آموزشگاه ماهدیس

09128632325

آنزیم تراپی پوست چیست و چه فوائدی دارد؟

آنزیم تراپی پوست یک درمان برای پوست صورت است که مویرگ ها را با گشاد کردن کانال ها ، تحریک نموده تا اکسیژن و خون تازه به صورت جریان یابد. این روش سلول های مرده پوست را لایه برداری نموده و به اسید ضعیف تبدیل می کند و آنها را از روی پوست پاک می‌ کند.
این درمان برای باز کردن منافذ ، حل کردن سلول های مرده و ناخالصی های به دام افتاده در پوست طراحی شده است و اکسیژن و تغذیه سلول های حیاتی را بازیابی می کند.
آنزیم تراپی پوست با تحریک تولید کلاژن طبیعی برای بازگرداندن یکپارچگی ساختاری به پوست کار نموده و باعث لیفت و سفت شدن پوست و ایجاد ظاهری جوان و شاداب می ‌شود.
به طور کلی آنزیم ها در تعادل بدن نقش اساسی داشته و با همکاری با برخی مواد معدنی دفاع سلولی را با سیستم آنتی اکسیدانی تشکیل می دهند.
آنزیم های فعال زیستی فرایند خشک کردن انجمادی را طی می کنند تا اثربخشی خود را برای سال های طولانی حفظ کنند بدون این که فعالیت آنها تغییر کند.
اثر پلاسماتیکی که پس از این درمان روی پوست ظاهر می شود نمایش بصری مویرگ هایی است که در اطراف سلول های پوست سرازیر می شوند و مواد زائد را از طریق درناژ لنفاوی از بین می ‌برند.
طی آنزیم تراپی پوست ، سموم پوست از بین رفته و پوستی سالم و سرشار از مواد مغذی باقی می ماند.
با توجه به اینکه پوست بزرگترین عضو بدن است به همین دلیل به عملکرد صحیح آنزیم ها برای سالم ماندن و زیبایی نیاز دارد.

آنزیم چیست؟

آنزیم ها پروتئینی هستند که توانایی ساخت و تجزیه مواد را در پوست و بدن دارند . آنها می توانند به سرعت فرآیندها را افزایش داده و تقریبا مسئول هر واکنش شیمیایی هستند که در سلول ها اتفاق می‌افتد.
Danne Montague King معروف به DMK یکی از اولین بیوشیمیست هایی بود که قدرت انتقال آنزیم های پیام رسان را برای آبرسانی و سفت کردن پوست تشخیص داد.
از نظر این بیوشیمیست آنزیم ها موادی را به سلول‌های پوست ارائه می‌ کنند که باعث جایگزینی مواد از دست رفته می شوند.

آنزیم تراپی پوست
آنزیم تراپی پوست

تفاوت بین آنزیم تراپی پوست و سایر درمان های پوستی چیست؟

بیشتر درمان های پوستی که امروز انجام می شود روی سطح پوست کار می‌ کنند اما آنزیم تراپی بر روی ساختار و عملکرد پوست بسیار بیشتر کار می کند. به این معنی که به صورت موضعی عمل نموده و عملکردهای داخلی را نیز تحریک می کند که این کار راه حل های طولانی مدت برای نگرانی های پوست را تضمین می کند.

آنزیم تراپی چگونه انجام می‌ شود؟

در آنزیم تراپی پوست یک محلول پودری و مایع از قفسه سینه به بالا روی صورت اعمال می شود این درمان ۴۵ دقیقه طول کشیده و در طی این مدت این مواد روی پوست شروع به سفت شدن می کنند که باعث تحریک جریان خون و سیستم لنفاوی شده و اثر ضربان دار جریان خون و احساس سفت شدن پوست را ایجاد می کند.
این روش درد نداشته و برای اولین بار است که افراد با انجام آن چیزی متفاوت تر از هر آنچه که قبلاً در صورت خود تجربه کرده‌اند را احساس می‌کنند . در پایان برای از بین بردن این مواد از روی پوست به سادگی از یک حوله داغ استفاده می شود تا محلول نرم شده و سپس پوست تمیز می‌شود.

مزایای آنزیم تراپی پوست چیست؟

آنزیم تراپی پوست سرشار از فواید شگفت انگیز برای پوست است. این روش با پاکسازی مواد زائد و سموم از بدن به شفافیت و سلامت پوست کمک می‌ کند و به هر سلول بدن شما مواد مغذی مورد نیاز برای عملکرد بهینه را می دهد و تضمین می کند که پوست را با ویتامین ها ، مواد معدنی و اسیدهای آمینه بازسازی کند تا چهره ای جوان و سالم داشته باشید.
همچنین می‌توان این درمان را با توجه به نگرانی‌های شما سفارشی سازی نمود ، به طوری که از آن برای درمان طیف گسترده‌ای از مشکلات از جمله پیری پوست، روزاسه ، اگزما ، دراماتیت، آکنه و موارد دیگر استفاده نمود.
در این روش خطوط ریز صورت مانند پنجه کلاغی و خطوط لبخند بهبود یافته و چین و چروک ها کاهش می یابد.
آنزیم تراپی همچنین می تواند زخم های قابل مشاهده روی پوست را تعطیل نموده و بافت پوست را بهبود بخشد.

آنزیم درمانی چگونه کار می ‌کند؟

با توجه به اینکه عوامل محیطی مانند آفتاب و آلودگی هوا می توانند باعث کدر شدن، احتقان و پیری زودرس پوست شوند برای داشتن پوستی سالم و جوان آنزیم تراپی پوست یک گزینه ایده‌آل است که به صورت زیر عمل می کند:
– شکستن سلول‌های مرده پوست
– افزایش فعالیت سلولی برای ارتقای عملکرد سالم پوست
– ترویج تولید کلاژن جدید برای ایجاد پوست حجیم تر
– تخلیه لنفاوی برای کاهش جوش و قرمزی
– تزریق مواد مغذی تازه به پوست

مراقبت های بعد از درمان شامل چیست؟

همکاری فرد در مراقبت های بعدی آنزیم تراپی برای گرفتن نتیجه نهایی خوب از درمان مهم است . پس از هر جلسه درمان تورم خفیف و قرمزی پوست ممکن است رخ دهد.
بنابراین به افرادی که آنزیم تراپی پوست را انجام می ‌دهند توصیه می‌ شود آب زیادی نوشیده و پنج روز پس از جلسه درمان کربوهیدرات مصرف نکنند.

آموزش آرایشگری با اعطای مدرک معتبر فنی و حرفه ای

آموزشگاه آرایش و پیرایش ماهدیس ، برگزار کننده دوره های مختلف آرایشگری از مبتدی تا فوق حرفه ای ، با 30 سال سابقه

✵ اعطای مدرک معتبر فنی و حرفه ای برای استخدام یا تاسیس سالن زیبایی
✵ اعطای مدرک قابل ترجمه و معتبر بین المللی برای مهاجرت

برای مشاوره و اطلاع از شرایط دوره ها با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *