آموزشگاه ماهدیس

برای مراقبت از ناخن کاشته شده چه باید کرد؟

مراقبت از ناخن کاشته شده یکی از مهم ترن مواردیت که باعث راحتی آنها روی دست، ماندگاری طولانی آن‌ها و زیباتر بنظر رسیدن دستان می شود. کاشت ناخن یکی از اموری است که در سالهای اخیر بسیار ترند شده و طرفداران زیادی در بین خانم ها در تمام سنین دارد .
درست است که ناخن های کاشته شده به سختی شکسته می شوند، با این حال، گاهی اوقات اگر ناخن های طبیعی بلند شوند یا از کاشت جدا شوند، می تواند باعث عفونت شود . بنابراین چگونه می توان از ناخن کاشته شده مراقبت کرد؟

نحوه مراقبت از ناخن کاشته شده

1- برای آنکه ناخن های زیبایی داشته باشید بهتر است از کاشت ناخن بجای چسباندن ناخن مصنوعی روی ناخن استفاده کنید. پس از کاشت اگر می خواهید کاشت شما زیبا به نظر برسید و در اولین فرصت خراب نشود توصیه می شود که با ناخن های جدید خود با ظرافت رفتار کنید زیرا در حین کاشت ناخن از موادی استفاده می شود که می توانند به راحتی بشکنند بنابراین باید از ایجاد فشار زیاد روی آنها اجتناب کنید تا از شکستن آنها جلوگیری شود.

2- برای جلوگیری از بلند شدن مواد کاشت از روی ناخن ، مهم است که دستان خود را تا حد امکان خشک نگه دارید. زیرا اگر ناخن‌های شما دائماً خیس ‌شوند، اکریلیک می‌تواند تراشه کرده و بلند شود ، در نتیجه کاشت ناخن شما خراب شده و نیاز است که دوباره کاشت را انجام دهید. به همین دلیل، توصیه می کنیم هر بار که دستان خود را می شویید یا حمام می کنید، آن ها را به خوبی خشک کنید و در صورت انجام کارهای خانگی یا آبی، اقدامات احتیاطی مانند استفاده از دستکش را انجام دهید.

مراقبت از ناخن کاشته شده
مراقبت از ناخن کاشته شده

3- هنگام شستن دست ها به شما توصیه می کنیم این کار را با صابون آنتی باکتریال انجام دهید ، زیرا با استفاده از آن می توانید خطر عفونت در ناخن های کاشته شده خود را کاهش دهید. از طرف دیگر، اگر معمولاً دست‌هایتان خیس است، توصیه می‌کنیم از پودر تالک استفاده کنید که به جذب رطوبت کمک می ‌کند.

4- یکی دیگر از ترفندهای مراقبت از ناخن کاشته شده این است که قبل از خواب، روغن کوتیکول خنثی مانند روغن کلزا را روی ناخن ها بمالید که به مرطوب کردن طبیعی ناخن ها و در عین حال نرم و لطیف نگه داشتن آنها کمک می کند. این کار به انعطاف پذیری ناخن های کاشته شده شما نیز کمک نموده و خطر شکستن آنها را کاهش می دهد.

5- مراقبت از ناخن کاشته شده و ترمیم سریع آن ها در صورت آسیب دیدن بسیار مهم است زیرا اگر برای ترمیم آنها بیش از حد صبر کنید، ممکن است آسیب بیشتری به آن ها وارد شود. به همین ترتیب، توصیه می شود هفته ای یک بار آنها را تمیز کنید، برای این کار باید آنها را به درستی و توسط الکل تمیز کنید، بگذارید خشک شوند و سپس از یک سوهان ناخن برای شکل دادن به آنها استفاده کنید. لاک شفاف و چند لایه باعث می شود تا ناخن های کاشته شده برای مدت طولانی تری زیبا به نظر برسند.

6- اگر از رنگ لاک ناخن کاشته شده خود خسته شده اید، توصیه می کنیم از لاک پاک کن بدون استون برای تغییر ظاهر آن استفاده کنید. استون به خراب شدن اکریلیک کمک می کند و باعث می شود که ناخن تصویر خوب، درخشندگی و نرمی خود را از دست بدهد.

7- برای مراقبت از ناخن کاشته شده خود ، باید خشکی، پوسته پوسته شدن یا قرمزی پوست را در کل ناحیه اطراف ناخنبرطرف کنید، زیرا ممکن است علائم یا نشانه های حساسیت به مواد کاشت ناخن باشد. مهم است که بدانید پوست شما به این مواد حسسیت دارد یا خیر،اگر به این مواد حساسیت دارید بهتر است آن را بردارید و اجازه دهید ناخن های طبیعی خودتان رشد کنند . همچنین می توانید از لوسیون یا کرم دست استفاده کنید تا دستان خود را مرطوب کرده و این علائم را کاهش دهید.

8-مراقبت خوب و دقیق از ناخن های کاشته شده همیشه مستلزم صرف زمان برای بهبود ظاهر و مراقبت صحیح از آنها است. با استفاده از نکات زیبایی که در این مقاله دذکر شد می توانید یک کاشت ناخن جذاب داشته باشید که شکل خوب دستان شما را افزایش می دهد.

آموزش آرایشگری با اعطای مدرک معتبر فنی و حرفه ای

آموزشگاه آرایش و پیرایش ماهدیس ، برگزار کننده دوره های مختلف آرایشگری از مبتدی تا فوق حرفه ای ، با 30 سال سابقه

✵ اعطای مدرک معتبر فنی و حرفه ای برای استخدام یا تاسیس سالن زیبایی
✵ اعطای مدرک قابل ترجمه و معتبر بین المللی برای مهاجرت

برای مشاوره و اطلاع از شرایط دوره ها با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

3 پاسخ

  1. ببخشیدا با این ناخن های بلند چطوری پس از رفع حاجت خودشونو تمیز میکنن؟؟!!!!
    ویک سوال فنی !
    آیا زیر ناخن شأن پس از طهارت چیزی لاش گیر نمیکنه ؟

    خیلی وحشتناکه
    کوتاه کنید لطفاً این قرارگاه مدفوع رو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *