آموزشگاه ماهدیس

09128632325

آموزش ماساژ کمپرس گیاهی در کرج

آموزش ماساژ کمپرس گیاهی در کرج یکی از دوره های آموزش ماساژ آموزشگاه ماهدیس است . آموزش ماساژ کمپرس گیاهی مختص به خانم هاست و افرادی که  با موفقیت در دوره آموزش ماساژ کمپرس گیاهی در کرج ، را بگذرانند  علاوه بر دریافت مدرک معتبر بین المللی ، می توانید با درامد مکفی ، جذب بازار کار شده یا بصورت مستقل ، به سایر خانم ها ، خدمت رسانی کنید. 

آموزشگاه ماهدیس : مرکز آموزش ماساژ کمپرس گیاهی در کرج ( فقط خانم ها )

آموزشگاه ماساژ در کرج از مبتدی تا پیشرفته
✵ برگزاری دوره آموزش ماساژ کمپرس گیاهی در کرج  از مبتدی تا پیشرفته 
✵ ارائه گواهینامه فنی و حرفه ای با کد بین المللی و استاندارد جهانی

برای اطلاع از قیمت دوره ماساژ کمپرس گیاهی در کرج و شرایط دوره تماس بگیرید.

call mahdis min

ماساژ کمپرس گیاهی ، یکی از قدرتمندترین ابزارهای شفابخش باستانی است. این ماساژ یک اثر نقطه ای بر روی مناطق فعال بیولوژیکی بدن است، اما نه با دست یا پا، بلکه با کیسه های پارچه ای که با مجموعه ای خاص از گیاهان دارویی پر شده اند .  کیسه ها از قبل گرم می شوند تا روغن های ضروری خود را فعال کنند و اجازه نفوذ عمیق تر اجزای شفابخش را از طریق منافذ باز و گرم شده به پوست می دهند.

کیسه های گیاهی در ماساژ کمپرس گیاهی شامل چه مواردی است؟

مخلوطی از گیاهان معطر و دارویی، میوه های خشک و دانه ها در پارچه پنبه ای طبیعی پیچیده می شود . این  ترکیب به اثر مورد نظر بستگی داردکه می تواند هم آرامش بخش و هم برعکس، درمانی باشد.
علاوه بر این، این مخلوط بسته به بیماری های بیمار انتخاب می شود که می تواند در طول چنین روش درمانی و پیشگیری کننده ای از بین بروند.
همه کیسه های گیاهی کاملا یکبار مصرف هستند. آنها درست قبل از جلسه ماساژ آماده می شوند.  انواع مختلفی از مواد طبیعی را می توان به ترکیب اضافه کرد. بطور معمول مخلوطی که در این کیسه ها استفاده می شود ، عبارتند از:

– دارچین

این گیاه از خاصیت گرم کنندگی، تقویت کننده و ضد عفونی کننده برخوردار است و به طور گسترده ای برای بیماری های تنفسی و در طول اپیدمی های سرماخوردگی فصلی استفاده می شود. عضلات تحت فشار بیش از حد و سیستم عصبی را آرام می کند. به ویژه برای افسردگی و استرس شدید مفید و موثر است ، هضم را بهبود می بخشد، درد معده را تسکین می دهد و به پاکسازی دستگاه گوارش کمک می کند.

– علف لیمو

این گیاه ضد باکتری، ضد التهاب، آرامش بخش و تسکین دهنده است.  برای افسردگی و اضطراب استفاده می شود. علف لیمو به کوچک کردن منافذ بزرگ شده و همچنین طراوت و نرمی پوست کمک می کند.

– زردچوبه 

زردچوبه ، ضد باکتری و ضد افسردگی است وعملکرد دستگاه گوارش را بهبود می بخشد.

– زنجبیل 

ضد قارچ و ضد باکتری است ، تنش ماهیچه ها را از بین می برد، عملکرد سیستم گردش خون را عادی می کند، هضم را بهبود می بخشد و پوست را نرم و رنگ آن را یکنواخت تر می کند . زنجبیل در طب شرقی یک داروی مقوی قوی است .

– اکالیپتوس 

این گیاه ، ضد عفونی کننده، ضد درد، مقوی و طراوت بخش بوده و  برای سرماخوردگی و بیماری های تنفسی استفاده می شود، همچنین بازسازی پوست را تسریع می کند.

– نعناع 

ضد التهاب و تسکین دهنده است. نعناع پوست را شاداب می کند، تحریکات روی آن را برطرف می کند و درخشندگی بیش از حد پوشت که ناشی از چربی است، را از بین می برد، منافذ بزرگ شده را مسدود می کند و خارش را از بین می برد .

آموزش ماساژ کمپرس گیاهی در کرج
آموزش ماساژ کمپرس گیاهی در کرج

– خرمای هندی (تمر هندی)

 از تمر هندی برای تصفیه خون، درمان مشکلات معده و به عنوان یک عاملکلرتیک استفاده می شود.

– هسته زردآلو

هسته زردآلوی آسیاب شده به مرطوب کردن و پاکسازی پوست مشکل دار به خصوص نوع سبورئیک کمک می کند.

ماساژ کمپرس گیاهی چگونه انجام می شود؟

برای انجام ماساژ کمپرس گیاهی ، درمانگر با انتخاب مخلوط گیاهی مناسب، کیسه ها را با استفاده از بخار در دمای 60-75 درجه سانتیگراد گرم می کند یا آنها را در روغن گرم شده تا دمای مورد نظر غوطه ور می کند.
در ابتدا چنین دمایی می تواند برای بیمار دردناک باشد، بنابراین ماساژدرمانگر در مرحله اول با کیسه های گیاهی به آرامی پوست فرد را لمس می کند و تنها برای یک یا دو ثانیه کمپرس را روی پوست قرار می دهد .
بعد از اینکه دمای کمپرس کمی پایین آمد و پوست بیمار عادت کرد، درمانگر ماساژ شدیدتری را شروع می کند و تماس کمپرس گیاهی با بدن بیمار را طولانی تر و طولانی تر می کند.
تکنیک این نوع ماساژ تایلندی به خودی خود بسیار ساده است و شامل نوازش، فشار دادن، ضربه زدن و لمس‌های ظریف با کمپرس گیاهی گرم شده در مناطق خاصی از بدن و در مکان‌هایی است که نیاز به اثرات درمانی خاصی دارد. در نتیجه، مواد شفابخش از گیاهان و سایر اجزای طبیعی آزاد شده و از طریق منافذ پوست جذب می شود.
این نوع ماساژ را می توان در هر قسمت از بدن از جمله  صورت انجام داد . مدت زمان جلسه از 30 دقیقه تا یک ساعت و نیم می باشد.

در چه مواردی از ماساژ کمپرس گیاهی استفاده می شود؟

ماساژ کمپرس گیاهی به شما این امکان را می دهد که نصف النهارهای انرژی را بررسی کنید و در نتیجه بسیاری از بیماری های اندام های داخلی را درمان کنید. اثر مستقیم فعال اجزای طبیعی شفابخش بر روی پوست به تغذیه و مرطوب کردن آن، تسکین سوزش، جوانسازی و بازیابی حالت ارتجاعی کمک می کند.  اثر عمیق‌تر گرما و اسانس‌های حاصل از ترکیبات گیاهی برای ماهیچه‌ها، رگ‌های خونی و سیستم لنفاوی مفید است، سیستم عصبی محیطی را آرام می‌ کند، استرس را از بین می ‌برد و سیستم ایمنی را تقویت می ‌کند. چنین ماساژی برای افرادی که از آرتروز، آرتریت، پوکی استخوان و روماتیسم رنج می برند مفید نشان داده شده است.
تعدادی از اثرات آرایشی این روش نیز ثابت شده است که عبارتند از :
– عملکرد ضد سلولیت
– درمان آکنه
– کاهش ترشح غدد چربی
– صاف کردن و از بین بردن چین و چروک ها
– بازسازی پوست
این ماساژ همچنین اثر درمانی عمیق تری دارد که با توجه به فلسفه تایلندی و اصول طب شرقی، همه بیماری های ناشی از گردش نامناسب انرژی حیاتی را درمان می کند.

برای شرکت در دوره های آموزش ماساژ کمپرس گیاهی در کرج با آموزشگاه ماهدیس تماس بگیرید. 

آموزش آرایشگری با اعطای مدرک معتبر فنی و حرفه ای

آموزشگاه آرایش و پیرایش ماهدیس ، برگزار کننده دوره های مختلف آرایشگری از مبتدی تا فوق حرفه ای ، با 30 سال سابقه

✵ اعطای مدرک معتبر فنی و حرفه ای برای استخدام یا تاسیس سالن زیبایی
✵ اعطای مدرک قابل ترجمه و معتبر بین المللی برای مهاجرت

برای مشاوره و اطلاع از شرایط دوره ها با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *