آموزشگاه ماهدیس

آموزش متعادل سازی چهره در کرج با مدرک فنی و حرفه ای

دوره آموزش متعادل سازی چهره در کرج سالهاست در آموزشگاه ماهدیس با بالاترین کیفیت انجام می شود.
یکی از شاخه های آرایشی که به عنوان پایه و بیس آرایش نیز شناخته می شود متعادل سازی چهره نام دارد که در طی آن چین و چروک و عیوب چهره توسط تکنیک های خاص و با استفاده از مواد آرایشی مخصوص پوشانده شده یا کمرنگ می شوند. با توجه به اینکه متعادل سازی چهره باعث جوانسازی و جذابیت بیشتر چهره فرد می‌ شود، افراد زیادی در هنگام مناسبت های خاص خواهان استفاده از این تکنیک بر روی صورت خود هستند . بنابراین با توجه به اینکه تقاضا برای انجام این کار زیاد است طبیعی است که عده ای تمایل به گذراندن دوره آموزش متعادل سازی چهره را داشته باشند. در همین راستا آموزشگاه آرایشگری ماهدیس دوره آموزش متعادل سازی چهره در کرج را برگزار نموده و هنرجویان را تحت تعلیم حرفه ای این شاخه آرایشی قرار می دهد.
در این دوره به هنرجویان آموزش داده می شود که چگونه تعادل را میان اجزای مختلف صورت برقرار نموده و چهره ای بی عیب و نقص تحویل مشتری دهند.

آموزشگاه ماهدیس : مرکز آموزش متعادل سازی چهره در کرج

✵ آموزش متعادل سازی چهره در کرج از مبتدی تا پیشرفته
✵ برگزاری دوره آرایشگری زنانه از مبتدی تا پیشرفته
✵ ارائه گواهینامه فنی و حرفه ای با کد بین المللی و استاندارد جهانی
✵ بیش از 30 سال سابقه در آموزش دوره های تخصصی آرایشگری

برای اطلاع از قیمت و شرایط دوره ها ، تماس بگیرید.

call mahdis min

سرفصل های دوره آموزش متعادل سازی چهره در آموزشگاه ماهدیس

در این دوره آموزشی هنرجویان صفر تا صد نحوه گریم و میکاپ کردن صورت را آموزش می بینند و یاد می گیرند که چگونه قبل از آنکه کار میکاپ چهره مشتری را انجام دهند ابتدا توسط تکنیک های مختلف عیوب و نقص‌های موجود در چهره را بپوشانند .
بدین منظور ابتدا لازم است که هنرجویان با انواع فرم و حالت های مختلف صورت آشنا شده و یاد بگیرند که چگونه پوست صورت را برای استفاده از مواد آرایشی مختلف بر روی آن آماده و چربی های روی سطح پوست را با تمیز کردن کامل پوست از روی آن پاک کنند.
در ادامه به هنرجویان آموزش داده می ‌شود که اگر بر روی پوست مشتری با مواردی نظیر لک و جوش مواجه شدند چگونه آنها را با استفاده از تکنیک های خاص محو و کمرنگ نموده و سپس متعادل سازی را با استفاده از کانسیلر های متفاوت و کرم پودرهای مخصوص انجام دهند که به این کار کانتورینگ گفته می شود . به عبارت دیگر کانتورینگ یک روند زیبایی است که آرایش و میکاپ چهره را به سطحی دیگر و برای بهتر شدن ارتقاء داده است که شامل استفاده از رنگ‌های تیره و روشن برای تقویت ظاهر برخی از ویژگی‌های صورت است.
برای شروع کار متعادل سازی چهره باید با توجه به نوع و فرم صورت بخش های مختلف آن که شامل بینی ، چانه، فک و ابرو می باشد را با استفاده از سایه روشن ، کانسیلر ، هایلایتر، مداد ابرو، کرم پودر و غیره متعادل سازی نمود.
یکی از آموزش های ضروری که در دوره آموزش متعادل سازی چهره در آموزشگاه آرایشگری ماهدیس در کرج به هنرجویان آموزش داده می‌شود شناخت و تشخیص رنگ ها و نحوه ست کردن و ایجاد هارمونی بین آنها است.
پس از آموزش موارد فوق هنرجویان یاد می گیرند که چگونه آرایش چشم را با توجه به حالت چشم ها انجام داده و در انتها میکاپ کردن کامل صورت را فرا می ‌گیرند.
سرفصل های دوره آموزش متعادل سازی چهره در آموزشگاه آرایشگری ماهدیس کرج طبق سرفصل های فنی و حرفه‌ای بوده و شامل موارد زیر می باشد:

– آموزش نحوه مشاوره دادن به مشتری
– نحوه آماده کردن و زیرسازی پوست
– نحوه انجام آرایش چشم به سبک های مختلف و مدرن
– نحوه کانتور کردن اجزای مختلف برای رفع اشکالات چهره
– آموزش استفاده از پرایمرها در موارد مختلف
– نحوه حجم دادن به گونه ها و لب ها
– آموزش نحوه محو کردن غبغب
– آموزش انجام گریم خشک و چرب
– آموزش انجام لیفت های تخصصی
– آموزش نحوه استفاده از مژه مصنوعی به روش های مختلف
– آموزش گریم کودک و گریم های بالماسکه

آموزش متعادل سازی چهره در کرج
آموزش متعادل سازی چهره در کرج

دوره آموزش متعادل سازی چهره در آموزشگاه آرایشگری ماهدیس چگونه برگزار می شود؟

این دوره آموزشی در آموزشگاه ماهدیس شامل سه گروه خصوصی، نیمه خصوصی و عمومی بوده و هنرجویان می توانند مطابق میل خود در کلاس های خصوصی با یک تا سه هنرجو، نیمه خصوصی با سه تا ۸ هنرجو و عمومی با ۸ تا ۱۵ هنرجو شرکت کنند . همچنین آموزشگاه برای هنرجویانی که شاغل بوده و یا با محدودیت تایم مواجه هستند این امکان را ایجاد کرده است تا بتوانند در روزهای آخر هفته و حتی تعطیلات و یا بعد از ظهرها بعد از تایم اداری در رشته مورد علاقه خود شرکت نموده و دوره ببینند.

ابزار و وسایل مورد نیاز برای دوره آموزش متعادل سازی چهره شامل چیست؟

 ابزار و وسایل موجود در این پک شامل پالت رژ لب، پالت رژ گونه ، قلم بادبزنی ، بلندر، پرایمرها، پالت انواع سایه ، پالت کرم پودر ، پالت کانتورینگ چهره ، قلم پارویی ، قلم مخصوص پخش کرم پودر، مواد فیکس کننده میکاپ ، کانسیلر، کاموفلاژ، سرم شستشو و غیر می باشند.

آموزش آرایشگری با اعطای مدرک معتبر فنی و حرفه ای

آموزشگاه آرایش و پیرایش ماهدیس ، برگزار کننده دوره های مختلف آرایشگری از مبتدی تا فوق حرفه ای ، با 30 سال سابقه

✵ اعطای مدرک معتبر فنی و حرفه ای برای استخدام یا تاسیس سالن زیبایی
✵ اعطای مدرک قابل ترجمه و معتبر بین المللی برای مهاجرت

برای مشاوره و اطلاع از شرایط دوره ها با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *