آموزشگاه ماهدیس

دوره آموزش پیرایشگر مو در کرج با مدرک فنی و حرفه ای

دوره پیرایشگر مو در کرج ( آموزش کوتاهی مو ) از صفر تا صد توسط مربیان مجرب در آموزشگاه ماهدیس برگزار شده و در پیان دوره هنر آموزان موفق به کسب مدرک معتبر بین الملی و فنی حرفه ای می شوند.
هنرجویان با مهارت کسب شده ، می توانند به آسانی جذب بازار کار شده و صاحب درامد شوند.

یکی از کارهای پرطرفدار در سالن های زیبایی کوتاه کردن موها و فرم دادن به آنها است .با توجه به اینکه مدل مو در زیبایی چهره تاثیر زیادی دارد بنابراین همه افراد هنگام کوتاه کردن مو تمایل دارند به سالن های زیبایی مراجعه کنند که آرایشگر از تسلط و مهارت کافی در زمینه کوتاهی مو برخوردار بوده و می تواند مدل مورد نظر مشتری را روی موهای او پیاده سازی کند. به همین دلیل آموزشگاه آرایشگری ماهدیس در کرج دوره آموزش کوتاهی موی خود را زیر نظر اساتید برجسته و متخصص در این زمینه برگزار نموده تا بتواند هنرجویانی حرفه ای در زمینه کوتاه کردن مو تربیت کند.

آموزشگاه ماهدیس : آموزش دوره پیرایشگر مو در کرج

✵ آموزش دوره پیرایشگر مو در کرج از مبتدی تا پیشرفته
✵ برگزاری دوره آرایشگری زنانه در کرج از مبتدی تا پیشرفته
✵ ارائه گواهینامه فنی و حرفه ای با کد بین المللی و استاندارد جهانی
✵ بیش از 30 سال سابقه در آموزش دوره های تخصصی آرایشگری
✵ مدت دوره پیرایشگر مو (کوتاهی تخصصی) : ۲ ماه
✵ مدل های : فارا ،فکس، عایشه، لیر ،قارچ فانتزی، آلمانی، سیبل ،مصری فانتزی، قارچ فانتزی

✵ کلاس های آموزشی روزهای پنجشنبه و جمعه برای کارمندان و افراد شاغل

 

برای اطلاع از قیمت و شرایط دوره ها ، تماس بگیرید.

call mahdis min

در  دوره پیرایشگر مو  چه مواردی آموزش داده می ‌شود؟

مربیان آموزشگاه ماهدیس در دوره کوتاهی مو هنرجویان را قبل از قیچی به دست شدن و شروع به کوتاه کردن موها ابتدا با نحوه آماده سازی موها آشنا نموده سپس اصول کوتاه کردن مو از پایه را به آنها می آموزند .
در ادامه هنرجویان با نحوه پیتاژ کردن موها آشنا شده و یاد می گیرند که چگونه چتری را در مدل های مختلف کوتاه کنند و یا با دستگاه موزر بتوانند کوتاهی مو را انجام دهند.
یکی از موارد مهمی که در آموزش کوتاهی مو آموزشگاه ماهدیس به هنرجویان آموزش داده می شود انتخاب مدل مناسب مو بر حسب فرم صورت است.
در پایان دوره هنرجویان بر تمام تکنیک ها و ریزه کاری های کوتاهی مو آشنا شده و می ‌توانند به صورت حرفه ای این کار را انجام دهند.

سرفصل های دوره پیرایشگر مو در کرج

– آموزش انواع لاین ها که شامل لاین گرد ، مربع و مثلث می شود.
– آشنایی با انواع فرم صورت و زوایای سر
– آموزش پیکسی یا کرنلی کردن
– آموزش مصری کوتاه کردن مو به سبک کلاسیک
– آموزش انواع تکسچرها و نحوه انجام پیتاژ روی موها
– نحوه درست به دست گرفتن شانه و قیچی
– آموزش فرم دادن به موها
– شناخت انواع فاندیشن ها
– آموزش لیر و لیر زاویه تند
– آموزش نحوه مشتری مداری و مدیریت سالن

دوره پیرایشگر مو  شامل چند دوره است؟

این دوره آموزشی در دو دسته دوره مبتدی و پیشرفته برگزار می شود.
در دوره مبتدی هنرجویان یاد می ‌گیرند که چگونه شانه و قیچی را به صورت اصولی به دست گرفته و آماده سازی و شستشوی اولیه موها را انجام دهند و پس از خشک کردن موها مراحل کوتاه کردن آنها را انجام دهند . اما هنرجویان در دوره پیشرفته آموزش کوتاهی مو در آموزشگاه ماهدیس یاد می گیرند که چگونه با استفاده از قیچی های حرفه ای و کلیپر ودیتیلر انواع مدل های جدید را بر روی موهای مشتری پیاده سازی کنند. در دوره پیشرفته همچنین کار با شانه های موزر ، ژورنالی ، لیر ادونس و پیکسلی ژورنالی نیز آموزش داده می ‌شود و هنرجویان می توانند از روی عکس مدل کوتاهی را بر روی موهای مشتری پیاده سازی کند.

 

آموزش کوتاهی مو در کرج
آموزش کوتاهی مو در کرج

 

نحوه برگزاری کلاس های آموزش پیرایشگر مو در کرج

آموزش کوتاهی مو در آموزشگاه آرایشگری ماهدیس کرج به سه صورت خصوصی ، نیمه گروهی و گروهی برگزار می شود که هنرجویان برحسب تمایل خود می ‌توانند یکی از این گروه ها را انتخاب و در آنها شرکت کنند. کلاس های خصوصی این آموزشگاه با یک تا سه هنرجو ، کلاس های نیمه خصوصی با سه تا ۸ هنرجو و کلاس های عمومی با ۸ تا ۱۵ هنرجو برگزار می شود.
آموزشگاه برای هنرجویان کارمند و شاغل یا کسانی که با کمبود وقت مواجه هستند کلاس های آخر هفته نیز برگزار می کند و هنرجویان می توانند در روزهای آخر هفته و بعد از ظهرها پس از ساعات کاری در این کلاس ها شرکت کنند.

پس از پایان دوره پیرایشگر مو هنرجویان چه مهارت هایی را کسب می کنند؟

هنرجویان پس از پایان یافتن دوره آموزش کوتاهی مو در آموزشگاه آرایشگری ماهدیس کرج به دلیل تمرین و تکرار زیاد زیر نظر مربیان اشکالات آنها گرفته شده و می‌توانند بصورت کاملاً حرفه ای انواع مختلف مدل های مو را بر روی موهای مشتری با توجه به فرم صورت انجام دهند.
در پایان دوره ، مدرک آموزشگاه به هنرجویان اعطا می‌شود و در صورت درخواست آنها معرفی نامه فنی حرفه ای جهت شرکت در آزمون های این مرکز صادر می گردد. هنرجویان پس از شرکت در آزمون های فنی حرفه ای و کسب مدرک از این سازمان می توانند به صورت مستقل جذب بازار کار شده و از این راه کسب درآمد کنند.

آموزش آرایشگری با اعطای مدرک معتبر فنی و حرفه ای

آموزشگاه آرایش و پیرایش ماهدیس ، برگزار کننده دوره های مختلف آرایشگری از مبتدی تا فوق حرفه ای ، با 30 سال سابقه

✵ اعطای مدرک معتبر فنی و حرفه ای برای استخدام یا تاسیس سالن زیبایی
✵ اعطای مدرک قابل ترجمه و معتبر بین المللی برای مهاجرت

برای مشاوره و اطلاع از شرایط دوره ها با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *