آموزشگاه ماهدیس

دوره آموزش خودآرایی در کرج با مدرک فنی و حرفه ای

دوره آموزش خودآرایی در کرج ، از دوره های جذابی است که در آموزشگاه آرایشگری زنانه ماهدیس برگزار می شود.

تقریبا همه خانم ها آرایش و میکاپ کردن صورت را دوست داشته و از آن لذت می برند . اما از آنجایی که نمی توان در همه موارد مانند بیرون رفتن ساده یا دورهمی های خانوادگی برای آرایش و میکاپ صورت به آرایشگاه مراجعه نمود یاد گرفتن تکنیک های خودآرایی باعث می شود که در تمام موارد مانند جشن ها ، مهمانی ها و مراسم دیگر خودتان همانند یک آرایشگر حرفه ای بتوانید میکاپ صورت را بصورت اصولی و صحیح انجام دهید. دوره آموزش خودآرایی در کرج در آموزشگاه ماهدیس برگزار شده و هنرجویان زیر نظر مربیان با تجربه و متخصص این مرکز با تمام تکنیک های آرایشی و نحوه اعمال آنها بر روی صورت خود آشنا می شوند و یاد می گیرند که چگونه صورت خود را به صورت اصولی و صحیح میکاپ کنند.

آموزشگاه ماهدیس : مرکز آموزش خودآرایی در کرج

✵ آموزش خودآرایی در کرج از مبتدی تا پیشرفته
✵ برگزاری کننده دوره آرایشگری زنانه از مبتدی تا پیشرفته
✵ ارائه گواهینامه فنی و حرفه ای با کد بین المللی و استاندارد جهانی
✵ بیش از 30 سال سابقه در آموزش دوره های تخصصی آرایشگری
✵ مدت دوره : 5 جلسه
● شناخت جام چهره خود شخص
● کانتورینگ صورت و رفع معایب چهره
● آرایش ملایم
● آرایش غلیظ روی صورت خود شخص

برای اطلاع از قیمت دوره  آموزش خودآرایی در کرج و شرایط دوره ها ، تماس بگیرید.

call mahdis min

در دوره آموزش خودآرایی در آموزشگاه ماهدیس چه مواردی آموزش داده می ‌شود؟

در این دوره آموزشی که یکی از شاخه های پرطرفدار آرایشی بوده و افراد زیادی داوطلب شرکت در آن هستند، مربیان مجرب آموزشگاه ماهدیس به صورت مرحله به مرحله هنرجویان را با انواع تکنیک های آرایشی و گریم آشنا نموده و به آنها یاد می دهند که چگونه با توجه به فرم صورت خود نوع آرایش مناسب را انتخاب نموده و تکنیک های مناسب را بر روی صورت خود پیاده سازی کنند، به طوری که بتوانند تمام عیوب ظاهری صورت خود را با مواد آرایشی پنهان نموده و میکاپ کاملی را در صورت خود انجام دهند.
بدین منظور آنها ابتدا با نحوه آماده کردن پوست صورت که در ابتدای آرایش باید انجام شود مانند شستشو و مرطوب کردن پوست صورت و زیرسازی های آرایشی آشنا شده و یاد می گیرند که چگونه از ابزارهای مختلف آرایشی برای میکاپ کردن صورت خود استفاده کنند.
در ادامه هنرجویان با انواع روش های مختلف خط چشم کشیدن ، سایه زدن پشت پلک چشم ، رژگونه زدن و کانتورینگ کردن پوست صورت آشنا شده و تمام تکنیک ها را زیر نظر مربیان بر روی صورت خود پیاده سازی و تمرین می ‌کنند و در این حین ایرادات و اشکالات آنها توسط مربیان گرفته می شود تا در این کار مهارت و تسلط کافی پیدا کرده و بتوانند به صورت کاملا مسلط و حرفه ای خودآرایی را انجام دهند.

آموزش خودآرایی در کرج
آموزش خودآرایی در کرج

دوره آموزش خودآرایی در آموزشگاه ماهدیس چگونه برگزار می شود؟

این دوره آموزشی در آموزشگاه ماهدیس در سه گروه خصوصی، نیمه خصوصی و عمومی برگزار شده و هنرجویان می توانند مطابق میل و بودجه خود در یکی از کلاس های خصوصی با یک تا سه هنرجو، نیمه خصوصی با سه تا ۸ هنرجو و عمومی با ۸ تا ۱۵ هنرجو شرکت کنند .
یکی از خدمات آموزگاه آرایشگری ماهدیس این است که برای هنرجویانی که شاغل بوده و یا با محدودیت تایم مواجه هستند این امکان را ایجاد کرده است تا بتوانند در روزهای آخر هفته و حتی تعطیلات و یا بعد از ظهرها بعد از تایم اداری در رشته مورد علاقه خود شرکت نموده و دوره ببینند. علاوه براین هنرجویان می توانند با نازل ترین قیمت ها در دوره آموزشی مورد علاقه خود ثبت نام نموده و شهریه کلاس ها را نیز به صورت اقساط به آموزشگاه پرداخت کنند.

برای گذراندن دوره آموزش خودآرایی به چه ابزار و وسایلی نیاز است؟

به طور کلی ابزار و وسایلی که برای دوره آموزش خودآرایی مورد نیاز است شامل موارد زیر می باشد:
انواع رژگونه پودری و چرب، انواع رژ لب مانند رژ لب های مایع، ماتیکی و پالتی انواع ریمل چشم مانند ریمل های مشکی و رنگی، انواع خط چشم مانند خط چشم ماژیکی، مایع و جامد، شیر پاک کن، فون متعادل کننده صورت برای انواع پوست ها مانند پوست چرب، خشک و ترکیبی، مداد چشم، خط لب، کرم مرطوب کننده و…

آموزش آرایشگری با اعطای مدرک معتبر فنی و حرفه ای

آموزشگاه آرایش و پیرایش ماهدیس ، برگزار کننده دوره های مختلف آرایشگری از مبتدی تا فوق حرفه ای ، با 30 سال سابقه

✵ اعطای مدرک معتبر فنی و حرفه ای برای استخدام یا تاسیس سالن زیبایی
✵ اعطای مدرک قابل ترجمه و معتبر بین المللی برای مهاجرت

برای مشاوره و اطلاع از شرایط دوره ها با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *