آموزشگاه ماهدیس

آموزش لیفت و لمینت ابرو در کرج با مدرک فنی و حرفه ای

دوره آموزش لیفت و لمینت ابرو در کرج در آموزشگاه ماهدیس با اساتید مجرب و با سابقه برگزار می گردد .
یکی از کارهای پرطرفدار در بین خانم ها که در سالن های زیبایی انجام می شود لیفت و لمینت ابرو است که باعث می شود با اعمال روش هایی ابروها تقویت شده و پرپشت به نظر برسند . در این روش جاهای کم پشت ابرو و قسمت هایی که خالی هستند با مواد مخصوص پر شده و تارهای ابرو به سمت ایستاده و رو به بالا حالت داده می شوند که باعث پر و پهن تر به نظر رسیدن ابرو بدون آسیب رساندن به آنها می شود. لیفت و لمینت کردن باعث خوش حالت تر و زیبا تر به نظر رسیدن ابروها می ‌شود. اگر به فکر کسب درآمد از طریق آرایشگری هستید شرکت در دوره آموزش لیفت و لمینت ابرو کرج که در آموزشگاه ماهدیس برگزار می شود یک گزینه ایده آل است ، زیرا روزانه افراد زیادی برای انجام این کار با سالن های آرایشی مراجعه می کنند بنابراین از درآمد خوبی برخوردار است.
این روش باعث ایجاد حالت هاشوری زیبایی که شبیه به تارهای ابرو است ، می گردد.
به عبارت دیگر می توان گفت که لیفت ابرو شامل هاشور زدن موقت ابروها و استفاده از مواد خاص بر روی آنها برای تقویت و حالت دادن به سمت بالا بوده و لمینت کردن ابرو روشی است که باعث پررنگ تر و ضخیم تر به نظر رسیدن ابروها می شود.

آموزشگاه ماهدیس : مرکز آموزش لیفت و لمینت ابرو در کرج

✵ آموزش لیفت و لمینت ابرو در کرج از مبتدی تا پیشرفته
✵ برگزاری کننده دوره آرایشگری زنانه از مبتدی تا پیشرفته
✵ ارائه گواهینامه فنی و حرفه ای با کد بین المللی و استاندارد جهانی
✵ بیش از 30 سال سابقه در آموزش دوره های تخصصی آرایشگری

برای اطلاع از قیمت دوره آموزش لیفت و لمینت ابرو در کرج و شرایط دوره ها ، تماس بگیرید.

call mahdis min

لیفت و لمینت کردن ابرو مناسب چه کسانی است؟

انجام این روش برای تمام افرادی که خواهان ابروهای پررنگ خوش حالت هستند مناسب بوده و به دلیل حالت دادن به ابروها برای افرادی که ابروهای آنها بی حالت است و یا در جای خود باقی نمی ماند ایده آل می باشد.
از آنجایی که لیفت و لمینت کردن ابرو یک روش کاملاً بدون درد است می تواند به عنوان یک جایگزین مناسب برای میکروبلیدینگ ابرو در نظر گرفته شود اما مدت زمان ماندگاری آن نسبت به روش میکروبلیدینگ کمتر است.
در صورتی که میکروبلیدینگ کردن ابرو را امتحان کرده‌اید اما از آن راضی نبوده ایسد می توانید لیفت و لمینت ابرو را امتحان کنید. این روش باعث به دست آمدن ابروهای زیبا ، پرپشت و پر رنگ بدون استفاده از سوزن می ‌شود.
سرفصل های دوره آموزش لیفت و لمینت ابرو در آموزشگاه ماهدیس کرج طبق سرفصل های فنی و حرفه‌ای بوده و شامل موارد زیر می باشد:
– آموزش مشتری مداری ، پذیرش و جذب مشتری و مشاوره دادن به آن
آشنایی هنرجویان با موادی که در لیفت و لمینت ابرو مورد صادق قرار می گیرند.
– آموزش نحوه مواد گذاری اصولی و صحیح بر روی ابروها
– آشنایی با مواد و برند های مختلف مورد استفاده برای انجام این کار

دوره آموزش لیفت و لمینت ابرو در کرج
دوره آموزش لیفت و لمینت ابرو در کرج

دوره آموزش لیفت و لمینت ابرو در آموزشگاه ماهدیس چگونه برگزار می شود؟

این دوره آموزشی در آموزشگاه ماهدیس شامل سه گروه خصوصی، نیمه خصوصی و عمومی بوده و هنرجویان می توانند مطابق میل خود در کلاس های خصوصی با یک تا سه هنرجو، نیمه خصوصی با سه تا ۸ هنرجو و عمومی با ۸ تا ۱۵ هنرجو شرکت کنند . همچنین آموزشگاه برای هنرجویانی که شاغل بوده و یا با محدودیت تایم مواجه هستند این امکان را ایجاد کرده است تا بتوانند در روزهای آخر هفته و حتی تعطیلات و یا بعد از ظهرها بعد از تایم اداری در رشته مورد علاقه خود شرکت نموده و دوره ببینند. علاوه براین هنرجویان می توانند با نازل ترین قیمت ها در دوره آموزشی مورد علاقه خود ثبت نام نموده و شهریه کلاس ها را نیز به صورت اقساط پرداخت کنند.

ابزار و وسایل مورد نیاز برای گذراندن دوره آموزش لیفت و لمینت ابرو شامل چیست؟

 ابزار و وسایل لازم برای این دوره  ابزار و وسایلی همچون مواد تقویت کننده ابرو مواد مورد استفاده در لیفت و لمینت ابرو می باشد.
از آنجایی که دوره آموزش لیفت و لمینت ابرو به ابزار خاصی نیاز ندارد نیاز به سرمایه اولیه بسیار کمی نیاز داشته بنابراین افراد زیادی داوطلب شرکت در این دوره آموزشی هستند.

هنرجویان پس از شرکت در دوره آموزش لیفت و لمینت ابرو چه مهارت هایی را کسب می کنند؟

پس از پایان دوره آموزش لیفت و لمینت ابرو در آموزشگاه ماهدیس ، هنرجویان زیر نظر مربیان متخصص و مجرب این مرکز با انواع مواد و برند هایی که برای این کار استفاده شده و نحوه استفاده از آنها آشنایی کامل پیدا کرده و از آنجایی که زیر نظر مربیان آموزش های فرا گرفته شده بارها روی صورت مدل پیاده سازی می شوند ، ایرادات هنرجویان توسط مربیان گرفته می شود . در نتیجه هنرجویان از مهارت و تسلط کافی برای این کار برخوردار شده و می توانند مستقل و حرفه ای بازار کار شوند و از این راه کسب درآمد کنند.

آموزش آرایشگری با اعطای مدرک معتبر فنی و حرفه ای

آموزشگاه آرایش و پیرایش ماهدیس ، برگزار کننده دوره های مختلف آرایشگری از مبتدی تا فوق حرفه ای ، با 30 سال سابقه

✵ اعطای مدرک معتبر فنی و حرفه ای برای استخدام یا تاسیس سالن زیبایی
✵ اعطای مدرک قابل ترجمه و معتبر بین المللی برای مهاجرت

برای مشاوره و اطلاع از شرایط دوره ها با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *