظهرها بعد از تایم اداری در رشته مورد علاقه خود شرکت نموده و دوره ببینند. علاوه براین هنرجویان می توانند با نازل ترین قیمت ها در دوره آموزشی مورد علاقه خود ثبت نام نمایند.

ابزار و وسایل مورد نیاز برای گذراندن دوره آموزش آرایش و پیرایش زنانه شامل چیست؟

به طور کلی ابزار و وسایلی که برای گذراندن دوره آموزش آرایش و پیرایش زنانه مورد نیاز است شامل موارد زیر می باشند:
کلاه و قلاب برای مش کردن موها، کلیپس فلزی و پلاستیکی، اسپری آب، قلم، رنگ، شانه ،انواع دستکش های پلاستیکی و نخی، انواع پیشبند های یکبار مصرف ، شمعی و پلاستیکی، بیگودی در سایز های مختلف ، کلاه رنگ، فویل، انواع شانه پلاستیکی و فلزی، کاردک، بیگودی، برس های پهن و گرد، بابلیس، اتو مو، انواع قلم برای سایه ، رژگونه و رژلب، آینه کوچک، موچین، دسته تیغ ، هدبند، قیچی، قیچی پیتاژ، ماشین موزنی و…

آموزش آرایشگری با اعطای مدرک معتبر فنی و حرفه ای

آموزشگاه آرایش و پیرایش ماهدیس ، برگزار کننده دوره های مختلف آرایشگری از مبتدی تا فوق حرفه ای ، با 30 سال سابقه

✵ اعطای مدرک معتبر فنی و حرفه ای برای استخدام یا تاسیس سالن زیبایی
✵ اعطای مدرک قابل ترجمه و معتبر بین المللی برای مهاجرت

برای مشاوره و اطلاع از شرایط دوره ها با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *