آموزشگاه ماهدیس

09128632325

آموزش ماساژ ایرانی در کرج

یکی از ماساژهای مفید و پرطرفدار که از ترکیب علم آناتومی و فیزیولوژی تشکیل شده و توسط درمانگران ماهر و متخصص انجام می گیرد ماساژ ایرانی نام دارد . این نوع ماساژ که هم به صورت عمومی در سراسر بدن و هم به صورت موضعی و بر روی یک قسمت یا یک نقطه خاص از بدن انجام می گیرد تاثیرات مفیدی بر دو اعصاب موزیک و پاراسمپاتیک بدن داشته و با ترکیب سه حرکت موجی ، نوسانی و ریتمیک صورت می پذیرد.
بطور کلی ماساژ ، یک روش پیشگیرانه و درمانی برای تأثیرگذاری بر بدن انسان است . ماساژ از طریق لمس شفابخش است. این ترکیبی از اثرات مکانیکی بر روی قسمت های مختلف بدن است. به دلیل بی ضرر بودن فیزیولوژیکی (در صورت استفاده صحیح) و کارایی کافی، این روش با موفقیت در عمل پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد.
ماساژ ایرانی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و اثرات فیزیولوژیکی مختلفی بر بدن دارد. تحت تأثیر این نوع ماساژ، فرآیندهای رفلکس پیچیده در بدن رخ می دهد که سطح متابولیسم، تعادل غدد درون ریز را تغییر داده و باعث واکنش های عمومی و موضعی در اندام ها و بافت ها می شود.

آموزشگاه ماهدیس : مرکز آموزش ماساژ ایرانی در کرج ( فقط خانم ها )

آموزشگاه ماساژ در کرج از مبتدی تا پیشرفته
✵ برگزاری دوره آموزش ماساژ ایرانی در کرج  از مبتدی تا پیشرفته 
✵ ارائه گواهینامه فنی و حرفه ای با کد بین المللی و استاندارد جهانی

برای اطلاع از قیمت دوره ماساژ ایرانی در کرج و شرایط دوره تماس بگیرید.

call mahdis min

نحوه انجام ماساژ ایرانی

درمانگر برای اینکه بتواند میزان شدت فشاری که در حین ماساژ ایرانی ارائه می شود و نوع حرکات را به درستی تعیین نموده و آن را بر روی شخص اعمال کند ، باید در مورد وضعیت قسمتی که قرار است ماساژ دهد و میزان درد فرد اطلاعاتی داشته باشد . بدین منظور قبل از انجام هرکاری درمانگر باید با شخصی که قصد دریافت ماساژ را دارد به طور مفصل صحبت کرده و از وضعیت او سوالاتی بپرسد.
همچنین میزان فشار و نوع حرکات انتخابی در حین ماساژ به سن و سال شخص نیز بستگی دارد . به طوری که برای افراد جوان تر که ماهیچه های آنها قوی است میزان فشار و نوع حرکات نسبت به فردی سن بالا که ماهیچه ها تحلیل رفته و بدن قدرت جوانی را ندارد، متفاوت است.
می توان گفت که نوع حرکات و میزان فشار علاوه بر موارد ذکر شده برای عضلات متفاوت بدن مختلف بوده و با توجه به هدفی که فرد از ماساژ انتظار دارد ، انتخاب می شود . از این نوع ماساژ می توان برای اهداف مختلف ورزشی، زیبایی، لاغری ، درمانی و غیره استفاده نمود.
یکی از قابلیت های این ماساژ انجام آن با پا است که باعث می شود ماساژ در مدت زمان کوتاه و با صرف انرژی کمی انجام شود.

ماساژ ایرانی
ماساژ ایرانی

فواید ماساژ ایرانی برای بدن چیست؟

این نوع ماساژ که با نام ماساژ بالولینگ نیز شناخته می شود از آنجایی که هم بر روی دستها و هم بر روی پاها و با کمک ضربه و فشار با درجات مختلف انجام می گیرد توانایی باز کردن گرفتگی و گره عضلات را داشته و برای درمان بسیاری از بیماری‌ها و شرایط مفید است. به دلیل بهبود گردش خون، سلول ها با اکسیژن اشباع می شوند، فرآیندهای متابولیک برقرار می شوند و محصولات متابولیک دفع می شوند. در نتیجه بدن شروع به تولید هورمون های ارزشمندی مانند هیستامین و اندورفین می کند که باعث می شود فرد احساس راحتی، سرخوشی و آرامش داشته باشد.
از جمله مزایای دیگر این نوع ماساژ می توان به موارد زیر اشاره نمود:

تسکین درد و از بین بردن گرفتگی های دوران قاعدگی در زنان

بسیاری از زنان و دختران در دوران قاعدگی خود درد زیادی را متحمل می شوند . در صورتی که بر روی شکم و کمر این افراد ماساژ ایرانی اعمال شود درد و گرفتگی آنها حذف شده و همچنین باعث منظم شدن دوره های قاعدگی می گردد.
از ماساژ ایرانی می توان برای کاهش علائم و نشانه های یائسگی در زنان مسن نیز استفاده نمود.

بهبود مشکلات روحی و عصبی

یکی دیگر از مزایای ماساژ ایرانی آرامش بخشیدن به سیستم عصبی بدن است. در صورتی که ماساژ ایرانی توسط افراد متخصص و متبحر در این زمینه انجام شده و در حین ماساژ تکنیک های اصولی و صحیح به کار برده شود ، بدن هم در حین ماساژ و هم پس از پایان یافتن آن بسیار ریلکس شده و باعث کاهش تنش و ایجاد احساس آرامش در تمام بدن می گردد.
این نوع ماساژ همچنین می‌تواند مشکلات مرتبط با روح و روان مانند سردرد و میگرن ، تنش‌های عصبی ، بی خوابی یا بدخوابی را نیز التیام بخشد.

دفع کردن سموم از بدن

با توجه به اینکه بدن در شبانه روز تحت فشار های عصبی و عضلانی زیادی قرار دارد و استرس زیادی بر روی آن حکم کارفرما است بنابراین ترکیبات سمی که ناشی از این فشارها است در دستگاه لنفاوی جمع شده و باعث متورم شدن آن می گردد . برای اینکه بتوان از شر این سموم خلاص شد استفاده از ماساژ ایرانی ایده آل است، زیرا در طی این ماساژ به دلیل فشار و حرکات خاصی که اعمال می شود مایع لنفی جریان یافته و باعث دفع سموم و به تعادل رسیدن میزان آنها در بدن می شود.

آموزش آرایشگری با اعطای مدرک معتبر فنی و حرفه ای

آموزشگاه آرایش و پیرایش ماهدیس ، برگزار کننده دوره های مختلف آرایشگری از مبتدی تا فوق حرفه ای ، با 30 سال سابقه

✵ اعطای مدرک معتبر فنی و حرفه ای برای استخدام یا تاسیس سالن زیبایی
✵ اعطای مدرک قابل ترجمه و معتبر بین المللی برای مهاجرت

برای مشاوره و اطلاع از شرایط دوره ها با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *