آموزشگاه ماهدیس

آموزش ماساژ شیاتسو در کرج

آموزش ماساژ شیاتسو در کرج با ارائه مدرک معتبر بین المللی و تحت نظارت سازمان فنی و حرفه ، برای خانم ها ، در آموزشگاه ماهدیس برگزار می شود .

با شرکت در دوره آموزش ماساژ شیاتسو در کرج  ، می توانید بطور مستقل یا در مراکز معتبر ارائه خدمات ماساژ ، با درامد مکفی مشغول به کار شوید. 

آموزشگاه ماهدیس : مرکز آموزش ماساژ شیاتسو در کرج ( فقط خانم ها )

✵ آموزشگاه ماساژ در کرج از مبتدی تا پیشرفته
✵ برگزاری دوره آموزش ماساژ شیاتسو در کرج  از مبتدی تا پیشرفته 
✵ ارائه گواهینامه فنی و حرفه ای با کد بین المللی و استاندارد جهانی

برای اطلاع از قیمت دوره آموزش ماساژ شیاتسو در کرج و شرایط دوره تماس بگیرید.

call mahdis min

ماساژ شیاتسو ، یک نوع ماساژ است که در سراسر جهان استفاده می شود. این تکنیک از طب سنتی چینی سرچشمه گرفته و حدود 5000 سال از ظهور آن می گذرد .
در زبان ژاپنی اصطلاح شیاتسو به معنای فشار انگشت است. همانطور که ممکن است حدس بزنید، این تکنیک عمدتاً از انگشت شست و همچنین کف دست ها برای توزیع فشار در مناطق خاصی از بدن استفاده می کند.
در واقع، ماساژ شیاتسو، مانند سایر انواع ماساژ شرقی، بر این اصل استوار است که بدن انسان دارای کانال هایی است که انرژی به طور طبیعی و بی وقفه در آنها در جریان است.
هنگامی که این جریان ، به دلیل نادرست بودن وضعیت بدن یا مشکلات عاطفی یا به دلیل آسیب جسمی خارج از اراده تا حدی مسدود شود ، عدم تعادل در وضعیت بدن ایجاد می شود اما در صورت انجام اقدامات متقابل لازم، وضعیت بهبودی بدن به وجود می آید.
هدف از ماساژ شیاتسو ، مشابه سایر انواع ماساژ مشتق شده از شرق، این است که نه تنها بر روی بدن، بلکه بر روان نیز تأثیر بگذارد، و باعث شود که فرد در کلیت خود (بدن و ذهن) و نه فقط سطح فیزیکی به یک وضعیت خوب برسد .

چه زمانی انجام ماساژ شیاتسو مفید است؟

دریافت منظم ماساژ شیاتسو برای جلوگیری از بیماری های معمولی زندگی پرحاشیه جامعه امروزی مانند : استرس، عصبی بودن، اضطراب، اضطراب، ترس و حالت های آشفتگی روانی مفید است
هدف ماساژ شیاتسو درمان این اختلالات نیست، بلکه برای تحریک انرژی درونی به منظور متعادل کردن جریان آن و در نتیجه رفع ناراحتی به روشی طبیعی با یک فرآیند خوددرمانی است.
در ماساژ شیاتسو، ماهیچه‌ها نیز درمان می‌شوند، با این حال، برخلاف سایر انواع ماساژ، دستکاری بدن به روشی عمیق‌تر انجام می‌شود و به انرژی گیرنده می ‌رسد و به صورت کلی روی فرد اثر می‌گذارد. به این ترتیب، مزایای بدست آمده از آن آن قابل توجه است.

ماساژ شیاتسو چگونه انجام می شود؟

ماساژ شیاتسو فقط باید توسط ماساژورهای حرفه ای و واجد شرایطی انجام شود که با تکنیک های ایننوع ماساژ آشنایی کامل دارند.
به طور سنتی، ماساژ شیاتسو باید بر روی تشکچه های تاتامی کلاسیک ژاپنی ، مستقیماً روی زمین و در محیطی آرام و ساکت انجام شود .
علاوه بر این، بر خلاف بسیاری از انواع دیگر ماساژ شرقی ، شیاتسو شامل استفاده از روغن یا اسانس نیست و حتی نیازی به درآوردن لباس ندارد ، مشروط بر اینکه لباس سبک باشند و به ماساژور اجازه انجام کار خود را بدهد (مثلاً شلوار و پیراهن نخی). با وجود این، در برخی از سالن های ماساژ شیاتسو مستقیماً در تماس با پوست فرد انجام می شود .
قبل از انجام ماساژ شیاتسو، ماساژور باید یک مصاحبه مقدماتی با فرد داشته باشد تا از وضعیت بدن او مطلع شود. علاوه بر این، ماساژور باید وضعیت سلامت عمومی فرد را نیز جویا شود و در مورد احتمال وجود هرگونه اختلال یا آسیب شناسی که می تواند منع مصرف برای اجرای ماساژ باشد، اطلاعاتی را جویا شود.
در هر صورت، به یاد داشته باشید که اگر از اختلالات یا بیماری های خاصی رنج می برید، و همچنین اگر تحت درمان های دارویی هستید یا اخیراً تحت درمان دارویی قرار گرفته اید، قبل از انجام ماساژ شیاتسو، همیشه ایده خوبی است که نظر پزشک خود را جویا شوید.
هنگام انجام این ماساژ فرد باید روی تاتامی ژاپنی که روی زمین قرار دارد دراز بکشد . پس از آن ماساژور می تواند درمان را آغاز کند .

ماساژ شیاتسو در کرج
ماساژ شیاتسو در کرج

فعالیت هایی که در طول جلسه انجام می شود اساساً شامل انجام کشش و فشارها می شود که این مورد بیشتر از همه با انگشتان ( طب فشاری) و همچنین با بند انگشتان ، با مچ دست و با کف دست ها انجام می شود . هنگام انجام این ماساژ با آرنج ، فشارها معمولاً عمیق هستند، اما به روشی ملایم و تدریجی انجام می‌شوند تا احساس ناراحتی یا بدتر از آن درد در فرد ماساژ داده شده ایجاد نشود.
حرکات ماساژ شیاتسو باید مسیرهای انرژی فرد را دنبال کند. فشارها به ویژه باید عمود بر بدن شخص ایجاد شوند . (به همین دلیل است که ماساژور باید روی زانوهای خود بنشیند و کار کند) و باید در نقاطی متمرکز شود که بلوک های انرژی وجود دارد. نواحی که ماساژور روی آنها کار می کند عبارتند از: پشت، شکم، گردن، سر، بازوها و پاها.
یک جلسه ماساژ شیاتسو به طور کلی حدود 50-60 دقیقه طول می کشد . معمولاً چرخه‌های درمانی شامل چند جلسه است که می‌تواند با توجه به مشکلاتی که فرد ماساژ دارد ، متفاوت باشد.

ماساژ شیاتسو چه فوایدی دارد؟

ماساژ شیاتسو می تواند جریان طبیعی انرژی حیاتی را بازیابی کند و با هرگونه اختلال روانی ناشی از تغییر یا انسداد آن مقابله کند.
مزایای ماساژ شیاتسو عبارتند از:
– کاهش حالات استرس و اضطراب (غیر پاتولوژیک) با ارتقای حالت آرامش روانی.
– مقابله با بی خوابی
– تسکین درد مفاصل
– تقویت تحرک مفاصل
– بهبود وضعیت بدن
– کاهش و تسکین درد گردن
– از بین بردن تنش عضلانی و مقابله با درد
– تسکین سردرد
– ترویج و بهبود گردش خون و یا لنفاوی
– انجام یک عمل مفید در داخل بدن، کاهش ناراحتی های مرتبط با سیکل قاعدگی و ناراحتی های ناشی از وجود اختلالات گوارشی.
علاوه بر این، با توجه به برخی از منابع مورد بررسی، ماساژ شیاتسو همچنین می‌تواند ظرفیت خوددرمانی بدن را تحریک کرده و توانایی آن را در واکنش به حملات خارجی یا بیماری‌هایی که افراد به آن مبتلا می‌شوند، بهبود بخشد.

آموزش آرایشگری با اعطای مدرک معتبر فنی و حرفه ای

آموزشگاه آرایش و پیرایش ماهدیس ، برگزار کننده دوره های مختلف آرایشگری از مبتدی تا فوق حرفه ای ، با 30 سال سابقه

✵ اعطای مدرک معتبر فنی و حرفه ای برای استخدام یا تاسیس سالن زیبایی
✵ اعطای مدرک قابل ترجمه و معتبر بین المللی برای مهاجرت

برای مشاوره و اطلاع از شرایط دوره ها با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *