آموزشگاه ماهدیس

آموزش طراحی ناخن در کرج با مدرک فنی حرفه ای

طراحی ناخن ، به هنر تزیین و دیزاین ناخن با موارد مختلفی مانند لاک ، استیکر و زیورآلات اشاره دارد . این فرایند در سال های اخیر یکی از مهمترین مکمل های مراقبت شخصی بر طبق مد روز بوده که برای انجام آن از تجهیزات مناسب استفاده می شود.
این فرایند را می توان برای انواع ناخن های بلند، کوتاه ، نوک تیز ناخن های کاشت و ناخن های مصنوعی اعمال نمود و طرح هایی متناسب با مناسبت های خاص روی ناخن زد.
با توجه به اینکه ناخن ها جزء قابل توجه ترین و قابل رویت ترین اعضای بدن هستند بنابراین به عنوان یکی از عناصر مهمی در نظر گرفته می شوند که نظافت و بهداشت شما را منعکس می کنند.

آموزشگاه ماهدیس : مرکز آموزش طراحی ناخن در کرج

✵ آموزش طراحی ناخن در کرج از مبتدی تا پیشرفته
✵ برگزاری کننده دوره آرایشگری زنانه از مبتدی تا پیشرفته
✵ ارائه گواهینامه فنی و حرفه ای با کد بین المللی و استاندارد جهانی
✵ بیش از 30 سال سابقه در آموزش دوره های تخصصی آرایشگری

برای اطلاع از قیمت دوره آموزش طراحی ناخن در کرج و شرایط دوره  ، تماس بگیرید.

call mahdis min

سرفصل های دوره آموزش طراحی ناخن

فرم دهی ناخن ها
تمیزکردن و آماده سازی بستر ناخن برای طراحی
انتخاب ناخن مصنوعی بر اساس درخواست مشتری و چسباندن و آماده کردن
طراحی ناخن مشتری
طراحی ناخن ماربل ، مرمریت و… ( اکریلیک ، لاک و ژل )
نقاشی روی ناخن
طراحی با استفاده از انواع استیکر و نقوش ثابت و انواع لنز ها
دیزاین طرح ها به وسیله جواهرات ، سنگ های الماس نما ، نگین ها و…
انجام طراحی پیشرفته ناخن مطابق با استاندارد
برداشتن طرح و دیزاین اجرا شده بدون آسیب به بستر

طراحی ناخن چگونه انجام می شود؟

برای انجام طراحی بر روی ناخن و ماندگاری طرح بر روی آن، لازم است مواردی رعایت شوند که در ادامه به بررسی آنها پرداخته شده است.
به طور کلی برای آنکه پس از طراحی روی ناخن، ناخن ها زیباتر شوند لازم است به زیبایی ناخن های خود اهمیت زیادی داده و برای آنکه ناخن ها شکل زیبایی داشته باشند ابتدا آنها را سوهان بکشید و زیر ناخن ها را کاملاً تمیز کنید.
قبل از انتخاب طرح در صورتی که ناخن های شما به یک اندازه یا یک شکل نبوده و تمایل دارید از ناخن مصنوعی استفاده کنید ابتدا باید ناخن های مصنوعی را بر روی ناخن های خود بچسبانید و سپس طرح های مورد نظر که با توجه به فصل، مد و سلیقه شخصی انتخاب شده اند را بر روی ناخن اعمال کنید.
در صورتی که ناخن های شما شکننده بوده و استحکام کافی برای بلند شدن را ندارند می توانید با مصرف ویتامین های گروه ب و یا زینک باعث مستحکم تر شدن ناخن های خود شوید.
علاوه بر این برای آنکه بتوان بر روی ناخن طراحی کرد باید سطح ناخن کاملا صاف و یکدست باشد در صورتی که ناخن های شما سطح موج داری دارد به معنای عدم وجود ویتامین ایی و امگا ۳ در بدن شما بوده که در صورت مصرف مواد غذایی حاوی این مکمل ها می توانید این مشکل را برطرف کنید.

آموزش طراحی ناخن در کرج
آموزش طراحی ناخن در کرج

قبل از انجام طراحی ناخن برای تمیز شدن زیر ناخن ها ابتدا دست های خود را به خوبی با آب و ماده شوینده شسته و با یک برس یا مسواک زیر ناخن های خود را کاملا تمیز کنید . این کار علاوه بر تمیز شدن زیر ناخن ها چربی روی ناخن و سطح آن را گرفته و باعث می شود که موادی که برای دیزاین ناخن استفاده می شوند به خوبی بر روی ناخن چسبیده و یا لاک دوام زیادی بر روی ناخن داشته باشد.
برای دستیابی به این امر به جای شستشوی دست ها می توانید از لاک پاک کن نیز استفاده کنید ، اما فراموش نکنید که استون برای این کار مناسب نبوده و ممکن است باعث خشکی و شکنندگی ناخن های شما شود.
پس از آماده سازی ناخن ها نوبت به استفاده از لاک بر روی ناخن است . یکی از مواردی که هنگام طراحی ناخن باید در نظر بگیرید این است که از لاک های با کیفیتی استفاده کنید که حاوی مواد شیمیایی مضر مانند دی بوتیل فتالات ، تولوئن و غیره که به عنوان مواد آلرژی زا نیز شناخته می شوند، نباشد و از برندهای معتبری استفاده کنید که بدون هیچ گونه آسیب رسانی به ناخن باعث زیبایی آن ها نیز می شوند. پس از اعمال لاک به ناخن که به عنوان لاک پایه شناخته می شود، بگذارید لاک کاملاً بر روی ناخن خشک شده و دوباره یک لایه دیگر لاک بر روی آن بزنید.
به طور معمول در سالن های آرایشی پس از انجام این مرحله با استفاده از قلموهای ریز یا سایر ابزارها و استفاده از یک رنگ لاک دیگر طراحی دلخواه بر روی ناخن انجام می شود .
برای اینکه رنگ های لاک با یکدیگر مخلوط نشده و طرح به هم نریزد پس از اعمال هر مرحله باید منتظر بمانید تا لاک کاملاً بر روی ناخن خشک شود سپس مرحله بعدی را انجام دهید.

در هنگام طراحی ناخن چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

هنگامی که قصد طراحی ناخن های خود را دارید ابتدا باید مواردی را در نظر بگیرید که شامل موارد زیر می باشند:
– به بهداشت و نظافت ناخن های خود توجه ویژه ای داشته باشید.
– به انطباق مواد مورد استفاده در حین فرآیند طراحی ناخن با استانداردهای بهداشتی توجه کنید.
– برای داشتن ناخن های محکم و نشکن به تغذیه خود توجه کنید.
– روی رنگ ها و طرح هایی تمرکز کنید که مناسب دست شما بوده و باعث زیبایی بیشتر آنها می شود.

آموزش طراحی ناخن در کرج با مدرک فنی حرفه ای.
آموزش طراحی ناخن در کرج با مدرک فنی حرفه ای.

– فراموش نکنید که طراحی ناخن فقط مخصوص ناخن های بلند نبوده و با داشتن ناخن های کوتاه نیز می توان طرح های زیبایی بر روی ناخن ها اعمال کرد.
برای اطمینان از ماندگاری طراحی بر روی ناخن از تاپکوت که قابلیت خشک شدن سریع دارد ، استفاده کنید. زیرا باعث حفاظت از طرح های ناخن شده و آن‌ها را در برابر عوامل خارجی نیز محافظت می کند. برای خشک شدن و ماندگاری طرح می توانید ناخن های خود در یک ظرف پر از یخ فرو ببرید. اما مواظب باشید ناخن ها با تکه های یخ برخورد نکنند پس از بیرون آوردن ناخن ها از داخل آب و یخ از کرم های مرطوب کننده بر روی دست های خود استفاده کنید.

آموزش آرایشگری با اعطای مدرک معتبر فنی و حرفه ای

آموزشگاه آرایش و پیرایش ماهدیس ، برگزار کننده دوره های مختلف آرایشگری از مبتدی تا فوق حرفه ای ، با 30 سال سابقه

✵ اعطای مدرک معتبر فنی و حرفه ای برای استخدام یا تاسیس سالن زیبایی
✵ اعطای مدرک قابل ترجمه و معتبر بین المللی برای مهاجرت

برای مشاوره و اطلاع از شرایط دوره ها با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *