آموزشگاه ماهدیس

آموزش کراتینه کردن مو در کرج با مدرک فنی و حرفه ای

دوره آموزش کراتینه کردن مو در کرج از مبتدی تا پیشرفته در آموزشگاه ماهدیس برگزار می شود.
کراتین یک ماده طبیعی است که حدود ۸۸ درصد از بافت مو را تشکیل می ‌دهد کراتینه کردن موها شامل استفاده از یک ماده شیمیایی بر روی موها است که به داخل بافت موها نفوذ نموده و آسیب های داخلی را ترمیم می ‌کند. با توجه به اینکه برای بسیاری از خانم ها راز داشتن موهای صاف و براق درمان کراتینه است، روش کراتینه کردن موها در سالن‌های آرایشی از محبوبیت زیادی برخوردار بوده و افراد زیادی برای اعمال این روش بر روی موهایشان به سالن های آرایشی مراجعه می کنند. از این رو تقاضا برای آموزش دیدن این رشته آرایشی جهت کسب درامد نیز بالا است. آموزشگاه آرایشگری ماهدیس دوره آموزش کراتینه کردن موها در کرج را ارائه داده و هنرجویان زیر نظر مربیان مجرب و حرفه ای این مرکز ،علاوه بر کراتینه کردن موها به صورت اصولی و صحیح با روش های دیگر از جمله ریباندینگ کردن مو، گلوبال و نانو و گلوبال، بوتاکس مو و پروتئین تراپی نیز آشنا می شوند.

آموزشگاه ماهدیس : مرکز آموزش کراتینه کردن مو در کرج

آموزش کراتینه کردن مو در کرج از مبتدی تا پیشرفته
برگزاری کننده دوره آرایشگری زنانه از مبتدی تا پیشرفته
ارائه گواهینامه فنی و حرفه ای با کد بین المللی و استاندارد جهانی
بیش از 30 سال سابقه در آموزش دوره های تخصصی آرایشگری
 کلاس های آموزشی روزهای پنجشنبه و جمعه برای کارمندان و افراد شاغل

برای اطلاع از قیمت دوره آموزش کراتینه کردن مو در کرج و شرایط دوره ها ، تماس بگیرید.

call mahdis min

کراتین بخشی از بسیاری از درمان های آرایشی مو است، از داخل مو محافظت می کند، بر رنگ و درخشش تأثیر می گذارد که تحت تأثیر عوامل مکانیکی، شیمیایی یا محیطی قرار می گیرد . این عوامل ساختار مو را تغییر داده و آن را شکننده، نازک و متخلخل می کنند.

مزایای کراتینه کردن موها چیست؟

کراتینه کردن موها سلول هایی که رشته های مو را تشکیل می دهند صاف نموده و باعث قابل کنترل شدن موها و وز شدن کمتر آنها می شود . در نتیجه موهایی که با وز شدن خشک می شوند ظاهری سالم و براق خواهند داشت.
در صورتی که با شستشوی موهای خود از درمان کراتینه مراقبت کنید و ۲ تا ۳ بار در هفته موهای خود را بشویید این درمان می‌تواند اثرات طولانی مدت تا ۶ ماه را حفظ کند.
کراتین ، می تواند موها را تقویت کند تا به راحتی از بین نروند . این درمان باعث می ‌شود که موها سریع‌ تر رشد کنند و نوک موها شکننده نباشد.

آموزش کراتینه کردن و احیا و صافی مو ها فروشگاه ماهدیس چگونه انجام می شود؟

مربیان مجرب آموزشگاه در ابتدای دوره آموزشی هنرجویان را با ساختار مو و انواع موها ازجمله موی خشک ، چرب و ترکیبی آشنا می کنند.
هنرجویان سپس تحت تعلیم مربیان با انواع روش های احیا و صافی مو مانند کراتینه کردن ، ریباندینگ کردن، گلوبال و نانو گلوبال، بوتاکس مو و پروتئین تراپی آشنا می شوند.
یکی دیگر از مواردی که در دوره آموزش کراتینه کردن مو در آموزشگاه ماهدیس کرج آموزش داده می شود آشنا کردن هنرجویان با انواع محصولات و برندهای مختلفی است که برای این کار استفاده می شود.
در انتهای دوره آموزشی هنرجویان زیر نظر مربیان انواع روش های مختلف صاف کردن و احیای مو را بر روی موهای مدل انجام داده و ایرادات و اشکالات آنها توسط مربیان گرفته می ‌شود تا در این کار مهارت و تسلط کافی پیدا کنند.
سرفصل های دوره آموزش کراتینه کردن موها در آموزشگاه ماهدیس طبق سرفصل های فنی و حرفه‌ای بوده و شامل موارد زیر می باشد:
– آشنا کردن هنرجویان با انواع برندها و محصولات مختلف مورد استفاده در احیا و صافی موها
– آموزش نحوه کراتینه کردن مو
– آموزش نحوه پروتئین تراپی
– آموزش نحوه ریباندینگ کردن موها
– آموزش نحوه انجام گلوبال و نانو گلوبال بر روی مو
– آشنا کردن هنرجویان با نحوه استفاده صحیح از اتو و سشوار
– آشنایی هنرجویان با تفاوت بین انواع روش های احیا و صافی
– آموزش طریقه مواد گذاری بر روی موها به صورت اصولی و صحیح
– آشنایی هنرجویان با انواع آسیب های مو که ناشی از دکلره و رنگ و غیره است.
– آموزش مشتری مداری و نحوه مدیریت سالن

آموزش کراتینه کردن مو
آموزش کراتینه کردن مو

دوره آموزش کراتینه کردن موها در آموزشگاه ماهدیس با چه تعداد هنرجو برگزار می شود؟
این دوره آموزشی در آموزشگاه ماهدیس شامل سه گروه خصوصی، نیمه خصوصی و عمومی بوده و هنرجویان می توانند مطابق میل خود در کلاس های خصوصی با یک تا سه هنرجو، نیمه خصوصی با سه تا ۸ هنرجو و عمومی با ۸ تا ۱۵ هنرجو شرکت کنند . همچنین آموزشگاه برای هنرجویانی که شاغل بوده و یا با محدودیت تایم مواجه هستند این امکان را ایجاد کرده است تا بتوانند در روزهای آخر هفته و حتی تعطیلات و یا بعد از ظهرها بعد از تایم اداری در رشته مورد علاقه خود شرکت نموده و دوره ببینند. علاوه براین هنرجویان می توانند با نازل ترین قیمت ها در دوره آموزشی مورد علاقه خود ثبت نام نموده و شهریه کلاس ها را نیز به صورت اقساط پرداخت کنند.

ابزار و وسایل مورد نیاز دوره آموزش کراتینه مو شامل چیست؟

 ابزار و وسایلی که برای این دوره لازم است ، ابزاری مانند اتو مو، سشوارهای دستی و کلاهی دمای سرد و گرم هستند، روغن آرگان، انواع شامپو با Ph بالا و فری سولفات، عینک، ماسک، کلیپس مو، هواکش قوی، موادکراتین و پلکس، ماسک، حوله و گوش گیر وجود دارد.

آموزش آرایشگری با اعطای مدرک معتبر فنی و حرفه ای

آموزشگاه آرایش و پیرایش ماهدیس ، برگزار کننده دوره های مختلف آرایشگری از مبتدی تا فوق حرفه ای ، با 30 سال سابقه

✵ اعطای مدرک معتبر فنی و حرفه ای برای استخدام یا تاسیس سالن زیبایی
✵ اعطای مدرک قابل ترجمه و معتبر بین المللی برای مهاجرت

برای مشاوره و اطلاع از شرایط دوره ها با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *