آموزشگاه ماهدیس

آموزش ماساژ سنگ داغ در کرج

بدن درد مشکلی است که بیشتر افراد با آن روبرو هستند. ماساژ آرامش بخش ، خواه ماساژ تایلندی، ماساژ رفلکسولوژی، ماساژ آروماتراپی یا ماساژ با روغن، از جمله کمک هایی است که مردم برای کاهش درد، آن را انتخاب می کنند. شکل دیگری از ماساژ وجود دارد که به همان اندازه جالب و تاثیر گذار است و به آرام کردن ماهیچه ها در سطح عمیق کمک می کند، این نوع ماساژ ، ماساژ سنگ داغ است.
در مورد این نوع ماساژ، بسیاری از افراد ممکن است با آن آشنایی نداشته باشند. زیرا اگر با ماساژ اسپا، ماساژ تایلندی یا ماساژ روغن مقایسه شود سبک ماساژ سنگ داغ ممکن است نسبتاً جدید باشد. اما آیا می دانستید که این نوع ماساژ در حال محبوب شدن در دنیا به دلیل خواص شگفت انگیزی که دارد ، است؟

 

آموزشگاه ماهدیس : مرکز آموزش ماساژ سنگ داغ در کرج ( فقط خانم ها )

آموزشگاه ماساژ در کرج از مبتدی تا پیشرفته
✵ برگزاری دوره آموزش ماساژ سنگ داغ در کرج  از مبتدی تا پیشرفته 
✵ ارائه گواهینامه فنی و حرفه ای با کد بین المللی و استاندارد جهانی

برای اطلاع از قیمت دوره آموزش ماساژ سنگ داغ در کرج و شرایط دوره تماس بگیرید.

call mahdis min

ماساژ سنگ داغ علم ماساژ برای آرامش عضلات و بدن است که از طریق استفاده از بازالت به عنوان پخش کننده حرارت انجام می شود . این نوع سنگ دارای مزیت ماساژ لمسی است که باعث وزن و سفتی بهتر می شود.
قبل از ماساژ، ماساژورها سنگ ها را ابتدا در آب داغ می اندازند اما دمای آن را به خوبی کنترل می کنند تا سنگ بیش از حد گرم نشود و در حین ماساژ سنگ های ماساژ مدام عوض می شوند تا بدن با دمای آنها سازگار شود. بعد از اتمام ماساژ ، سنگ داغ به شما احساس انرژی و راحتی می دهد همچنین بر خلق و خوی شما تأثیرات مثبت می گذارد، استرس را کاهش می دهد و پوست را درخشان تر نشان می دهد.

ماساژ سنگ داغ
ماساژ سنگ داغ

مراحل ماساژ سنگ داغ شامل چیست؟

ماساژ با سنگ داغ مراحلی دارد که کمی با سایر انواع ماساژ متفاوت است مراحل به شرح زیر است.
– ماساژور سنگ ها را در آب داغ یا در فر با دمای بین 45-50 درجه سانتیگراد قرار داده و دما را به خوبی کنترل می کند و اجازه نمی دهد که سنگ خیلی داغ شود و به پوست آسیب برساند.
– وی سپس سنگ داغ را خشک کرده و در امتداد عضلات پشت و کمر فرد برای تنظیم دمای بدن قرار می دهد و قبل از اینکه سنگ را روی بدن مشتری قرار دهد، ابتدا باید از یک پارچه گرم روی آن ناحیه استفاده می کند تا بدن فرد به گرما عادت کند.
– هنگامی که دمای بدن فرد با پارچه گرم تنظیم شد ، پارچه را برداشته و پس از آن، ممکن است سنگ را به روغن آروماتراپی آغشته کند تا به تغذیه بهتر پوست کمک کند.
– ماساژور ، سنگ های داغ را برای ماساژ در امتداد بدن با ریتم منظم به حرکت در می آورد و از کف پا شروع به ماساژ می کند. با حرکت سنگ ها تا ران ها، بازوها، پشت و گردن، شانه ها گرمای محبوس شده در سنگ از پوست عبور می کند و گرمای عمیق باعث شل شدن عضلات می شود. علاوه بر این ، در حین ماساژ ، ماساژورها سنگ را به منظور حفظ دمای ثابت سنگ و بدن به طور مرتب عوض می کنند.

ماساژ سنگ داغ برای چه کسانی مناسب است؟

ماساژ درمانی با سنگ داغ مناسب برای کسانی که مشکلات عضلانی دارند. افراد مبتلا به سندرم اداری (سندرم آفیس)، افرادی که احساس بی حسی عمیق در عضلات دارند، علائم سردی دست و پا را دارند و یا افراد مسن مسنی که نیاز به آرامش عمیق عضلانی دارند.

فواید ماساژ درمانی با سنگ داغ چیست؟

این نوع ماساژ درمانی شامل مزایای زیر است:
– مسکن درد برای عضلات سفت شده ناشی از ورزش شدید ، استفاده مداوم از ماهیچه ها برای مدت طولانی یا استرس
– تحریک سیستم گردش خون و غدد لنفاوی جریان خون را بهتر می کند.
– کاهش استرس بدن را در پی دارد.
– اگر با روغن انجام شود به تغذیه پوست برای مرطوب شدن و صاف تر شدن کمک می کند.
– ماساژ منظم به عملکرد سیستم دفع کمک نموده و دفع را بهتر می کند.
– این نوع ماساژ ممکن است به تسکین درد مرتبط با فیبرومیالژیا کمک کند که می تواند باعث درد مزمن عضلانی شود. ا در طی یک مطالعه در سال 2002 افرادی که از این بیماری رنج می برند تحت یک ماساژ درمانی 30 دقیقه ای قرار گرفتند، پژوهشگران دریافتند که ماساژ با سنگ داغ یا گرما باعث کاهش سطح ماده P، یک ماده شیمیایی ناقل درد می شود که با تسکین علائم فیبرومیالژیا مرتبط است با این حال، تحقیقات بیشتری هنوز مورد نیاز است.
– بر اساس بررسی و تحقیقاتی در سال 2015 و2006 محققان دریافتند که ماساژ ممکن است درمان خوبی برای افرادی که از بی خوابی رنج می برند باشد ، زیرا ماساژ آرامش بخش است و می تواند به طور موثر به خواب و استراحت متصل شود.
– تسکین کامل درد همیشه با ماساژ درمانی ایجاد است. زیرا ماساژ همراه با گرما می تواند سیستم گردش خون شما را به کار اندازد و همچنین ممکن است اسپاسم را کاهش دهد . ماساژ سنگ داغ اسپاسم عضلانی را کاهش و انعطاف حرکات مربوط به محدوده مفصل را افزایش می دهد.

آموزش ماساژ با سنگ داغ در کرج

یکی از دوره های آموزشی آموزشگاه ماهدیس ، ماساژ است. آموزش ماساژ در کرج برای علاقمندانی که ماساژ را برای تسکین و رفع استرس های روزانه انجام می دهند و یا افرادی که از این مهارت برای کسب درامد استفاده می کنند ، تحت نظارت سازمان فنی و حرفه ای برگزار می شود و افرادی شرکت کننده ، پس از کسب مهارت ، می توانند مدرک معتبر فنی و حرفه ای که در 186 کشور اعتبار بین المللی دارد را دریافت کنند .
لازم به ذکر است آموزش ماساژ سنگ داغ در کرج در آموزشگاه ماهدیس ، مختص به خانم ها است . برای کسب اطلاعات بیشتر با آموزشگاه ماهدیس تماس بگیرید.

آموزش آرایشگری با اعطای مدرک معتبر فنی و حرفه ای

آموزشگاه آرایش و پیرایش ماهدیس ، برگزار کننده دوره های مختلف آرایشگری از مبتدی تا فوق حرفه ای ، با 30 سال سابقه

✵ اعطای مدرک معتبر فنی و حرفه ای برای استخدام یا تاسیس سالن زیبایی
✵ اعطای مدرک قابل ترجمه و معتبر بین المللی برای مهاجرت

برای مشاوره و اطلاع از شرایط دوره ها با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

4 پاسخ

    1. درمرحله ما با آجر داغ ماساژ درمانی میکنن عالی هست مخصوصا برای خار پاشنه پا بپاشم شتر یا گوسفند گرم میکنن ماساژ میدن عالی هست

  1. سلام و وقت بخیر
    از قدیم در بلوچستان با گرم کردن نمک داغ یا سنگ نمک که در پارچه میپیچن مرسوم بوده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *