آموزشگاه ماهدیس

آموزش کوتاهی ژورنالی مو در کرج با مدرک فنی و حرفه ای

دوره آموزش کوتاهی ژورنالی مو یا پیرایشگر مو از روی عکس ، یکی از دوره های جذابی است که در آموزشگاه ماهدیس با بهترین کیفیت برگزار می شود.

وقتی نوبت به کوتاه کردن موها می رسد تنها یک تکنیک یا یک مدل خاص وجود ندارد بلکه مدل ها ، سبک ها و تکنیک های مختلفی وجود دارد که می ‌توانید از میان انبوه این مدل ها بر حسب سلیقه خود یکی را انتخاب کنید.
امروزه افراد تمایل زیادی دارند که موهای خود را برحسب جدیدترین مدل های موجود در ژورنال ها کوتاه کنند . به همین دلیل آرایشگران برای اینکه بتوانند نیازهای مشتری را بر حسب سلیقه آنها بر آورده نموده و موهای آنها را مطابق با مدل های ژورنالی کوتاه کنند باید اصول اساسی و تکنیک های کوتاهی مو را کاملاً بلد باشند. در این گونه مواقع شرکت در دوره آموزش کوتاهی ژورنالی ضرورت می یابد.
زیرا به طور معمول آرایشگران از مهارت های اولیه مورد نیاز برای کوتاهی مو آگاهی کامل دارند اما برای اینکه بتوانند طبق مدل های موجود در ژورنال موهای مشتری را کوتاه کنند باید دانش خود در این زمینه را با شرکت در دوره های آموزشی ارتقاء دهند.

آموزشگاه ماهدیس : مرکز آموزش کوتاهی ژورنالی مو در کرج

آموزشگاه آرایشگری ماهدیس دوره آموزش کوتاهی ژورنالی مو در کرج را ارائه داده و این دوره زیر نظر مربیان مجرب و حرفه ای فنی و حرفه ای برگزار می گردد . هدف از برگزاری این دوره تربیت هنرجویانی است که بتوانند با نگاه کردن به یک مدل مو از روی ژورنال یا عکس، موهای مشتری را به همان شکل کوتاه کنند.

✵ آموزش کوتاهی ژورنالی مو در کرج از مبتدی تا پیشرفته
✵ برگزاری کننده دوره آرایشگری زنانه از مبتدی تا پیشرفته
✵ ارائه گواهینامه فنی و حرفه ای با کد بین المللی و استاندارد جهانی
✵ بیش از 30 سال سابقه در آموزش دوره های تخصصی آرایشگری
✵ مدت دوره پیرایشگر از روی عکس و تصویر (کوتاهی ژورنالی)  : 2 ماه
✵ 9 مدل مشخص شده از طرف سازمان فنی حرفه ای

✵ کلاس های آموزشی روزهای پنجشنبه و جمعه برای کارمندان و افراد شاغل

برای اطلاع از قیمت دوره آموزش کوتاهی ژورنالی مو در کرج و شرایط دوره ها ، تماس بگیرید.

call mahdis min

برای کوتاهی ژورنالی مو هنرجویان چه مواردی را باید آموزش ببینند؟

با توجه به اینکه کوتاه کردن مو پایه و اصول اولیه آرایشگری است ، بنابراین ضروری است تا هنرجویان با تکنیک ها و ریزه کاری های کوتاهی مو آشنا بوده یا به اصلاح الفبای کوتاهی مو را بلد باشند تا بتوانند این کار را به صورت اصولی و حرفه ای انجام دهند.
بدین منظور هنرجویان در آموزشگاه آرایشگری ماهدیس باید در دوره کوتاهی مو که شامل دوره مقدماتی و پیشرفته است شرکت کنند تا بتوانند از پس از هرگونه کوتاهی مو به خوبی برایند.
در دوره مقدماتی کوتاهی مو، هنرجویان زیر نظر مربیان با تجربه فنی و حرفه ای با انواع موها ، نحوه شستشوی آنها ، استفاده از ابزارهای مختلف کوتاهی مو و نحوه دست گرفتن اصولی قیچی و انجام مراحل مختلف کوتاه کردن مو آشنا شده و به صورت تئوری و عملی یاد می گیرند که چگونه به صورت اصولی و صحیح کوتاهی مو را انجام دهند.
اما در دوره پیشرفته آموزش کوتاهی مو، هنرجویان علاوه بر مواردی که در دوره مقدماتی آموزش داده می شوند یاد می گیرند چگونه تنها با نگاه کردن به یک عکس و از روی ژورنال کوتاهی را انجام دهند . برای این کار آنها نحوه ترسیم زوایای صورت و تشخیص چگونگی پیاده کردن مدل بر روی موهای مشتری با استفاده از قیچی های حرفه ای مانند قیچی پیتاژ، شانه های موزر، لیرادونس، باب و پیکسی ژورنالی را آموخته و با نکات و ریزه کاری های این کار آشنا می شوند.
هنرجویان در این شاخه های آرایشی همچنین با انواع مختلف قیچی و تکنیک های مختلف کوتاهی مانند کوتاهی های متقارن و نامتقارن و نحوه ژورنال خوانی و… نیز آشنا می‌ شوند.

آموزش کوتاهی ژورنالی مو در کرج
آموزش کوتاهی ژورنالی مو در کرج

کلاس های آموزش کوتاهی ژورنالی مو در آموزشگاه ماهدیس با چه تعداد هنرجو برگزار می شود؟

این دوره آموزشی در آموزشگاه ماهدیس شامل سه گروه خصوصی، نیمه خصوصی و عمومی بوده و هنرجویان می توانند مطابق میل خود در کلاس های خصوصی با یک تا سه هنرجو، نیمه خصوصی با سه تا ۸ هنرجو و عمومی با ۸ تا ۱۵ هنرجو شرکت کنند . همچنین آموزشگاه برای هنرجویانی که شاغل بوده و یا با محدودیت تایم مواجه هستند این امکان را ایجاد کرده است تا بتوانند در روزهای آخر هفته و حتی تعطیلات و یا بعد از ظهرها بعد از تایم اداری در رشته مورد علاقه خود شرکت نموده و دوره ببینند. علاوه براین هنرجویان می توانند با نازل ترین قیمت ها در دوره آموزشی مورد علاقه خود ثبت نام نموده و شهریه کلاس ها را نیز به صورت اقساط پرداخت کنند.
در پایان دوره نیز علاوه بر ارائه مدرک آموزشگاه به هنرجویان ، در صورت درخواست هنرجو معرفی نامه به فنی و حرفه‌ای نیز صادر شده و هنرجو می تواند پس از شرکت در آزمون های این سازمان و کسب مدرک فنی و حرفه ای به صورت مستقل وارد بازار کار شده و از این طریق کسب درآمد کند.

ابزار و تجهیزات مورد نیاز برای گذراندن دوره آموزش کوتاهی ژورنالی مو در آموزشگاه ماهدیس چیست؟

به طور کلی این ابزار و وسایل شامل موارد زیر می باشند:
فیکساتور، اسپری دوفاز، انواع قیچی های پیتاژ و معمولی، انواع شانه ، برس گرد ، پیش بند ضد آب ، نرم کننده مو، حوله یکبار مصرف ، پیشبند یکبار مصرف، سشوار دستی، آب پاش، نرم کننده مو و غیره .

آموزش آرایشگری با اعطای مدرک معتبر فنی و حرفه ای

آموزشگاه آرایش و پیرایش ماهدیس ، برگزار کننده دوره های مختلف آرایشگری از مبتدی تا فوق حرفه ای ، با 30 سال سابقه

✵ اعطای مدرک معتبر فنی و حرفه ای برای استخدام یا تاسیس سالن زیبایی
✵ اعطای مدرک قابل ترجمه و معتبر بین المللی برای مهاجرت

برای مشاوره و اطلاع از شرایط دوره ها با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *