آموزشگاه ماهدیس

09128632325

مدرک بین المللی آرایشگری در کرج

اعطای مدرک بین المللی آرایشگری در کرج به کلیه افراد و علاقمندانی که در آموزشگاه ماهدیس دوره های آموزشی را با موفقیت بگذرانند یکی از امتیازات این آموزشگاه است .
مدرک بین المللی آرایشگری یک گواهی است که توسط سازمان‌ها یا موسسات حرفه‌ای صادر می‌شود و نشان می‌دهد که فرد مورد تأیید آن، مهارت‌ها و دانش لازم برای انجام خدمات آرایشگری حرفه‌ای را داراست. این مدارک معمولاً توسط سازمان‌ها و موسسات معتبر در حوزه آرایشگری، آموزش و ارزیابی صادر می‌شوند.
آموزشگاه ماهدیس با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای فعالیت می کنند و افرادی که در این آموزشگاه صاحب مهات حرفه ای و تخصص می شوند می توانند مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه ای دریافت کنند.

چگونه مدرک بین المللی ارایشگری بگیریم؟

برای دریافت مدرک بین المللی آرایشگری در کرج ، لازم است به آموزشگاه های معتبر مراجعه کنید .
در ادامه چند مرحله را برای شما شرح می‌دهیم:

1. تحقیق و بررسی

ابتدا باید تحقیق کنید و موسسات آموزشی معتبر را که مدارک بین المللی آرایشگری ارائه می‌دهند، پیدا کنید. معمولاً وب‌سایت‌ها و منابع آنلاین می‌توانند به شما در این مورد کمک کنند.

2. انتخاب دوره آموزشی

پس از شناسایی موسسات آموزشی، دوره‌های آموزشی را مورد بررسی قرار دهید. مطمئن شوید که دوره‌ها شامل مباحث مورد نیاز شما در حوزه آرایشگری و زیبایی هستند و به شما مهارت‌های لازم را آموزش می‌دهند.

3. ثبت‌نام و شرکت در دوره

پس از انتخاب موسسه و دوره موردنظر، باید ثبت‌نام کنید و شرکت در دوره را آغاز کنید. در طول دوره، به مباحث تئوری و عملی آرایشگری آموزش داده می‌شود و شما باید درس‌ها را به دقت مطالعه و تمرین کنید.

4. آزمون‌ها و ارزیابی

بسته به سازمان یا موسسه‌ای که مدرک بین المللی را صادر می‌کند، ممکن است نیاز به گذراندن آزمون‌های تئوری و عملی داشته باشید. برخی از موسسات ممکن است برگزاری آزمون‌های معتبر و رسمی را در نظر بگیرند تا از مهارت‌ها و دانش شما اطمینان حاصل کنند.

5. دریافت مدرک بین المللی

پس از موفقیت در آزمون‌ها و ارزیابی‌ها، می‌توانید مدرک بین المللی خود را از سازمان یا موسسه مربوطه دریافت کنید. این مدرک نشانگر این است که شما دارای مهارت‌ها و دانش لازم برای انجام خدمات آرایشگری حرفه‌ای هستید.
در نهایت، پس از دریافت مدرک بین المللی آرایشگری، می‌توانید در حوزه آرایشگری حرفه‌ای به عنوان یک آرایشگر حرفه‌ای فعالیت کنید و از این مدرک برای جذب مشتریان و ایجاد اعتماد به نفس بیشتر بهره ببرید.

مدرک بین المللی آرایشگری
مدرک بین المللی آرایشگری

مدرک بین المللی آرایشگری برای مهاجرت

با توجه به اینکه مدارک صادره از مجموعه فنی و حرفه‌ای در ۱۴۷ کشور دنیا اعتبار دارد ، متقاضیان مهاجرت ، می توانند پس از کسب مهارت ، با دریافت و ترجمه این مدرک ، شانس بیشتری برای دریافت اقامت داشته باشند.
سازمان فنی حرفه‌ای به عنوان مرکز رسمی مهارت آموزی شناخته می‌شود و از این جهت تمام مدارکی که این سازمان زیر نظر سازمان جهانی کار (ILO) اعطا می‌کند، معتبر است .
سازمان بین‌المللی کار (ILO) در سال 1919 به عنوان بخشی از پیمان ورسای تاسیس شد. در کشورهای عضو سازمان بین المللی کار، مدرک فنی حرفه ای به عنوان یک مدرک معتبر شناخته می‌شود و افراد می‌توانند با در دست داشتن این مدرک در کارگاه و کارخانجات آن کشورها مشغول به کار شوند.

آموزش آرایشگری با اعطای مدرک معتبر فنی و حرفه ای

آموزشگاه آرایش و پیرایش ماهدیس ، برگزار کننده دوره های مختلف آرایشگری از مبتدی تا فوق حرفه ای ، با 30 سال سابقه

✵ اعطای مدرک معتبر فنی و حرفه ای برای استخدام یا تاسیس سالن زیبایی
✵ اعطای مدرک قابل ترجمه و معتبر بین المللی برای مهاجرت

برای مشاوره و اطلاع از شرایط دوره ها با ما تماس بگیرید (کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *