آموزشگاه ماهدیس

آموزش پیرایشگر ابرو و اصلاح صورت با مدرک فنی و حرفه ای

دوره آموزش پیرایشگر ابرو و اصلاح صورت در آموزشگاه ماهدیس با بالاترین کیفیت برگزار می شود.
با توجه به اینکه اصلاح کردن صورت با نخ و برداشتن , حالت دادن ابرو ها یکی از اصول اولیه و پر تقاضا در سالن های آرایشی است ، طبیعیست که مهارت داشتن در این کار باعث جذب مشتری زیاد و درآمد بالا نیز می شود . به همین دلیل یکی از دوره های آموزشی پرطرفدار در آموزشگاه ماهدیس دوره آموزش پیرایشگر ابرو و اصلاح صورت است.
یکی از روش های محبوب برای کندن موهای صورت از ریشه ، بند انداختن با نخ است که به عنوان یک روش ایمن و موثر برای رفع موهای زائد صورت در نظر گرفته می شود. از این روش معمولاً فقط برای موهای صورت استفاده شده و با استفاده از نخ می توان انواع پوست را اصلاح کرد.
این روش شامل استفاده از نخ نازک پنبه ای بلند است که نیمی از آن به دور گردن گره خورده و نیمی دیگر دور انگشتان دست پیچانده می شود و سپس با حرکات مخصوص موها از ریشه کنده می شوند.
دوره پیرایشگر ابرو و اصلاح صورت در آموزشگاه ماهدیس کرج زیر نظر مربیان مجرب و کاربلد فنی و حرفه‌ای برگزار شده و هدف از برگزاری این دوره تربیت هنرجویانیست که بتوانند اصلاح صورت با بند را به صورت حرفه ای و با سرعت زیاد انجام داده و علاوه بر آن بتوانند مدل ابروی مشتری را با توجه به فرم و حالت صورت و طبق نظر و سلیقه مشتری تغییر دهند.

آموزشگاه ماهدیس : مرکز آموزش پیرایشگر ابرو و اصلاح صورت

✵ آموزش پیرایشگر ابرو و اصلاح صورت از مبتدی تا پیشرفته
✵ برگزاری کننده دوره آرایشگری زنانه از مبتدی تا پیشرفته
✵ ارائه گواهینامه فنی و حرفه ای با کد بین المللی و استاندارد جهانی
✵ بیش از 30 سال سابقه در آموزش دوره های تخصصی آرایشگری
✵ کلاس های آموزشی روزهای پنجشنبه و جمعه برای کارمندان و افراد شاغل

برای اطلاع از قیمت دوره آموزش پیرایشگر ابرو و اصلاح صورت و شرایط دوره  ، تماس بگیرید.

call mahdis min

سر فصل های دوره آموزش پیرایشگر ابرو و اصلاح صورت

با توجه به اینکه اصلاح کردن صورت توسط نخ جریان خون در زیر پوست را افزایش داده و باعث نرمی و لطافت پوست می شود و در صورتی که با مهارت و سرعت انجام شود ممکن است فرد درد زیادی را احساس نکند در دوره آموزش پیرایشگر اصلاح صورت هنرجویان زیر نظر مربیان آموزشگاه ماهدیس با نحوه اصولی بند انداختن صورت آشنا شده و با تمرین و تکرار زیاد یاد می گیرند که چگونه به سرعت این کار را انجام دهند. علاوه بر بند انداختن صورت در این دوره آموزشی به هنرجویان نحوه موزدایی صورت با وکس و موم نیز آموزش داده می شود و هنرجویان با انواع مراقبت های پوستی نیز آشنا می شوند که شامل مواردی برای جلوگیری از جوش زدن و تحریک پوست بعد از اصلاح صورت می شود .
در این دوره برای اینکه هنرجویان با نحوه صحیح برداشتن ابروها نیز آشنا شوند ابتدا مربیان این مرکز آنها را با انواع فرم ها صورت آشنا نموده و یاد می دهند که چگونه با توجه به نوع فرم صورت ابروها را حالت دهند . یکی دیگر از مواردی که در این دوره آموزشی به هنرجویان آموزش داده می شود نحوه رنگ کردن ابروها است.

سر فصل های دوره آموزش پیرایشگر ابرو و اصلاح صورت در آموزشگاه ماهدیس مطابق با سرفصل های فنی و حرفه‌ای بوده و شامل موارد زیر می باشند:
– آشنایی با انواع چهره و فرم صورت
– آشنایی هنرجویان با نحوه برداشتن ابرو ها به صورت قرینه
– آموزش حالت دادن به ابرو در انواع مدل ها مانند مدل‌های هشتی، صاف، دخترانه هاشوری و غیره
– معرفی ابزارهای مورد استفاده برای اصلاح صورت و حالت دادن به ابروها
– نحوه صحیح خط انداختن ابرو توسط موچین
– آموزش انواع روش های مو زدایی از صورت مانند بند انداختن ، وکس کردن و…
در پایان دوره آموزشی علاوه بر اعطای مدرک آموزشگاه به هنرجویان ، در صورت درخواست هنرجویان معرفی نامه به فنی و حرفه‌ای برای آنها صادر شده و هنرجو می تواند با شرکت در آزمون های فنی و حرفه‌ای و کسب مدرک از این سازمان به طور مستقل در این زمینه مشغول به کار شده و کسب درآمد کند.

آموزش پیرایشگر ابرو و اصلاح صورت
آموزش پیرایشگر ابرو و اصلاح صورت

چه ابزار و وسایلی برای گذراندن آموزش مورد نیاز است؟

به طور کلی ابزار و وسایل مورد نیاز برای گذراندن این دوره شامل موارد زیر است:
حوله و پیشبند یکبار مصرف، کیسه یخ یکبار مصرف، پودر بچه، الکل ، نخ مخصوص اصلاح، دسته تیغ پلاستیکی و فلزی، مرطوب کننده پوست صورت، انواع موم های گیاهی، موم سرد، موم گرم و موم آماده، پنبه ، پمادهای ضد التهاب، مداد مخصوص طراحی ابرو، کاردک چوبی، انواع موچین مانند موچین به شکل قیچی، انبری، موچین با دسته فلزی یا پلاستیکی، قلموی مخصوص ابرو ، برس مخصوص ابرو، آینه و غیره

آموزش آرایشگری با اعطای مدرک معتبر فنی و حرفه ای

آموزشگاه آرایش و پیرایش ماهدیس ، برگزار کننده دوره های مختلف آرایشگری از مبتدی تا فوق حرفه ای ، با 30 سال سابقه

✵ اعطای مدرک معتبر فنی و حرفه ای برای استخدام یا تاسیس سالن زیبایی
✵ اعطای مدرک قابل ترجمه و معتبر بین المللی برای مهاجرت

برای مشاوره و اطلاع از شرایط دوره ها با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

5 پاسخ

  1. سلام خدمت مربیان محترم .چرا کلاسهای اموزش هر کدوم چند شاخه شدن مثلا اصلاح ابرو وکس صورت هر کدوم مدرک جدا گانه شده واقعا خیلی سخته برا هر کدوم یه مدرک جدا بخواهیم بگیریم .خوب همه رو یکی میکردن وهزینه ها ۴ برابر شده یعنی با این روش

    1. سلام .
      در پایین تمام صفحات سایت شماره تماس جهت مشاوره و آدرس جهت مراجعه ، درج شده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *