آموزشگاه ماهدیس

آموزش میکروپیگمنتیشن در کرج (تاتو) با مدرک بین المللی

دوره آموزش میکروپیگمنتیشن در کرج بصورت تخصصی در آموزشگاه ماهدیس برگزار می شود.
میکروپیگمنتیشن که هاشور نیز گفته می شود، یکی از روش های زیبایی نوآورانه است که در بین خانم ها محبوبیت زیادی داشته و به عنوان آرایش دائمی شناخته شده و مناسب برای کسانی است که دوست دارند به صورت دائمی بر روی صورت خود آرایش بدون استفاده از مواد آرایشی داشته باشند . برای شرکت در دوره آموزش میکروپیگمنتیشن در کرج می ‌توانید به آموزشگاه آرایشگری ماهدیس مراجعه نموده و با ثبت نام در این رشته زیر نظر مربیان مجرب و حرفه ای مرکز، صفر تا صد این شاخه های آرایشی را یاد بگیرید و در کار خود مهارت پیدا نموده و استاد شوید.

آموزشگاه ماهدیس : مرکز آموزش میکروپیگمنتیشن در کرج – آموزش هاشور

✵ آموزش میکروپیگمنتیشن در کرج از مبتدی تا پیشرفته
✵ برگزاری دوره آرایشگری زنانه از مبتدی تا پیشرفته
✵ ارائه گواهینامه فنی و حرفه ای با کد بین المللی و استاندارد جهانی
✵ بیش از 30 سال سابقه در آموزش دوره های تخصصی آرایشگری
✵ مدت دوره آرایشگر دائم صورت :۱۲جلسه

● طراحی ابرو
● هاشور ابرو
● کرک
● سایه
● ماژیکی قبل
● خط چشم
● بن چشم
● خط لب
● رژ لب

برای اطلاع از قیمت و شرایط دوره ها ، تماس بگیرید.

call mahdis min

میکروپیگمنتیشن چیست؟

فرایندی است که در طی آن همانند خالکوبی رنگدانه های رنگی توسط ابزار مخصوص در زیر سطح پوست قرار گرفته و باعث تقویت ویژگی های صورت و جلوه بخشیدن به اعضای مختلف آن مانند ابرو، مژه و لب ها می‌ شوند.
از آنجایی که افراد ممکن است در این روش احساس درد داشته باشند از بی حس کننده های موضعی برای راحت نگه داشتن فرد در طول جام این روش استفاده می شود . میکروپیگمنتیشن در شرایطی که فرد دارای جای زخم یا ویتیلیگو است بسیار مناسب می باشد.

دوره آموزش میکروپیگمنتیشن در آموزشگاه ماهدیس کرج شامل چیست؟

مربیان آموزشگاه ماهدیس که همه از مربیان فنی حرفه ای بوده و متخصص در زمینه آموزش میکروپیگمنتیشن هستند ابتدا هنرجویان را به طور کامل با دستگاه میکروپیگمنتیشن آشنا نموده و آنها را با نحوه طراحی مدل ابرو، خط چشم و خط لب متناسب با هر نوع فرم صورت آشنا می کنند و به آنها یاد می‌دهند که چگونه انتخاب رنگ مناسب برای استفاده در این کار را انجام دهند . سپس مربیان آموزشگاه نحوه انجام میکروپیگمنتیشن با ابزار مخصوص و نحوه در دست گرفتن قلم میکروپیگمنتیشن و فشاری که باید بر روی دست اعمال کنند را به هنرجویان آموزش می دهند.
سرفصل های آموزشی در آموزشگاه آرایشگری ماهدیس شامل موارد زیر می باشد:
– آموزش نحوه سایه و هاشور زدن ابرو
– نحوه ترمیم کردن شکل ابرو به صورت دائمی
– آموزش نحوه پوشش دادن جای زخم و قسمت هایی که بدون مو هستند.
– نحوه کشیدن اصولی خط چشم و بن مژه
– آموزش نحوه انجام خط لب، سایه لب ، هاشور لب، رژ لب، دکوپاژ و شیدینگ برای مشتری
– توضیحات کامل در مورد مراقبت هایی که بعد از میکروپیگمنتیشن باید انجام شود.

دوره آموزش میکروپیگمنتیشن در آموزشگاه ماهدیس شامل چند مرحله است؟

این دوره آموزشی در آموزشگاه آرایشگری ماهدیس در دو مرحله تئوری و عملی برگزار شده که در مرحله تئوری هنرجویان موارد مختلفی مانند نحوه رعایت بهداشت در حین انجام کار، آشنایی با عواملی که ممکن است باعث ایجاد بیماری در حین انجام کار شوند، آموزش آناتومی صورت و رنگ پوست، نحوه انجام میکروپیگمنتیشن با رعایت موارد بهداشتی و چگونگی حرکت دست برای اعمال روش آشنا شده و در مرحله عملی به آنها یاد داده می شود که چگونه مراحل مختلف میکروپیگمنتیشن از طراحی شکل اولیه بر روی پوست گرفته تا استفاده از بی حس کننده های مختلف و اعمال روش را انجام دهند.

آموزش میکروپیگمنتیشن در کرج
آموزش میکروپیگمنتیشن در کرج

آموزش میکروپیگمنتیشن در آموزشگاه ماهدیس چگونه برگزار می شود؟

این دوره آموزشی در آموزشگاه ماهدیس شامل سه گروه خصوصی، نیمه خصوصی و عمومی بوده و هنرجویان می توانند مطابق میل خود در کلاس های خصوصی با یک تا سه هنرجو، نیمه خصوصی با سه تا ۸ هنرجو و عمومی با ۸ تا ۱۵ هنرجو شرکت کنند . همچنین آموزشگاه برای هنرجویانی که شاغل بوده و یا با محدودیت تایم مواجه هستند این امکان را ایجاد کرده است تا بتوانند در روزهای آخر هفته و حتی تعطیلات و یا بعد از ظهرها بعد از تایم اداری در رشته مورد علاقه خود شرکت نموده و دوره ببینند.

پس از پایان دوره هنرجویان چه مهارت هایی را کسب می کنند؟

از آنجایی که میکروپیگمنتیشن باعث حالت دادن به ویژگی های مختلف صورت مانند ابروها ، چشم ها و لب ها شده و این روش نسبت به روش های قدیمی تری مانند تاتو طبیعی تر بوده و درد کمتری دارد، افراد زیادی تمایل به انجام آن داشته و به همین دلیل این کار از بازار داغی برخوردار است. هنرجویانی که دوره آموزش میکروپیگمنتیشن در آموزشگاه ماهدیس کرج را می گذرانند پس از پایان دوره به دلیل تمرین و تکرار زیاد زیر نظر مربیان به این کار مهارت و تسلط کافی پیدا کرده و می توانند پس از شرکت در آزمون های فنی و حرفه‌ای و کسب مدرک از این سازمان به طور مستقل کار خود را در زمینه میکروپیگمنتیشن کردن شروع نموده و از این راه کسب درآمد کنند.

دوره آموزش هاشور ابرو در کرج

یکی از روش های جدید آرایشی و زیبایی که زیر مجموعه تاتو بوده و باعث پر پشت تر به نظر رسیدن وزیباتر شدن ابروها با حالتی بسیار طبیعی تر از تاتو ابرو می شود ، هاشور ابرو نام دارد که در طی آن با استفاده از دستگاه مخصوص خطوط ظریفی همانند موهای ابرو لابلای ابرو و تاج ابرو کشیده می شود و باعث پر تر به نظر رسیدن آن می گردد. استفاده از این روش در بین افرادی که از ابروهای کم پشت و بدون حالت برخوردار هستند بسیار شایع بوده و تمایل به انجام هاشور ابرو نسبت به تاتو در بین افراد بسیار بیشتر شده است.
دوره آموزش هاشور ابرو در کرج در آموزشگاه آرایشگری ماهدیس برگزار شده و هنرجویان می توانند در صورت شرکت در این دوره اصول انجام هاشور ابرو توسط مواد و دستگاه هاشور ابرو را فراگیرند . مربیان مجرب آموزشگاه ماهدیس که همه از مربیان فنی و حرفه ای هستند در این دوره آموزشی علاوه بر آموزش روش های مختلف هاشور ابرو و اصول انجام این روش ها، هنرجویان را با جزئیات و نکات ظریفی که باعث زیباتر به نظر رسیدن ابروها می شود نیز آشنا می کنند.

روش های مختلف هاشور ابرو شامل چیست؟

هاشور ابرو را می توان توسط سه روش مختلف انجام داد که شامل موارد زیر می باشند:

1. روش میکروپیگمنتیشن کردن ابرو

میکروپیگمنتیشن ابرو، روشی است که شامل تزریق رنگدانه با سوزن های ظریف زیر لایه پوست است که ظاهری همانند موهای واقعی ابرو ایجاد می کند . این روش آرایشی یک روش نیمه دائم بوده و استفاده از آن در کشورهای آسیایی از جمله ایران گسترده تر است.

2. میکروبلیدینگ ابرو

میکروبلیدینگ ، روشی است که برای پر کردن نواحی خالی ابرو استفاده شده و در طی آن از ابزارهای مختلف و مقدار کمتری رنگدانه نسبت به تاتو استفاده می شود . این روش یک روش نیمه دائمی بوده و ممکن است تا سه سال دوام بیاورد. فرایند میکروبلدینگ شامل استفاده از یک ابزار میکرو تیغه دستی با سوزن است.

3. فیبروز ابرو

فیبروز ابرو نیز یک روش نیمه دائمی برای ترسیم ابرو توسط ابزارهای مخصوص است.

از ميكروپيگمنتيشن در حوزه آرايش چه استفاده‌هايي مي‌شود؟

بهبود ظاهر پلك‌ها، اضافه كردن يا جايگزين كردن ابروها، بهبود خط لب، خط چشم دائمي، تقويت مژه براي مژه‌هاي كم پشت، قرينه‌سازي ابروها، لك‌هاي ماه گرفتگي، ناهنجاري‌هاي مويرگي خوش‌خيم، مخفي كردن قسمت‌هاي بي‌مو در بيماران داراي جاي زخم روي فرق سر، بازسازي هاله سينه و آرايش چشم براي افرادي كه به مواد آرايشي آلرژي دارند از مواردي است كه مي‌توان از ميكروپيگمنتيشن كمك گرفت.

در حوزه آرايش دائم براي موارد زير می‌توان از این روش استفاده کرد:

. طراحي و قرينه‌سازي ابرو با تكنيك‌هاي مختلف به عنوان مثال هاشور ابرو، سايه ابرو و …
. خط چشم دائم پلك بالا يا خط مژه دائم پلك بالا، خط چشم پلك پايين، سايه چشم پلك بالا و پايين كه در اصطلاح عموم به آن هاشور خط چشم يا هاشور مژه هم گفته مي‌شود.
. ميكروپيگمنتيشن رژلب و خط لب يا در اصطلاح هاشور رژلب جهت قرينه‌سازي لب يا حجيم‌سازي لب. گاهي از آن براي از بين بردن سفيدي بيش از حد لب‌ها هم استفاده مي‌شود. با این روش مي‌توان سياهي دور لب‌هاي افراد را نيز از بين برد.
. كاربرد ديگر از بين بردن جاي بخيه، از بين بردن لك‌ها يا اسكارهاي پوستي است. درواقع با این روش مي‌توانيم دقيقا رنگ پوست مدل را ساخته و در قسمت‌هايي از پوست كه از نظر رنگ ناهمگون است كار كنيم، به عنوان مثال برای از بين بردن ماه گرفتگي.

آموزش آرایشگری با اعطای مدرک معتبر فنی و حرفه ای

آموزشگاه آرایش و پیرایش ماهدیس ، برگزار کننده دوره های مختلف آرایشگری از مبتدی تا فوق حرفه ای ، با 30 سال سابقه

✵ اعطای مدرک معتبر فنی و حرفه ای برای استخدام یا تاسیس سالن زیبایی
✵ اعطای مدرک قابل ترجمه و معتبر بین المللی برای مهاجرت

برای مشاوره و اطلاع از شرایط دوره ها با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *